Jump to content

Photo

Paddo's en Pil

• Please log in to reply
29 replies to this topic

#21 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 10 October 2005 - 04:40 PM

MDMA v??r de paddestoeltjes lijkt me dus het devies...

#22 Le Maniaque

Le Maniaque

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 71 posts

Posted 14 October 2005 - 06:58 PM

maar is die comedown van de mdma niet heel erg vervelend als je onder de paddo's zit?

#23 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 15 October 2005 - 12:28 PM

Ik had de come-down van de MDMA nauwlijks gemerkt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#24 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 24 October 2005 - 08:27 PM

Ik heb een keer een vrij onprettige trip gehad omdat het saai was (ik was in de stad, en de meesten om me heen waren nuchter. Ik snapte hun gesprekken niet). Maar toen de trip minder werd dropte ik een mdma pilletje, en de trip kwam wat terug, terwijl ik me erg lekker voelde en toch kon communiceren.

Ik denk zomaar dat deze cominatie qua uitwerking erg persoonsgebonden is.

#25 Lord_AO

Lord_AO

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 04 January 2006 - 12:22 PM

Ik heb eens op een feestje in Artis paddo's genomen en deze vielen helemaal niet prettig. Veel te zwaar en donker. Ik werd er stil van en voor mjn gevoel zat ik vrij alleen in mijn holemens grot :crazypilot: . Weet niet precies hoe lang dit duurde, maar het leek uren. Toen ik op een ogenblik een beetje meer licht zag, heb ik er een pil bij gedropt. Niet veel later ging "het licht aan" en trok de mdma me uit het zware gevoel. De rest van de nacht was heerlijk.

#26 Mindtravel

Mindtravel

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 120 posts

Posted 20 February 2006 - 01:50 PM

Dat lijkt me inderdaad beter dan de wijze waarop ik het deed, ik kreeg een stuk paddoreep aangeboden terwijl ik net een pil had gedropt. Maar liever nog zou ik de pil nemen als de trip duidelijk minder wordt, en dus de MDMA gaat werken zodra de paddo's voorbij zijn. Maar even goed, ik neem toch liever niets na paddestoelen: ik vind de nagloed die de verdere dag bij je blijft erg confortabel, en zonde om te doorbreken met andere middelen.

Ik had hetzelfdemet die 2 middelen
The interpretation of dreams is the royal road to a knowledge of the unconscious activities of the mind [Freud]

#27 ravenoogmaan

ravenoogmaan

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 21 February 2006 - 03:42 PM

Paddo's .. Waar ik van leer, waar ik door zie, waar ik probeer de waarheid te zien en die te waarderen, lief te hebben. en dat lukt ook, maar alleen paddo-en als ik goed in mn vel zit. Een grote spiegel en het verfijnde zien.
MDMA, mijn chemische liefde, waarmee ik mijn wereld vergeet en alles liefheb wat ik zie. verstand op nul, socialiteit door mn aderen, en dansen. vooral veel dansen, me laten gaan.

ik zou zelf die twee dingen nooit kunnen combineren.. (heb daarom ook echt geen advies)
maarja, wie ben ik?

#28 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 21 February 2006 - 05:12 PM

hmmm ligt aan je setting ook natuurlijk,thuis bv zou je het wel kunnen combineren lijkt me,mischien op een feesje wat minder

#29 cliffske

cliffske

Silent one

• Members
  • 10 posts

Posted 26 February 2006 - 05:14 PM

Ik heb deze combi afgelopen eens gedaan, eerst een pilletje van 70 mg geslikt en na een half uurtje een portie paddo's gegeten, het soort weet ik niet meer. Deze combi is mij zeer goed bevallen maar wel een ervaring wat je niet elk weekend moet gaan doen omdat dan het nieuwe en spannende er wel af is.

Edit: De setting was een recreatieplas, 25 graden buiten, 2 man.

#30 jos_jalla

jos_jalla

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 11 July 2006 - 11:10 PM

Ik heb laatst ook eerst een pil genomen en toen ik lekker midden in mn mdma-tripje zat 4 blokjes paddoreep op. Het resultaat mocht er wezen! Ik heb me zelden zo relaxt gevoeld. We zaten bij iemand in de tuin, met 15 man ofzo. Dat was niet echt relaxt. Maar toen we 15 km terug moesten fietsen over lange donkere polderweggetjes voelde ik me flink in mn element. Er was een mooie sterrenhemel, en het was echt heerlijk buiten. Het fietsen ging ook supersnel, ik zat ook constant te kletsen en te lachen enzo. Was top!

Mijn advies: eerst pilletje, en na een uurtje ongeveer een kleine (kwart/halve) dosis paddo.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users