Jump to content

Photo

4-FMPhet officiele "4-Flava" topic

• Please log in to reply
698 replies to this topic

#61 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 16 August 2007 - 01:38 PM

De enige andere naam waar ik het onder ben tegen gekomen is 4-FA, want de MP staat inmmers voor methyl-phenethylamine = amphetamine vandaar dus ook 4-FluorAmphetamine, maar op straat zal je dit niet snel tegen komen denk ik (of je moet veel geluk hebben)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#62 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9428 posts

Posted 18 August 2007 - 04:06 AM

^ 4-FLA kan ook.

#63 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 19 August 2007 - 01:01 AM

Zijn er trouwens ook iets leesvriendelijkere links dan die van pubmed? Dat is me toch net iets te wetenschappelijk.

http://en.wikipedia....uoroamphetamine
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#64 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 19 August 2007 - 12:34 PM

Het heeft alle goede eigenschappen van MDMA, maar mist alle nare eigenschappen ervan.

welke nare eigenschappen?
vind wel dat je van 4 flava een erg droge mond kan krijgen, die ook niet meer weggaat.
met ket erbij ist ook wel rlxt

Mind ga is wat dieper in op de ket combo!

Posted Image
"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

#65 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 19 August 2007 - 07:18 PM

jah probeer het maar, vind het wel goed werken als de piek van het spulletje is geweest.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#66 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 19 August 2007 - 07:42 PM

iemand die een wiki entry op dhp wil maken?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#67 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7698 posts

Posted 23 September 2007 - 06:24 PM

fo-flava, yeah!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#68 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 23 September 2007 - 07:44 PM

^ik las dat je het zwaar rieleeeekst vindt bij de meet, ja . Het is echt grappig spul, jouw reactie bewijst ook maar weer dat niet alles waar A van amfetamine inzit opgefokt moet zijn. Ik noem een mdma, mda etceterA
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#69 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 24 September 2007 - 06:02 PM

PMA (4-paramethoxyamphetamine) worden mensen ook wel rustig van(1).
Lijkt trouwens qua chemische structuur best wel op 4-flava.

1: Felgate HE, Felgate PD, James RA, Sims DN, Vozzo DC.
“Recent paramethoxyamphetamine deaths”.
J Anal Toxicol. 1998;22(2):169-72.
http://www.erowid.or...view.php?ID=174

#70 Snieky

Snieky

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 04 November 2007 - 12:41 PM

Ik las al eerder in het topic dat er minder oxidatieve stress optreed dan bij bijvoorbeeld gewone amps, maar is er niet meer over dit goedje bekent op gebied van toxicity en receptoraffiniteit?
Vinden jullie het niet riskant om een stof naar binnen te werken waarvan nog maar zo weinig bekend is? MIsschien worden we er na een tijdje gebruiken wel allemaal incontinent van :)

#71 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 04 November 2007 - 03:59 PM

^maar eerst content :laugh: Risico's die iemand persoonlijk wil nemen hoort denk ik thuis in een ander topic.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#72 Snieky

Snieky

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 05 November 2007 - 09:50 PM

^Ik vind het op zich wel relevant aan het topic, ik ben gewoon op zoek naar bronnen over de werking van 4-fmp op de hersenen. Heeft er niemand een bron waar in wordt aangegeven dat 4-fmp daadwerkelijk minder oxidatieve stress opbouwt dan andere amps? Andere bronnen zijn ook van harte welkom, ik wil me gewoon even goed inlezen over deze drugs.

#73 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 06 November 2007 - 02:30 PM

Ik hoorde gister van een vriendin van me dat ze 4-fmp bij een smartshop had gekocht onder de naam re-joce..
Ze wist niet hoeveel dr in zat, maar eerst een klein beetje voelde ze niet veel van, dus ze had toen de rest genomen en dat was goeie dosis voor haar.

Weet iemand hier meer vanaf, bijv. wat is de dosis enzo, zodat snel goede gebruiks info verspreid kan worden, want anders zie ik binnenkort 4-fmp ook verboden zijn.. :beuk:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#74 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9428 posts

Posted 06 November 2007 - 04:31 PM

Bedoel je niet Joy-C ? daar gingen afgelopen 2 jaar al wat geruchten over te ronde.

#75 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 06 November 2007 - 04:49 PM

interesting news... Zouden de smartshops nu bezig zijn goede winstgevers te zoeken nu er een paddoverbod aan zit te komen? Zou wel nasty zijn voor de nu nog legale middelen..
Poelie, stond erop wat erin zat, en hoeveel?

#76 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 06 November 2007 - 05:11 PM

Joy-C zou toch geen 4-FMP zijn??

Ik heb zelf al geprobeerd info te zoeken op het net, maar kon er helemaal niks over vinden.
Zij heeft tegen mij gezegd dat het Re-Joce heette en dosis wist ze niet.

Ik had al wel geruchten gehoord dat smartshops dit eventueel gingen verkopen.
Weet ook niet hoe duur het was enzo, weet er eigenlijk niks over behalve dat zij tegen mij zei dat er dus fluor-amfetamine inzat. Een andere fluoramfetamine dan 4-FMP bestaat volgens mij niet, so that's all I know..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#77 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 06 November 2007 - 08:14 PM

bad news :rolleyes:

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#78 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7698 posts

Posted 06 November 2007 - 10:00 PM

Damn... :rolleyes: * kijkt de schuldige vuil aan *

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#79 Racem1c

Racem1c

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 06 November 2007 - 10:48 PM

Re-joce is idd 4-fmp, er zou 150 mg in een buisje moeten zitten. Op het label staat alleen dat het bedoeld is om mechanische onderdelen mee schoon te maken :rolleyes:.

#80 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9428 posts

Posted 06 November 2007 - 11:20 PM

Damn, 150 is best veel, ik vond 100mg MEER dan genoeg om een fantastische avond op te hebben (zou zelfs eerder 80mg ofzo nemen).

Joy-C zou toch geen 4-FMP zijn??

Het is nooit aangetoond wat de actieve stof in Joy-C is/was.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users