Jump to content

Photo

Paddo's en Pil

• Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 sanakthe

sanakthe

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 111 posts

Posted 30 September 2005 - 12:25 PM

Hey!

Ik ben van plan om vanavond een halfe portie hawaaiinse paddo's te gaan doen met een pil erbij. Nou was mijn vraag wat ik eerst het beste kan nemen, eerst die paddo's en wachten tot ik trip, en daarna de pil? Of eerst de pil, en daarna de paddo's.

In die pil zit trouwens veel MDMA. Ik dacht zet dat er even bij, mischien is dat handig om te weten. En ik neem trouwens eerst een halfe pil, en dan later op de avond de andere helft.

Tips are welcome. :vissie:

#2 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 30 September 2005 - 12:38 PM

Ik heb een keer een slechte ervaring gehad met eerst paddo's en daarna MDMA, het leek net of die twee substanties zich naar voren moesten vechten in mijn hoofd, ik was misselijk, verward, overgeven etc. :vissie:

#3 sanakthe

sanakthe

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 111 posts

Posted 30 September 2005 - 01:50 PM

Hmm da's inderdaad niet echt fijn nee. Ben benieuwd of andere dit ook hebben gedaan. En of ze daar wel een goeie ervaring mee hebben gehad.

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 30 September 2005 - 02:47 PM

ook wel bekend als de hippie flip! mijn gevoel zegt me overigens dat ze niet echt goed samengaan, maar die ervaring heb ik alleen als soort van kruistolerantie (is die er?) met een dag ertussen. Dus dag 1 mdma gehad, avond erop paddestoelenthee, die totaal niet werkte. Dat was het geval bij iedereen die de avond ervoor mdma gehad had, dus er zou een verband kunnen zijn. Ik wacht evengoed totdat iemand me corrigeert...

kzou het wel net zo doen als met een candyflip: eerst mdma nemen, wachten totdat ie werkt (blijheid! dat geeft alvast een goeie draai aan je paddo-trip) en pas daarna de paddestoeltjes. weet niet zeker dus of er een synergetisch effect optreedt, maar ja... er is een naam voor, dus dat zal ook wel niet voor niets zijn :)

keep us informed! :vissie:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 30 September 2005 - 03:21 PM

Kben er bijna zeker van dat er kruistolerantie is met mdma & paddos...En ik zou gewoon allebei die dinge te same neme...Dan zit je na een half uurtje weg :vissie: ....

#6 sanakthe

sanakthe

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 111 posts

Posted 30 September 2005 - 05:44 PM

Nja, jongen waarbij ik die pil zou halen verkoopt opeens niet meer :S Dus ga alleen de hawaaiinse doen.

Maar dat betekent niet dat jullie moeten stoppen met tips geven. Handig voor de volgende keer :blink:

#7 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 30 September 2005 - 09:42 PM

Persoonlijk vond ik paddestoelen niet echt heel prettig samen met een pilletje. Ik heb dit maar een keer geprobeerd, maar ben niet zo snel geneigt dit te herhalen. Ik voelde steeds een soort ongemak, een beetje 'on edge'. Ik kon niet helemaal op gaan in die paddo flow.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#8 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 01 October 2005 - 02:35 PM

als je nou gewoon op je peak van je paddotripje,bijvoorbeeld een halfe portie,of minder,en dan een half pilletje neemt,mischien een optie :blink:
correct meh if im wrong

#9 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 01 October 2005 - 02:44 PM

Dat lijkt me inderdaad beter dan de wijze waarop ik het deed, ik kreeg een stuk paddoreep aangeboden terwijl ik net een pil had gedropt. Maar liever nog zou ik de pil nemen als de trip duidelijk minder wordt, en dus de MDMA gaat werken zodra de paddo's voorbij zijn. Maar even goed, ik neem toch liever niets na paddestoelen: ik vind de nagloed die de verdere dag bij je blijft erg confortabel, en zonde om te doorbreken met andere middelen.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#10 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 01 October 2005 - 02:50 PM

Juist in die fase (uitdoven van paddotrip) die pil droppen was bij mij dus niet goed, net een storm in m'n hoofd...

#11 sanakthe

sanakthe

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 111 posts

Posted 01 October 2005 - 03:07 PM

Hmm het klinkt allemaal niet echt denderend dus. Denk dat ik er toch even mee wacht.

#12 Djexon

Djexon

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 39 posts

Posted 02 October 2005 - 07:54 PM

Een vriend nam de twee middelen tegelijk, en dat ging fout. In het begin sprak hij niet, en een kwartier nadat het bij hem werkte ging hij out. Zo heeft hij zeker 2 uur in een coma op de grond gelegen zonder dat we hem wakker konden maken. Het enige wat ons geruststelde was zijn constante ademhaling.
Ik neem aan dat het aan de combi ligt omdat hij bij apart gebruik van de middelen geen problemen had.

#13 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 02 October 2005 - 09:56 PM

hmmm ja ik denk ook niet dat het slim is om deze middelen tegelijk in te nemen,lijkt me dan dat het redelijk hard aan gaat komen,vooral als je bijvoorbeeld een redelijk hoge dosering paddos eet en dan tegelijkerteid mdma
als je het toch gaat doen kan je het beter in stappen doen,dus eerst paddos en dan op het toppunt van je tripje mdma erbij nemen.
En verder zou ik deze combinatie niet zo super snel proberen,het lijkt mij dat mdma de experience dan alleen maar heel edgy maakt,en onrustig,kspreek niet uit ervaring trouwens,kheb wel een aantal keren acid gedaan met mdma,dit werkte wel goed :)

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 02 October 2005 - 11:30 PM

Ik heb deze combi 1x geprobeerd eerst MDMA (200 mg) en na de piek had ik iets van een kwart portie stoeltjes op (iig weinig) en dat beviel wel prima, was wel super druk in mijn hoofd. Legde de meest onwaarschijnlijk connecties en comminuceren was ook vrij moeilijk, maar wel zeer aangenaam.
En visueel; alle kleuren waren veel intenser (maar niet op de 'normale' paddo manier), maar dr bewoog niete echt iets (kan ook de lage dosering zijn geweest)

Misschien dat ik deze combi nog wel is een keer probeer, maar voorlopig even niet.
Ik zou niet zo snel eerst paddo's doen en dan MDMA of allebei tegelijk.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 Moleculie

Moleculie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 23 posts

Posted 05 October 2005 - 07:35 AM

Voor mij tot nu toe altijd een hele fijne combi geweest! Met name op Goa feestjes nam ik eerst een pil en een klein beetje paddo's. (1 a 2 gedroogde steeltjes) Geeft wat meer visuals dan pilletje alleen.
Gaande de nacht/feest slik je dan steeds wat paddo's bij, al naar gelang je behoefte en hoe ze binnenkomen natuurlijk.

Ook andersom, dus eerst paddo's en tijdens je trip een pil derin vond ik wel lekker. En wat heel trippy was (voor mij dan) was een paddochocoreep (met paddo's uit Laos) tegelijk ingenomen met een 120mg pilletje. Trippy en erg blij!!
"But until now the human race has not found it possible to open (in Goethe's words) the spiritual eyes and ears, for these would reveal the outer world in its true form!"
(Public lecture delivered by Dr. Rudolf Steiner, Berlin, December, 1909.)

"If a drug (or technique or process) were ever to be discovered which would consistently produce a plus four experience in all human beings, it is conceivable that it would signal the ultimate evolution, and perhaps the end of, the human experiment. " (Alexander Shulgin)

#16 Le Maniaque

Le Maniaque

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 71 posts

Posted 05 October 2005 - 01:24 PM

op lowlands bij Roni size en Aphrodite eerst een portie mexicaanse gegeten en een 3 kwartier later een pil gedropt, het werkt altijd wel lekker dan

#17 spiritmolecule

spiritmolecule

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 155 posts

Posted 06 October 2005 - 03:54 PM

ik heb het zelf ook een paar keer gedaan. eerst een xtc pil en daarna een klein beetje paddo's. al neem ik dan maar een heel klein beetje dan merk ik het vrij snel. je ziet gelijk meer visuals en felle kleuren. maar ik vind die reactie van de paddo's met de pil iets te heftig. ik ben dan al snel bang dat ik te ver ga en voel me niet op m'n gemak.

#18 Moleculie

Moleculie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 23 posts

Posted 07 October 2005 - 07:59 AM

Ik voel me dan juist wel in men element 8)
"But until now the human race has not found it possible to open (in Goethe's words) the spiritual eyes and ears, for these would reveal the outer world in its true form!"
(Public lecture delivered by Dr. Rudolf Steiner, Berlin, December, 1909.)

"If a drug (or technique or process) were ever to be discovered which would consistently produce a plus four experience in all human beings, it is conceivable that it would signal the ultimate evolution, and perhaps the end of, the human experiment. " (Alexander Shulgin)

#19 spiritmolecule

spiritmolecule

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 155 posts

Posted 07 October 2005 - 07:05 PM

ja het ligt er maar net aan hoe ver je wil gaan. maar ja als je dan eenmaal te ver bent dan kan je er weinig meer aan doen dan alleen maar wachten tot het minder word en dat vind ik gewoon kut. maarja ga hoever je wil gaan, je leert vanzelf wel waar je grens ligt. alleen het kan een harde les zijn. :duimpje:

#20 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 10 October 2005 - 01:01 PM

vond een oud trip-rapport...

http://www.dhpforum....p?showtopic=310

en nog eentje...

http://www.dhpforum....?showtopic=1107

beter zoeken dudes!

http://www.dhpforum....p?showtopic=815

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users