Jump to content

Photo

4-FMPhet officiele "4-Flava" topic

• Please log in to reply
698 replies to this topic

#21 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 22 September 2005 - 12:41 PM

Wetenschappelijk nog niet voor zover ik weet. Wel is het zo dat 4-FMP minder affiniteit heeft voor 5HT-receptoren, daar waar bij gebruik van speed (en xtc) vaak wel oxidatieve stress ontstaat.

Verder is mijn persoonlijke ervaring dat ik er geen kater van ondervind en vele met mij.
Ok? niet wetenschappelijk maar toch plezieriger voor je hoofd (en misschien ook beter?).

Maar anywayz, ik durf niets te stellen over eventuele schadelijke effecten op langere termijn, dus sowieso (germanisme?) gebruik met mate!

#22 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 22 September 2005 - 04:18 PM

4-FMP van 'n rc-site zal ook al niet versneden zijn, scheelt ook al wat troep. Althans ... laten we hopen :)

Mod-edit: nu ben ik het echt zat, als er na 18.00 uur, vandaag (22-september-2005 nog berichten met zon ontieglijke hoeveelheid kutsmiley's geplaatst worden krijgt degene die m gepost heeft een waarschuwing, nu is het mooi geweest, graag alleen functioneel gebruik nog svp.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#23 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 22 September 2005 - 10:14 PM

Er is geen kwaliteits controle waar research chemical producenten zich aan moeten houden, het wordt duidelijk verkocht als niet om in te nemen stof dit wil met andere woorden zeggen dat de producenten zich niet hoeven te houden aan consumptie standaarden laat staan aan medische standaarden de verkopers zijn vaak handelaren die ook maar spullen krijgen aangeleverd.

Een tijd terug heb ik persoonlijk 5-meo-dmt van een research chemical provider mogen aanschouwen en deze leerk op het eerste oog niet zuiver, ik dus er ook niet meteen vanuit gaan dat als het van een rchem handelaar afkomt meteen betekent dat je zuivere producten krijgt.
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#24 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 22 September 2005 - 10:30 PM

Mee eens, page, maar ik denk dat substanties van rc-producenten minder te lijden hebben door het versnijden van het spul, omdat er minder tussenpersonen in het spel zijn, zoals bij bijv. coke.

Maar ja, een op geld beluste rc-maker kan natuurlijk ook spul verkopen waarvan de helft bull-shite is...

#25 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 22 September 2005 - 10:49 PM

De meeste zijn geld belust, alles wat op het internet adverteert tenminste.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#26 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 23 September 2005 - 07:53 AM

Alleen zijn rc-kopers over het algemeen kritischer over de kwaliteit hun gekochte producten en als het niet bevalt (als je dus een bull-shite-verkoper bent tegengekomen) koop je niet meer bij diegene.

Dus de op geld beluste bull-shite rc-verkoper snijdt zichzelf uiteindelijk in de handen...

#27 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 23 September 2005 - 04:41 PM

Rc's worden ook vnml door een beperkt publiek gekocht die meestal op fora rond drugs rondhangen. Als een site troep gebruikt komt zoiets rap uit en verspreidt dat nieuwtje zich rap rond het i-net. Ik weet wel van 1 bekende scam-site die naar schijnt gewoon nix terugstuurt. :blink:
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#28 Dennax

Dennax

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 75 posts

Posted 05 October 2005 - 12:59 PM

Bovenin het topic staat prijzig, over wat voor bedragen gaat het dan?

Ik zag het net op een rc site staan voor schrik niet : usd 150,- per gram!

Dit lijkt me geen normale prijs, of wel?

#29 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 05 October 2005 - 02:37 PM

Dat is insane veel maar de prijs van een ander rc bedrijf, 90 euro per gram vind ik ook veels te veel, 25 euro gaat nog voor goede qual maar hoger vind ik persoonlijk echt te veel
Dit is dope!

#30 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 05 April 2007 - 05:37 PM

.

#31 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 05 April 2007 - 05:50 PM

^ fluor-atomen zijn niet zonder meer schadelijk voor de hersenen. Fluor-radicalen misschien wel, maar in een molecuul als dit heeft het een totaal andere werking.
2CB is ook niet zomaar "schadelijk voor de hersenen" omdat er een broom-atoom in zit (terwijl bromine wel degelijk erg schadelijk kan zijn)

#32 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 06 April 2007 - 12:01 AM

@ Evert, maar jij poetst je tanden dus ook niet met fluor houdende tandpasta??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#33 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 06 April 2007 - 06:58 AM

.

#34 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 06 April 2007 - 07:09 PM

Bedenk wel dat er geen fluorine in tandpasta zit maar meestal sodium fluoride.
fluor(ine) is wel een gevaarlijke compound, ontzettend reactief, het heeft een electro negativity van 3.98.
Maargoed, sodium fluoride (NaF) is ook gebruikt als rattengif, echt goed is het niet voor (slik dan ook geen tandpasta door). Ken trouwens wel meerdere mensen die fluor-arme of vrije tandpasta gebruiken..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#35 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 15 July 2007 - 08:31 PM

^Ik heb mijn 4fa- test gewoon in een capsule doorgeslikt, niks tanden mee gepoetst :duimpje:

Echt wel leuk spul! Een stuk rustiger dan speed, enorm lekker hoofdhuidgevoel als bij mdma, geen grote pupillen ( ik in elk geval). Ik heb er energie van maar zeker geen bewegingsonrust, lekker praten met een biertje erbij is prima.
2x gedaan, de 2e keer had ik wel een hoge mate van sufheid en slaap de volgende dag....maar gelukkig geen mdma-speed uitzichtloosheid of somberheid.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#36 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 15 July 2007 - 10:58 PM

Welke doseringen heb je genomen?

#37 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 16 July 2007 - 02:28 PM

^ per keer 150 mg, plusminus.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#38 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 16 July 2007 - 02:43 PM

^ per keer 150 mg, plus minus.

Beetje minus erbij is inderdaad erg lekker. :)
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#39 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 16 July 2007 - 04:40 PM

je moeder erbij is erg lekker :)

#40 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 16 July 2007 - 05:56 PM

^Klinkt ook als een interessante combo, 150 mg plus L's moeder... :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users