Jump to content

Photo

Doornappel: dosering en gebruik

• Please log in to reply
144 replies to this topic

#1 Ganjaman

Ganjaman

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 13 August 2005 - 01:49 PM

Hoi, eerst en vooral groeten aan iedereen ben nieuw hier,

Mijn vraagje: heb al een en ander gehoord over het gebruik van de Doornappel (ofwel Datura stramoniu) en wil zelf een beetje gaan experimenteren hiermee. Iemand ervaring met het gebruik/dosering van deze plant? Iemand zelf ervaren?

De plant zou Atropine en sterke hallucinogene alkalo?den bevatten.

#2 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 257 posts

Posted 13 August 2005 - 01:53 PM

Ik hoop dat je genoeg informatie heb gezocht over datura alkalo?den, want het zijn echt hele pittige.

#3 Ganjaman

Ganjaman

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 13 August 2005 - 01:58 PM

Jup, hele pittige en giftige, dus kwil zeker zijn van de dosering

#4 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 13 August 2005 - 02:31 PM

Je moet perfect weten welke soort je zal hebben, of je zaad wil of bloemen of bladeren, dosering verschilt enorm. Kijk best es op erowid bij de datura vault
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 13 August 2005 - 02:51 PM

Daarnaast verschilt de 'potentie' van plant tot plant. Beter is er gewoon vanaf blijven, maar als je het perse wil doen neem dan van 1 plant (blad, of bloem of zaad, niet alles door elkaar pleez :duimpje: ) en begin absurd laag, en verhoog (niet diezelfde dag of week nog) met absurd kleine hoeveelheden. Leer je lichaam, en je sample kennen, voelt het niet goed, stop dan met die gevaarlijke middelen !!! Deleria als deze moet je echt niet onderschatten. Ik hoop dat je verder al genoeg ervaring hebt ganjaman, want dit is echt NIET niks ! 95% van de reports zijn extreem negatief !

#6 Ganjaman

Ganjaman

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 13 August 2005 - 02:58 PM

Hmmja , leek me ook al verstanding om te beginnen met een absurd lage dosis, maar neemt wat meer tijd in beslag maar ok, heb et ervoor over.
Heb zelf nog maar 2 a 3 jaar ervaring met hallucinogenen. Heb al verschillende goedjes geprobeerd, maar heb gewoon eens wat zin in iets heftigers met serieus lange werking. En het duistere wereldje waarover meestal gesproken wordt lijkt me eigenlijk iets om meegemaakt te hebben. Btw zijn er andere datura planten met een krachtige hallucinogene werking maar toch minder risicovol?

Thx voor de replies

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 13 August 2005 - 03:13 PM

Deze stoffen vormen een groot risico, punt. Maakt niet uit in welke plant ze zitten. Btw is een 'trip' van datura-alkaloiden in geen opzich te vergelijken met andere hallucinogenen. Dit is een puur delerium. Veel mensen vergeten dat ze iets hebben genomen, en verliezen zichzelf in de waanzin, vol werkelijke hallucinaties.

Pas alsjeblieft op !

#8 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 13 August 2005 - 03:24 PM

Hier wil ik echt heel graag je ervaring over lezen!
Uiteraard is het wel zo verstandig je dit af te raden. Maar wie ben ik om dat te doen? :duimpje:

Ik begrijp de nieuwsgierigheid wel. Ik heb het zelf ook eigenlijk ook bij dit middel, aangezien de hallucinaties hiervan naar alle waarschijnlijkheid levensecht zijn. (wat ik ook wel eens van MDMA heb gehad, ja ik meen het!)
Dat maakt mij ook wel erg nieuwsgierig hiernaar. Dan ook nog eens een keer het feit dat ze hier gewoon in de buurt groeien.
Heb soms ook wel eens de neiging ze te gaan plukken, en wat zaadjes te roken. Maar toch doe ik het niet, omdat ik weet hoe gevaarlijk het is om met zulke middelen te expirimenteren. Als je ergens niet mee moet fucken is je brain wel. :P
Aan de andere kant...misschien komt toch ooit die dag dat ik met eens een paar zaadjes proberen...ik hoop m'n nieuwsgierigheid in bedwang te kunnen houden iig. ;)

Ben wel erg benieuwd naar je ervaring, dus mocht het gebeurd zijn; laat het even weten aub. :)

#9 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 13 August 2005 - 03:37 PM

kzal idd goed je huiswerk hebben gedaan,en daarnaast als je het wil gaan doen,doe het dan in een veilige omgeving,want kbedoel volgesmij kan je wel rare dinge gaan doen!
be safe dus!

#10 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 13 August 2005 - 03:43 PM

Sluit jezelf maar op in een huis idd en zorg dat je de sleutels niet kan vinden. Ga de straat er niet mee op idd. :lol:

#11 Ganjaman

Ganjaman

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 13 August 2005 - 03:50 PM

Ja ben idd nieuwsgierig naar die werkelijke hallucinaties. Het enige wat me tegesteekt is het risico, mja het leven is voor de durvers toch? Nuja, zodra ik hier een plantje heb gevonden ga ik het proberen, probeer met ??n gemalen zaadje in joint vorm. Als ik nu eens wist vanaf welke dosering het echt een risico werd eh ... Eens informeren bij de dokter. Wat me idd is opgevallen zoals the dreamer zei, heb nog geen enkele goede ervaring gehoord/gelezen hiermee :/

#12 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 13 August 2005 - 04:02 PM

Deze kennen de meesten vast wel:

Een andere vriendin begon snel een graf te graven waarin ze gedurende haar hele trip als een lijk heeft liggen griezelen. Ze werd stokstijf, voelde haar vlees wegrotten en de wormen uit haar oogkassen kruipen.

Een vriend zwierf rond over een slagveld waar duizenden gesneuvelden lagen te stinken terwijl er ook nog enkele zwaar gewonden kreunend rondkropen. Weer een ander veranderde in een wild zwijn en kroop knorrend rond op handen en knie?n, terwijl hij zand, eikels en takken vrat. Een kennis at dertig zaden van de doornappel en belandde in een krankzinnigengesticht, waar hij drie jaar bleef.

Je zou zoiets toch meemaken. Dat is zo ongelooflijk ziek!
De meest ziekelijke horrorscenario's die je je maar kunt bedenken natuurlijk...
Zou je dat nou echt serieus willen?
Ergens ben ik er ook wel nieuwsgierig naar, ook naar zo'n ervaring. Ik denk alleen dat het, het op het moment zelf echt een hel is, waar je in verkeerd. Moet je niet onderschatten uiteraard!
Dit is misschien een erg extreem voorbeeld, maar hoe dan ook het loopt zelden goed af.
Het schijnt dat het spul zich juist op je angst concentreerd.
Het is een kwaadaardige plant...

Maargoed ook dat is ergens diep van binnen weer interresant...wij mensen blijven zeer nieuwsgierige beestjes h?..

#13 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 13 August 2005 - 04:05 PM

maar wat ik zowieso lees in de meeste reports is dat de dosering echt veelste hoog was,en dat ze bes onzorgvuldig daarmee omspringen
mischien als je je dosis echt super laag legt je er iets nuttigs uit kunt halen,maar nogmaals doe maar voorzichtig hehe

#14 Ganjaman

Ganjaman

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 13 August 2005 - 04:08 PM

Nu deze extreme ervaring zou ik idd niet echt willen meemaken, maar een kleine hoeveelheid zal wellicht ook voor een minder effectieve trip zorgen. Lijkt me gewoon iets om is meegemaakt te hebben. Trouwes deze plant heeft een rijke geschiedenis als gebuik bij oude shamans/ indianen.

btw: lip nice plantje, welke is het?

http://www.ephedra.d.../doornappel.htm
roken zou het veiligst zijn

#15 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 13 August 2005 - 04:14 PM

Niet zelf planten zoeken en determineren. Koop je materiaal in een smartshop of online store en zorg dat je duidelijk weet welke soort het is. Zorg dat je drie dagen nix te doen hebt, want zo lang kan je trip duren. Zorg voor een iemand die bereid is enkele dagen desnoods op jou te passen en die nuchter is. Haal alle gevaarlijke voorwerpen en eventuele slechte invloede voor bad trip uit het huis. Zorg voor een zachte rustige omgeving. Zorg dat je tripsitter wat benzo's bij 'm heeft voor je toe te dienen wanneer je te fout mocht gaan. Wanneer het echt fout gaat, aarzel niet een ambulance te bellen. Zorg dat je ook voldoende water drinkt en je niet uitdroogt. Wees op het extreemste vorobereid. Een delerium van 3 dagen is possible zelf op lage dosis. Begin trouwes eerst met lage dosissen te roken om er aan te wennen alvorens oraal gebruik.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#16 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 13 August 2005 - 04:26 PM

Wat moet ik me precies voorstellen bij een delerium met dit middel?

#17 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 257 posts

Posted 13 August 2005 - 04:39 PM

Hallucinaties die niet zijn te onderscheiden van de realitiet, en tevens niet realiseren dat het hallucinaties zijn.

#18 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 13 August 2005 - 07:44 PM

je zou erowid tripreports effe moeten checken psycho forze :)
die hallucinaties bij datura en verwanten zijn echt superevil, mensen vergeten totaal dat ze onder invloed zijn, komen bekenden tegen die er helemaal niet zijn.
Dromen die men niet van realiteit kan onderscheiden etc...
1 van de reports die ik me nog herinner ging over een kerel die aan het trippen was, en op een moment dat het allemaal echt weird begon te worden, zegt hij tegen z'n vriend dat ie naar huis wilt. Hij sluit zen ogen even en kijkt terug en blijkt dat ie thuis was en tegen z'n ouders aan het praten was.
Ook heb ik een krantenartikel van een duitse student die onder invloed z'n penis had afgeknipt met een heggeschaar :s

#19 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 13 August 2005 - 07:53 PM

^ dus, beter niet doen kerel !

#20 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 13 August 2005 - 07:55 PM

Pfoe...sick zeg!

Eroeid is idd een optie, alleen ik ben niet zo goed in de engelse taal. Dat is nogal een nadeel. :)

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users