Jump to content

Photo

4-FMPhet officiele "4-Flava" topic

• Please log in to reply
698 replies to this topic

#81 Snieky

Snieky

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 07 November 2007 - 09:59 AM

Re-joce is idd 4-fmp, er zou 150 mg in een buisje moeten zitten. Op het label staat alleen dat het bedoeld is om mechanische onderdelen mee schoon te maken :rolleyes:.

Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat er zelfs 200mg in zou zitten, dit is natuurlijk pas bewezen als iemand het laat testen. 12,50 zou 1buisje moeten kosten.

#82 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 07 November 2007 - 11:42 AM

een buisje indampen en wegen dan zou ik zeggen

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#83 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 07 November 2007 - 12:44 PM

^ Dr zal vast ook wel iest van kleurstof en misschien wel smaak/geurstof doorheen zitten, dus das niet heel betrouwbare methode..

Damn 200 mg is veel, waarom zou iemand dr zoveel in doen, snap dat echt niet. Hoop in ieder geval dat ze heel snel weer duurder gaan worden, zodat minder mensen meerdere buisjes op 1 avond zullen nemen. En er in ieder geval geen ongelukken gaan gebeuren.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#84 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9428 posts

Posted 08 November 2007 - 12:39 AM

^ zeker omdat 4-fmp wel een uur of twee nodig heeft om op te komen en tot een piek te komen. Mensen die pilletjes gewend zijn kunnen dan behoorlijk ongeduldig worden denk ik ..

#85 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 17 December 2007 - 05:38 PM

Ook mij is ingefluisterd dat er in die buisjes met mechanisch schoonmaakmiddel 150mg zit.... 200 zou best wel stom veel zijn IMHO :badger:

Nog even over die receptoraffiniteit, daar is inmiddels wel onderzoek naar gedaan en 4-flava heeft wel degelijk een flinke affiniteit met je serotonine receptoren. Als voorbeeld een vergelijking met MDMA.
4-flava vermindert de reuptake van serotonine sterker dan MDMA dat doet, maar veroorzaakt een minder sterke release van serotonine dan MDMA, bij gelijke doses. Hierdoor dus minder snel depletie, wel snel tolerantie. Dopamine reuptake is trouwens (surprise surprise) een stuk hoger bij 4-flava. (F. Nagai et al., 2007)

Wat ik eigenlijk niet snap is waarom je bij 4-flava niet of nauwelijks een lockjaw krijgt....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#86 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 18 December 2007 - 11:11 AM

Ook mij is ingefluisterd dat er in die buisjes met mechanisch schoonmaakmiddel 150mg zit.... 200 zou best wel stom veel zijn IMHO ;)

Nog even over die receptoraffiniteit, daar is inmiddels wel onderzoek naar gedaan en 4-flava heeft wel degelijk een flinke affiniteit met je serotonine receptoren. Als voorbeeld een vergelijking met MDMA.
4-flava vermindert de reuptake van serotonine sterker dan MDMA dat doet, maar veroorzaakt een minder sterkere release van serotonine dan MDMA, bij gelijke doses. Hierdoor dus minder snel depletie, wel snel tolerantie. Dopamine reuptake is trouwens (surprise surprise) een stuk hoger bij 4-flava. (F. Nagai et al., 2007)

Wat ik eigenlijk niet snap is waarom je bij 4-flava niet of nauwelijks een lockjaw krijgt....

"maar veroorzaakt een minder sterkere release van serotonine dan MDMA, bij gelijke doses"

Volgens mij is dat je antwoord^^

#87 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 18 December 2007 - 04:56 PM

Nou, ik denk dat dat een beetje kort door de bocht is eigenlijk. Als je kijkt naar wat er aan onderzoek is gedaan naar kaakspanning (bruxism) dan is een dergelijke verklaring niet toereikend. Er zijn behoorlijk veel onderzoeken gedaan hiernaar en er blijken behoorlijk wat systemen en transmitters ervoor te zorgen dat die kaakspanning aanwezig is.
Hoe is het!

#88 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7698 posts

Posted 21 December 2007 - 09:16 PM

Denk dat ik vanavond maar eens ga proberen hoe de lagere doseringen zijn. Vond 80 mg. vorige keer al erg leuk, al was het dan niet heel aanwezig (dat vond ik er juist leuk aan).

Heb doseringen van 30, 40 en 50 bij me ... worst case scenario wordt het dus 120 mg. :vissie:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#89 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 21 December 2007 - 09:42 PM

Heb doseringen van 30, 40 en 50 bij me ... worst case scenario wordt het dus 120 mg. :vissie:

Of best case scenario, het is maar hoe je het bekijkt :)

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#90 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 21 December 2007 - 10:41 PM

Laatst had ik 50 mg op DnB feestje genomen. En hoe moet ik zeggen, ik voelde er niet veel van, maar merkte toch zeker dat ik niet nuchter was.
Dus prima voor het feestje waar ik was. Maar zelf zou ik toch volgende keer voor 60-65 mg gaan.. (als lage dosis)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#91 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 22 December 2007 - 02:15 AM

Lijkt me beiden nogal weinig om ondanks de muziek tóch een leuke avond te hebben :vissie:
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#92 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 22 December 2007 - 10:35 AM

Gelukkig hebben wij kaartjes voor dat concert van the Carpenters volgende week he! Helemaal geen 4FMP voor nodig om vet uit je plaat te gaan!

ps. Ligt mijn lederen paardrijbroek nog bij jou?
Hoe is het!

#93 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7698 posts

Posted 22 December 2007 - 03:02 PM

Laatst had ik 50 mg op DnB feestje genomen. En hoe moet ik zeggen, ik voelde er niet veel van, maar merkte toch zeker dat ik niet nuchter was.
Dus prima voor het feestje waar ik was. Maar zelf zou ik toch volgende keer voor 60-65 mg gaan.. (als lage dosis)

Mee eens, na gisteravond. Had ook al wel wat gedronken en geblowd ervoor, dus wellicht dat dat de effecten wat maskeerde, maar ik vond het eigenlijk wel een te lage dosering om écht leuk te zijn.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#94 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 23 December 2007 - 02:08 AM

uppen die doseringen :-)
hoge dosis 4fmp is grappig.. alleen beetje kut slapen en ik crash er toch nog wel redelijk van..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#95 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7698 posts

Posted 23 December 2007 - 12:41 PM

uppen die doseringen :-)
hoge dosis 4fmp is grappig.. alleen beetje kut slapen en ik crash er toch nog wel redelijk van..

Daar heb ik dus geen zin in. De vorige keer deed ik iets meer dan 80 mg. en toen kon ik prima slapen en heb echt alles behalve een crash gehad. Wat voor doseringen doe jij, mint ?

Thank you, the mdgt.

#96 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9428 posts

Posted 23 December 2007 - 01:58 PM

^ ik geloof meer de 150-200mg range. Waar ik een paar verontrustende verhalen over heb gehoord.

Ik persoonlijk vind 100mg een prima dosering. Ik wil nog wel een keer iets hoger (120 en 140) proberen, maar heb niet het gevoel dat ik er dan meer uit kan halen ofzo. 100 gaf al genoeg voldoening :beer:

#97 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 23 December 2007 - 02:02 PM

Ik wil nog wel een keer iets hoger (120 en 140) proberen, maar heb niet het gevoel dat ik er dan meer uit kan halen ofzo. 100 gaf al genoeg voldoening :beer:

Waarom zou je hoger willen met je dosis als je ten eerste al tevreden bent over de dosis die je al geprobeert hebt en als je ook nog is denkt dat een hogere dosis geen extra voordelen op zal leveren??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#98 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 23 December 2007 - 02:50 PM

Hoger gaan als waar je tevreden bent kan een optie zijn als je avontuurlijk ingesteld bent en het middel beter wilt leren kennen, te veel nemen is een manier om dat te doen (en ik bedoel niet opzettelijk teveel maar je komt vanzelf bij een dosis waar je zegt, oke dit is een stap te ver)

Als comment op de vraag waarom een middel nemen waar weinig over bekend is: iemand moet de eerste zijn, als het niet gebruikt wordt komt er ook geen info over het middel.

Zelf neem ik dosissen boven de 200 mg, meestal 250 en in een zieke bui nog een redose tot 200mg, maar dan slaap ik een dag niet.

Overigens wordt ik er niet echt brak van, alleen toen ik het samen met meth had gedaan had ik een kater. Normaal wordt ik heel fris en opgewekt wakker na 4-fla. Een van de redenen naast dat je niet echt een loved up stroopwafel wordt waardoor ik het geweldig leuk vind op feestjes.
Dit is dope!

#99 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 23 December 2007 - 02:52 PM

^ ik geloof meer de 150-200mg range. Waar ik een paar verontrustende verhalen over heb gehoord.

Ik persoonlijk vind 100mg een prima dosering. Ik wil nog wel een keer iets hoger (120 en 140) proberen, maar heb niet het gevoel dat ik er dan meer uit kan halen ofzo. 100 gaf al genoeg voldoening :beer:

welke verontrustende verhalen heb je gehoord?

ik heb doseringen van 50-175mg geprobeerd en vond de hogere doseringen (150-175) het meest recreatief, vooral tijdens de come-up.
Bij 175 mg heb ik trouwens ook geen crash of nare bijwerkingen zoals strakheid ervaren. Alleen een lange stimulatie die uiteindelijk wel begon te vervelen.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#100 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 02 February 2008 - 02:53 PM

Gister had ik zowaar gewoon een lichte crash op 4-fmp, ondanks ik maar een dosis van 60 mg had genomen. Maar ik moet er bij zeggen dat hij de hele avond al niet echt lekker lag, beetje last van mijn maag dr door enzo.

Was in ieder geval echt totaal anders dan ik gewent was van 4-fmp, dus dat bewijst maar weer dat zelfs met dit soort uppers elke ervaring echt anders kan zijn.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users