Jump to content

Photo

4-FMPhet officiele "4-Flava" topic

• Please log in to reply
698 replies to this topic

#41 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 16 July 2007 - 06:42 PM

Ik vond 50-60 mg best relaxed. Ik had het rond het middag-uur genomen, na niet al te veel slaap. Na een uur of 1.5 kreeg ik een lichte rush en euforie waarbij ik ERG veel wilde praten :) plus een ontzettend droge strot en een laag zweet op m'n voorhoofd (ik kreeg het echt behoorlijk warm). Na 4-5 uurtjes was de euforie grotendeels weg en om 10 uur 's avonds ben ik lekker gaan slapen.

De volgende keer eens op een feestje proberen. Dan 100mg ofzo. Iig niet vergeten veel te drinken en af een toe buiten een frisse neus te halen!

#42 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,699 posts

Posted 16 July 2007 - 06:48 PM

^Klinkt ook als een interessante combo, 150 mg plus L's moeder... :)

Mijn zegen heb je. Ik zal het mijn vader voorleggen.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#43 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 17 July 2007 - 10:27 AM

@ Dreamer, interessant dat het in dergelijke dasis ook het gewenste effect heeft. Dat wil ik ook zeker een kansje geven! Het klinkt in elk geval alsof het een dosis is waar al veel uit te halen valt.

De tweede keer vond ik mn kater niet relaxed, maar dat was wel een beetje te verwachten bij een tweede ronde in de week.........
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#44 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 18 July 2007 - 07:38 PM

Ik was al zeer tevreden met alleen 100 mg, had Lerez/Dreadmannekes moeder niet nodig (okay stiekem nog wel een redose van 50 mg genomen).

Nee, maar nu ff serieus dit spul is duidelijk de beste amph die ik heb mogen proeven.

Het heeft alle goede eigenschappen van MDMA, maar mist alle nare eigenschappen ervan.

En de volgende dag moest ik wel bezig blijven anders werd ik toe moe en wou ik alleen maar slapen, dus maar een beetje lopen rommelen in mijn moeders tuin. Die ook weer happy :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#45 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 18 July 2007 - 08:06 PM

Ik heb vandaag tijdens de zomerfeesten 100mg, met 2x een redose van 50mg van deze compound genomen. Erg positief hierover. Zoals anderen al zeiden van een aantal bekende stoffen de voordelen, maar niet de nadelen. Erg fijn. Vanavond er flink op doortrekken!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#46 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,519 posts

Posted 18 July 2007 - 08:22 PM

jammer dat t zuk duur spul is

#47 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 18 July 2007 - 08:41 PM

^Duur, wat is duur? Soms valt er iets uit de lucht en dan valt het best wel mee dus... In de zomer waait er toch altijd Saharazand over, waar dat tegenwoordig allemaal niet mee vervuilt is.. :duimpje: Dus denk goed na voor je je auto afborstelt, b-geest.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#48 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 18 July 2007 - 08:43 PM

^ is dat zo? Iig biedt het meer voordelen dan andere stimulerende middelen: aangename, maar niet opdringerige euforie, langdurige stimulatie zonder echte spanning/tanden knarsen, geen/matige hang-over/gaarheid achteraf.

En hoeveel /g ben jij er voor kwijt dan?

#49 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 18 July 2007 - 08:50 PM

Het heeft alle goede eigenschappen van MDMA, maar mist alle nare eigenschappen ervan.

welke nare eigenschappen?
vind wel dat je van 4 flava een erg droge mond kan krijgen, die ook niet meer weggaat.
met ket erbij ist ook wel rlxt
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#50 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,519 posts

Posted 18 July 2007 - 08:54 PM

ulimonade snuift zand van auto's... eek

ennuh die fmp, geloof 50 de gram ofzo

dat.. het mijn kat zou kosten... onee me kat is dood

meh me kat is dood

thanks for reminding me :(
aah

:duimpje:

#51 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 18 July 2007 - 09:25 PM

Dat valt wel mee toch, als je het afzet tegen een nachtje sosa waarin wel meer erdoor zal gaan? Maar 'afgezet' kan je sowieso wel aan coke plakken als label :duimpje:

Dat van die droge mond moet ik wel bevestigen ja, ik heb echt veel gedronken toen! Verder is het behoorlijk clean ( voor dit testsubject), zeker geen depressieve dagen erna zoals dat wel bij mdma of een gelijke hoeveelheid gewone amfetamine het geval is.
Met dit soort substanties kan je er wel vanuit gaan dat er niet expres iets door zit, of je moet het ergens op straat aangeboden krijgen natuurlijk. Psst, bolletje 4 fluoro amphetamine kopen? Hmm, nee, dat zou me toch licht mijn wenkbrauwen doen fronsen....

#52 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,519 posts

Posted 18 July 2007 - 09:36 PM

zou wel dope zijn

#53 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,498 posts

Posted 19 July 2007 - 08:28 AM

Als stimulant en antinarcoleptica vind ik het zeker wel een geschikt spulletje maar als recreatief middel..hmmm.
Eerste uur is fun , deed me denken aan methylone maar de langdurige stimulatie daarna vond ik wel wat minder.
Een soort super nuchter- en helderheids gevoel waar geen bier of herb meer iets aan kan veranderen.

wel nooit een kater ervaren idd.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#54 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 19 July 2007 - 01:01 PM

het verschilt wel per persoon, sommige krijgen echt een mdma loved up feeling andere worden alleen maar strak...
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#55 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 19 July 2007 - 01:31 PM

Ik merk niet veel van mdma maar wel liefdevolheid hiervan. Wel apart want je zou denken dat dat samenhangt, als je receptoren xtc-proof zijn zou je hier ook alleen maar strakheid van verwachten. Vreemd.

trouwens bosgeest, ik snuif het niet van auto's, 4flava ( ^goeie naam) snuiven schijnt nl. nogal pijnlijk te zijn, ik heb me er niet aan gewaagd.

#56 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 15 August 2007 - 11:16 PM

Update; voor degenen die aan deze zeldzame RC kunnen komen, doe niet teveel! 100-125 mg is leuk, erg leuk maar niet overweldigend. Het lijkt alsof de curve van effecten redelijk omhoog gaat bij een kleine redose. Ik spreek daarbij niet uit eigen ervaring.

Ik las een verhaal dat iemand er erg, erg ziek van werd. Ong 125 mg. ging prima, maar na nog eens 125 mg; braken, trillen, 24 uur wakker, zwarte vlekken in het gezichtsveld, niet op zijn benen kunnen staan, een ellendig verhaal!

Let op jezelf en leer de stof kennen, peace,

ilu

#57 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 16 August 2007 - 12:50 AM

Ik voel bij ~30mg al duidelijk de effecten en heb ook al twee keer ~60mg gehad wat ik eigenlijk al leuk genoeg vond (maar niet op een feest gedaan nog).

Morgen ga ik voor het eerst 100mg proberen met misschien een redose van 30-50. Ik moet de hele nacht VJ-en op een Drum&Bass-feestje, dus kan wel wat stimulatie gebruiken (en een beetje euforie is mooi meegenomen :beuk: )

#58 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 August 2007 - 12:15 PM

4-fmp?! Ik heb geloof ik wat gemist. Als ik zo de effecten lees spreekt het mij ontzettend aan. Als ik op zoek wil gaan naar dit goedje, ligt het dan ook onder die naam op straat? Of heeft het ook een wat vriendelijkere naam?

Ik geloof niet dat ik bij de plaatselijke apotheker hoef aan te komen of ie ook 4-FMP heeft :respect:

Zijn er trouwens ook iets leesvriendelijkere links dan die van pubmed? Dat is me toch net iets te wetenschappelijk.

laatste vraag: wat is rc?
Aleyhup

#59 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 16 August 2007 - 12:49 PM

rc is een research chemical. En nou ga ik toch echt de auto in, naar Lowlands!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#60 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 August 2007 - 01:30 PM

Lucky bastard!
Aleyhup

0 user(s) are reading this topic