Jump to content

Photo

4-FMPhet officiele "4-Flava" topic

• Please log in to reply
698 replies to this topic

#681 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 201 posts

Posted 31 August 2015 - 04:13 PM

Zeer interessant middel dit... Ik was afgelopen weekend op Outdoor Stereo in Hoorn, best leuk feest, waar echt best veel gasten sprak die dit middel hadden gebruikt.

Nu was ik even gaan google'en op dit middel maar het lijkt gewoon heel gemakkelijk te bestellen. Er zijn gewoon Nederlandse sites met de naam van dit middel in hun www adres. De prijzen variëren van 15 eu per gram a 5 gram voor 80 eu. 

Ik neem aan dat dit middel dus nog steeds legaal is?? Weet iemand dit zeker? Dan heb ik wat meer zekerheid of deze sites wel echt zijn en durf ik de gok wel te nemen om het te bestellen.

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#682 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 31 August 2015 - 04:51 PM

De extreme populariteit van het afgelopen jaar (lijkt wel echt 'mainstream' te zijn geworden) doet me vermoeden dat er ook een hoop rommel wordt verkocht. Die prijs klinkt ook wel erg goedkoop, maar wie weet is het terrecht als je kijkt naar het volume en de concurentie.

Mensen praten ook over zeer hoge doseringen. Vaak kopen ze capsules waar dan 100mg in zou zitten, waarvan ze er meerdere nemen op een avond.
Op een festival kwam ik een meisje tegen die zei 300mg op te hebben (en dat was best zo'n schattig klein ding) wat ik persoonlijk echt veel vind, zeker voor iemand met haar gestel
(per kg zou dat voor mij op ruim 400mg uit komen ofzo). Ergens hoop ik voor ze dat deze doseringen versneden zijn, want anders lijkt het me toch aardig riskant.

Zelf zweer ik nog steeds bij meerdere lage doseringen. Afgelopen weekend toevallig ongeveer 210mg in 4 doseringen verspreid over zo'n ~8 uur genomen (dus 2-3 uur tussen elke dosering).

#683 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 201 posts

Posted 31 August 2015 - 05:54 PM

Tjah iemand op die festival liet me van een dealer een gehele prijzenlijst zien met onder andere 4-fmp capsules van 180 mg voor 3,5 euro per stuk. Dus dat is al een stuk duurder dan de prijs wat ik op een Nederlandse site zag staan.

Maar het is dus nog wel een legaal middel? Want anders zouden er toch niet zo makkelijk sites te vinden zijn (via google) die 4-fmp aanbieden?

-Carl Sagan

#684 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 31 August 2015 - 06:06 PM

Het is op dit moment inderdaad nog legaal. :)

#685 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 31 August 2015 - 06:07 PM

Klopt, het staat inderdaad nog niet in de opiumwet.

Iets wat me overigens heel erg verbaasd. Hopelijk blijft het zo. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#686 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 201 posts

Posted 31 August 2015 - 06:37 PM

Top thanks Poelster en Fool... Wel bijzonder inderdaad, een echt werkend middel wat niet is verboden (maar zal niet lang meer duren ben ik bang).... Nou binnenkort geef ik dit middel maar eens een kans, lijkt me wel lekker spul. Als het wat is, meteen flink inslaan die handel, voordat het verboden wordt en dus duurder.

Weet eigenlijk iemand de houdbaarheid van 4-fmp? Hoe lang is het te bewaren?

-Carl Sagan

#687 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 31 August 2015 - 06:41 PM

Er is laatst nog een risicoassesment gedaan door een comité van het RIVM, deze had niet tot conclusie dat het op dit moment verboden moest worden (later opnieuw bekijken). Dit was nog voor de wet die een aantal RC's wel verbood en daarom heb ik eerlijk gezegd niet het idee dat het op korte termijn specifiek verboden zal worden.

http://www.rivm.nl/d...=inline&ns_nc=1

Lijkt me goed verpakt wel lang houdbaar, maar ik heb niet de bronnen om dit te bevestigen.

#688 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 31 August 2015 - 07:57 PM

Zolang je het droog bewaard kunnen je kleinkinderen er ook nog van genieten. ;)

Als je de posts van een paar jaar terug in dit topic leest, vreesde sommige ook al voor een verbod dat er wel snel aan moest komen.

Zeg nooit nooit, maar momenteel zou ik me niet te druk maken over een aankomend verbod.

Voordat je groot inslaat, laat wel even de kwaliteit testen! (sowieso altijd een goed plan natuurlijk!)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#689 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 201 posts

Posted 31 August 2015 - 08:38 PM

Top bedankt voor jullie reacties. Testen is sowieso bij elk middel inderdaad een aanrader. Kan niet vaak genoeg gezegd worden!

-Carl Sagan

#690 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 01 September 2015 - 07:04 AM

Heeft iemand hier dit middel al eens naar de test-service gebracht eigenlijk?

Ben wel benieuwd wat voor verslag ze er van geven.

#691 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 01 September 2015 - 07:09 AM

Lijkt me afhankelijk of je het in een pil, capsule of poeder brengt. Ik heb het altijd als poeder gebracht en kreeg gewoon percentages te horen. Kan me voorstellen dat wanneer het een pil/capsule is, dat ze alleen de identiteit geven en niet het aantal mg, maar kan daar ook compleet naast zitten.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#692 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 01 September 2015 - 09:16 AM

Nouja, een capsule kunnen ze nog open maken en de inhoud afwegen toch?

Ik ben trouwens nog geen 4FMP-pillen tegen gekomen, jullie wel?

Goed om te horen dat het nu in ieder geval mainstream genoeg is om het te kunnen laten testen op zuiverheid.

#693 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 01 September 2015 - 12:04 PM

Probeer hun dat maar uit te leggen over die capsule. Ik had dat ooit is met 2C-B. Een capsule beschouwen ze als ene pil.

En ik ben wel geregeld 4-FMP pillen tegen gekomen, zelfs in sommige smartshops.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#694 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 01 September 2015 - 06:33 PM

Er zijn een aantal pillen die 4-FA bevatten. Poeder wordt het meest verkocht. Maar ook komt af en toe vloeistof wel voor. 

Uitslagen worden gegeven in % of mg. 
Als je het online besteld moet je wel even uitkijken tegenwoordig:

http://www.drugs-test.nl/

Let op: 4-FA bevat soms alfa-PVP!

21 augustus 2015- Sinds juni ontvangen we 4-fluoramfetamine (4-FA/4-FMP) gekocht bij verschillende webshops die na analyse geen 4-fluoramfetamine blijkt te bevatten maar alfa-PVP. Alfa-PVP is ook wel bekend onder de naam Flakka en is een synthetische cathinon. We hebben verschillende verkopers hierop aangesproken, maar ondanks hun toezeggingen wordt er nog steeds regelmatig alfa-PVP in 4-FA gevonden.

Dit is mogelijk extra riskant aangezien de werkzame dosis van alfa-PVP een stuk lager ligt dan bij 4-FA. Kijk dus extra goed uit en zorg ervoor dat je weet wat je koopt!

#695 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 22 September 2015 - 08:35 PM

@dreamer: Heb zelf zowel pillen met 100mg 4fmp voorbij zien komen alsook pillen waarin onder andere 4fmp in zat als onderdeel van een ferme cocktail.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#696 Tom Joad

Tom Joad

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 24 December 2015 - 03:16 PM

Onlangs 4FA mogen ontvangen en ben van plan op onderzoek uit te gaan naar eventuele productiviteitsverhogende eigenschappen. Gister eerste trial.

#697 Tom Joad

Tom Joad

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 28 December 2015 - 02:26 PM

Even een update; 3 dagen na de vorige trial nog eens 25mg gedoseerd. Sterk verminderd effect, al kwam dat misschien door een vollere maag bij inname. Eén dag later, vandaag, 30mg gepakt. Wetende dat dat misschien niet het beste idee van dit jaar is, lijkt het effect inderdaad véél minder sterk en zelfs wat ongemakkelijk.

4FMP laat zich wat mij betreft niet dus persé goed lenen als nootropic of productiviteitsbooster, gezien de snelle build up van tolerantie. Al was de eerste trial wel redelijk geslaagd, dus misschien leent het zich beter voor sporadisch gebruik wat betreft productiviteit. In de loop van de volgende week geef ik het nog een kans en mocht dat wederom tegenvallen, dan gaat het spul achter slot en grendel tot zich een geschikte gelegenheid aanbiedt. :)

#698 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 28 December 2015 - 11:21 PM

mag ik vragen wat de reden is dat je je productiviteit wilt verhogen? daarbij lees ik dat je blowt. wordt de productiviteit niet op zich al hoger als je niet zou blowen? aangezien blowen vaak geassocieerd wordt met creativiteit verhoging en productiviteit verlaging.

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#699 Tom Joad

Tom Joad

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 29 December 2015 - 12:03 PM

Completely agreed. Ik ben momenteel veel aan het schrijven en laat het een beetje op de dag aankomen of dat met of zonder cannabis gebeurd, al moet ik zeggen dat schrijven en cannabis wat mij betreft heel goed combineren met elkaar. Het gevolg is wel dat er soms dagen tussen zitten dat er weinig op papier wordt gezet, en het waren specifiek die dagen die ik met 4FMP wilde proberen te verminderen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users