Jump to content

Photo

Hash Melk

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 August 2005 - 05:31 PM

Ik heb op het forum wel is iets over hash melk gelezen.

Ik wil dit al een tijdje proberen, dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om het recept hier neer te zetten.

Thnx

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 09 August 2005 - 08:41 PM

Ahjoh, hardstikke makkelijk ;)

men nemen:

- (volle) melk
- goeie poederhash (~1 joint p/p)
- roomboter
- pannetje

Verhit de melk in het pannetje tot het kookt, doe er een beetje roomboter bij om het vetgehalte wat te verhogen. Doe de verpoederde hash in een mok, warme melk erover (wat anijs of vanille voor de smaak :blink: ) KLAAR (ook met nesquick een heerlijke chocoladehashmelk te maken ;) )

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 August 2005 - 10:26 PM

thanx dude

Ik ga denk ik voor die chocohashmelk ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 10 August 2005 - 10:58 AM

Dus je moet van die doorgaans goedkope keiharde steen hasj gaan (maroc), die je het best kan schrapen tot een poedertje?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 10 August 2005 - 11:31 AM

Juist, maroc-hash werkt het beste. Van die zachte afganen smelten wel maar lossen niet lekker op.

Ohja, wel nuttigen op een nuchtere maag ! :)

#6 skysurfer

skysurfer

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 88 posts

Posted 14 September 2005 - 12:20 PM

hasj yoghurt al es geprobeerd?

heb t al op meerdere fora genoemd, nog even een kort receptje:

Je verkruimeld de hasj (ongeveer voor 1 joit pp) op een lepel en giet daar een laagje olie of wat boter bij. Verhit dit mengsel dan boven een sterke aansteker of bv het gasfornuis zodat de hasj oplost in de olie/boter. Roer af en toe even met een lucifersstokje oid. Giet het mengsel door een kop yoghurt en roer het geheel. Je kunt het daarna op smaak brengen met suiker/honing of je kunt chocoladesaus toevoegen (mao-remmer!). Mijn ervaringen zijn te vergelijken met het hoofdstuk 'de hasj-trip'van uit je bol.

Sterk spul dus! :hitit:

#7 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 14 September 2005 - 05:57 PM

thanx dude

Ik ga denk ik voor die chocohashmelk ;)

hijz goed te doen iig!

ben alleen geen yoghurt fan

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#8 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 14 September 2005 - 08:05 PM

Zojuist een flinke mok hask-melk met vaniellesuiker, een beetje boter en 1 gram double-o hash op ;) Smaakte voor geen meter, veel te veel vanielle.

Voel me al wat lichtjes(of zwaar, geen idee) in m'n hoofd, ben benieuwd!

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#9 skysurfer

skysurfer

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 88 posts

Posted 15 September 2005 - 01:14 PM

laat eens weten hoe het verder verliep

Edited by Bunzerr, 28 September 2005 - 07:09 PM.

#10 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 20 September 2005 - 09:35 PM

Well, het pakte flink heftig uit. Na de post die ik hier heb geplaats ben ik film (N?i Albin?i, ijslandse film) gaan kijken, werd daarbij heerlijk het verhaal ingezogen. Effect leek steeds heftiger te worden en na de film ben ik als een zombie naar m'n bed gelopen en heb ik muziek (sigur r?s, toevallig ook uit ijsland) opgezet. Muziek Klonk fantastisch en kreeg soort van closed eye visuals zoals ik ze weleens meer heb met de combie wiet+goede muziek :ph34r: Toch was het dit keer anders, ik zonk geloof ik helemaal weg in m'n gedachtes. Allemaal gedachtens over wat ik vroeger allemaal deed, van kind tot nu...erg apart. Vervolgensin slaap gevallen met m'n koptelefoon op.

Stuk heftiger dan de gemiddelde rook high/stoned :blink: Wel voor herhaling vatbaar.

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 September 2005 - 11:01 AM

Ik heb het inmiddles ook al een paar keer gedronken, tis echt een aanrader (ik heb het met nesquick en de andere keer met honig er door heen gemengt gedronken, echt super lekker van smaak) en de high die je krijgt lijkt in verre niet op wat je krijgt als je (veel) hash rookt.
En zeker voor herhaling vatbaar.

Moet dr wel bij zegge dat ik de eerste keer (achteraf gezien) veelste veel in heb gedaan en ik was op een gegeven moment echt hersendood ben toen maar gaan slapen:)..
maar de laatere keren dosering iets aangepas en dat was echt gunstig.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 14 October 2005 - 05:57 PM

damn ik had dit nooit zo heel serieus genomen maar ik denk dat ik dat toch maar is moet gaan doen... :zzz:

sowieso deze vakantie is ff lekker aan de warme melk :baby:

#13 Sweet_Shadow

Sweet_Shadow

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 503 posts

Posted 24 February 2006 - 03:13 PM

Ik heb slechts 1 keer hasjmelk gedronken, het was een half leuke ervaring :P. Na een tijdje werd ik vreselijk duf, en had ik nergens zin meer in. Maar binnenkort wil ik 't nog wel eens proberen.

Het smaakte niet lekker maar met chocolade moet dat probleem opgelost zijn :welcome:
No sir, I don't like it.

#14 Jasper

Jasper

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 102 posts

Posted 24 February 2006 - 09:11 PM

Als je er duf van wordt kan je beter iets minder hasj nemen, hoewel het dan wat langer duurt voordat je er iets van merkt, kom je uiteindelijk op een beter punt uit dan wanneer je een grotere hoeveelheid neemt. Wat ook helpt is de hasjsoort vari?ren, ik gebruik zelf vaak de rode libanon (echte werkstuff, goed voor tijdens het schrijven van stukken tekst, lezen, dansen of films kijken), want toen ik hasjmelk met nepal had gemaakt werd ik er vrij sloom van.
Lekker experimenteren dus!

#15 Sweet_Shadow

Sweet_Shadow

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 503 posts

Posted 25 February 2006 - 03:09 PM

Komt voor de bakker ;)

Ik had een kwart gram gebruikt trouwens.
No sir, I don't like it.

#16 Jasper

Jasper

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 102 posts

Posted 13 March 2006 - 10:25 AM

Gewoon minder hasj nemen en er zodra de eetkicks komen er lekker aan toegeven, niet met alleen maar zoete troep, maar een broodje pindakaas, jam, of een flink bord noodles doet ook wonderen tegen de downheid. Vers fruit vind ik ook altijd een must have.

#17 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 14 March 2006 - 10:24 PM

[modmode] als mensen hier offtopic blijven spammen en het niet over hashmelk meer hebben gaat er echt een slotje op.

#18 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 16 March 2006 - 03:32 PM

Ongeveer over hashmelk dan maar: Ik hoop zeer binnenkort een lekkere Bhang Lassi te nuttigen hier in India, die paddo's waren crap, maar de wiet en hash hier is goed, dus neem aan dat de Bhang Lassi(melkdrankje met veel wietproduct erin) wel goed is. Hoor van iedereen dat het echt waanzinnig sterk is. In het zuiden alleen wat moeilijk te vinden(heb niet echt gezocht trouwens).

nu ga ik lekker eten, spreek jullie DHP piepels laterz

#19 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 16 March 2006 - 03:51 PM

Bhang Lassi is eng gewoon... mee oppassen Toasted, er gaan een hele hoop verhalen de rondte dat er allemaal andere shite inzit (zoals datura) en dosering is natuurlijk onmogelijk in te schatten. Dat weerhield ons er evenwel niet van en ik ging dan ook aardig slecht (maar daar had de situatie ook veel mee te maken) op een halve portie 'medium strength' bhang lassi.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#20 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 17 March 2006 - 10:20 AM

Aah, maar ik heb goede adressen van locals uit India gekregen in Rajasthan. En verder heb ik een zware tolerantie voor orale wiet, bij de sterkste spacecake die ik ooit heb gegeten zat iedereen na 1 plak hard te spacen terwijl ik na 3 plakken net een goede buzz begon te krijgen.

verder besef ik me wel dat die bhang lassis waanzinnig sterk zijn, dus ik zal ze niet onderschatten, zal beginnen met een matige dosis, het is niet alsof ik maar 1x de kans krijg om het te proberen, dus ik kan altijd meer nemen op een later moment.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users