Jump to content

Photo

DXM

• Please log in to reply
202 replies to this topic

#41 Enigmatic

Enigmatic

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 102 posts

Posted 29 October 2005 - 02:08 PM

haha, je hoeft het niet speciaal voor mij te doen hoor B) was gewoon benieuwd ^_^

Klikkie

#42 HAL9000S

HAL9000S

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 04 November 2005 - 05:50 PM

Vanavond ga ik voor m'n eerste Dxm ervaring, ik begin met 6 capsules en als het allemaal bevalt neem ik nog eens 6 capsules.
Hebben jullie nog do's and/or donts?

#43 Spumpkin

Spumpkin

Silent one

• Members
  • 17 posts

Posted 04 November 2005 - 06:31 PM

Vanavond ga ik voor m'n eerste Dxm ervaring, ik begin met 6 capsules en als het allemaal bevalt neem ik nog eens 6 capsules.

Een jointje roken kan de ervaring nog waziger maken.
Echt een aanrader wat mij betreft! Maar probeer eerst maar of je het echt leuk vindt
Zoals in de DXM F.A.Q. staat vind 1/3 van de personen die DXM proberen, de ervaring leuk, 1/3 is onverschillig en vind dat er leukere drugs zijn en zullen het niet snel nog eens doen, en de overige 1/3 van de personen vind het helemaal niet leuk.

Wiet en/of hasj kunnen vrij hard aankomen als je DXM gebruikt hebt, en dat kan wel eens voor een nare ervaring zorgen als je nog niet weet of je DXM wel zo leuk vindt. :)

#44 HAL9000S

HAL9000S

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 04 November 2005 - 06:35 PM

Echt een aanrader wat mij betreft! Maar probeer eerst maar of je het echt leuk vindt
Zoals in de DXM F.A.Q. staat vind 1/3 van de personen die DXM proberen, de ervaring leuk, 1/3 is onverschillig en vind dat er leukere drugs zijn en zullen het niet snel nog eens doen, en de overige 1/3 van de personen vind het helemaal niet leuk.

Wiet en/of hasj kunnen vrij hard aankomen als je DXM gebruikt hebt, en dat kan wel eens voor een nare ervaring zorgen als je nog niet weet of je DXM wel zo leuk vindt. :dhp:

Ja dat 1/3, 1/3, 1/3 verhaal had ik gelezen idd maar dat boeit me niet zo veel eerlijk gezegd... i'll live, 't zal niet m'n eerste mindere ervaring zijn met psychedelics en die heb ik ook allemaal overleeft :) Ik heb hier iig wat hasj liggen om de ervaring eventueel wat aan te sterken aangezien ik geen enkele drug ken die niet lekker is icm met THC.

#45 Spumpkin

Spumpkin

Silent one

• Members
  • 17 posts

Posted 04 November 2005 - 06:44 PM

Wiet en/of hasj kunnen vrij hard aankomen als je DXM gebruikt hebt, en dat kan wel eens voor een nare ervaring zorgen als je nog niet weet of je DXM wel zo leuk vindt. :dhp:

Ja dat 1/3, 1/3, 1/3 verhaal had ik gelezen idd maar dat boeit me niet zo veel eerlijk gezegd... i'll live, 't zal niet m'n eerste mindere ervaring zijn met psychedelics en die heb ik ook allemaal overleeft :) Ik heb hier iig wat hasj liggen om de ervaring eventueel wat aan te sterken aangezien ik geen enkele drug ken die niet lekker is icm met THC.

Je zal het inderdaad wel overleven, daar twijfel ik niet aan!
Maar het is toch wel goed om te weten voordat je er aan begint.
Van 6 tot 12 caps zal je sowieso geen bad trip krijgen. Het kan wellicht, vooral in het begin wat onvertrouwd aanvoelen als je nooit eerder disasociatives gehad hebt.

#46 HAL9000S

HAL9000S

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 04 November 2005 - 06:57 PM

Dat onvertrouwde gevoel zal wel meevallen denk ik, ik heb een paar heftige Salvia ervaringen gehad, waaronder niveau 4/5 ervaring die zo verschrikkelijk abstract was dat ik 90% van die trip niet eens kan verwoorden.

#47 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 05 November 2005 - 12:49 PM

Werkt het dus als je die Daro's fijnmaalt? Ik heb ze namelijk al weleens geprobeerd, maar toen liet ik de korreltjes gewoon heel. Dat was niet zo slim, want ik werd er niet fijn trippy van...
Als het dus die gereguleerde afgifte teniet doet, dan probeer ik het nog eens...

Enne, heeft iemand aleeens paddo's met dxm gecombineerd?

#48 HAL9000S

HAL9000S

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 05 November 2005 - 01:13 PM

Ja het werkt ZEKER als je de bolletjes fijnmaalt, gisteren heb ik er 12 (zo'n 360 mb) fijngemaalt mbv een theelepeltje in een kommetje en zoals je mischien al gelezen hebt was het een vrij heftige ervaring.
Hier trouwens nog een interessant stukje dat ik gevonden heb op erowid.:

Your experiences throughout the day will influence the hallucinations you see and the imagery you can create. For example, if you have spent the day playing DOOMTM, your hallucinations are likely to involve scenes and elements from the game. Eidetic imagery works a little different - you can conjure up images, but they are likely to have a "DOOMTM-esque" feel to them (bitmapped textures, ugly walls, etc.). This is an interesting effect, and my hunch is that DXM hallucinations and imagery may be very dependent upon what's already stored in intermediate term memory. So it might be worth planning the events of the day with your trip objectives in mind. This may also be possible to some extent during the trip itself; e.g., if you want to imagine yourself in space, go to a planetarium.

Mischien leuk om een experimentje mee te houden oid.

#49 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1039 posts

Posted 05 November 2005 - 11:13 PM

Enne, heeft iemand aleeens paddo's met dxm gecombineerd?

Ja, leuk...kweet nie echt hoe de effecten te beschrijve maar zeker de moeite waard.. :P

#50 Enigmatic

Enigmatic

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 102 posts

Posted 07 November 2005 - 09:34 PM

Argh, just 750mg genomen... Ook al zijn die capsules beter dan hoestsiroop, blijf het goor vinden. Let the puking soon commence >_< Och, het trippen na het kotsen maakt alles goed :duimpje:

#51 -Will-

-Will-

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 11 November 2005 - 07:26 PM

Aanrader: nadat je de inhoud van de capsules gecrusht hebt, met een trechtertje (bijv de voorkant van een uit elkaar geschroefde pen) weer in de capsules doen. ;) trip begint langzamer, en omdat je de smaak niet proeft trip je heel anders. Ik word bijna niet meer misselijk sinds ik dit doe.

*zit nu zelf DXM klaar te maken... trip 2nite :ph34r:*

#52 Enigmatic

Enigmatic

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 102 posts

Posted 11 November 2005 - 07:35 PM

Well, 'tzijn geen capsules die je weer toe kunt doen... Heb je wel Touxium Antitussivum? :ph34r:

Gisterennacht nog eens getript samen met een maat van mij voor de eerste keer... Was wel heftig ;)

#53 -Will-

-Will-

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 11 November 2005 - 07:46 PM

Nee, ik heb Daro hoestcapsules ;)

#54 Enigmatic

Enigmatic

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 102 posts

Posted 11 November 2005 - 08:35 PM

Ah ja, maar die vind je hier niet in Belgi?, mijn excuses, en naar't schijnt vind je geen Touxium in Nederland.

#55 prisonbound

prisonbound

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 05 December 2005 - 09:31 PM

Die daro retard capsules zijn volgens mij in de aanbieding nu, iig 10 voor 5.95. ga er morgen maar even langs om wat te halen denk ik, ligt het gewoon in de schappen of achter de toonbank? En hoe lang duurt een trip op 300 mg ongeveer?

#56 prisonbound

prisonbound

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 11 December 2005 - 07:10 PM

waar liggen die dingen nou, achter de toonbank of gewoon in een schap?

#57 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 11 December 2005 - 07:47 PM

het verschilt per winkel waar ze liggen,maargoed laten we het daar nu niet over hebben
300mg kan toch wel een 4-8 uur duren,maar aangezien je de retard haalt,mischien nog wel langer,tenzij je ze allemaal goed kleingemaald hebt:)

#58 Spumpkin

Spumpkin

Silent one

• Members
  • 17 posts

Posted 13 January 2006 - 10:24 PM

Ik heb zo'n 45 minuten geleden 20 capsules (600mg) genomen.
Eerst even de inhoud fijngemalen natuurlijk.
Dit is de eerste keer dat ik meer dan 300mg neem, dus ik ben erg benieuwd. :)

Mijn hoofd voelt ineens erg raar... Alsof er druk op staat.
Dat heb ik nog niet eerder gehad eigenlijk... :P
Beetje onrustig gevoel ook, maar dat is normaal.
Ik laat zo nog wel ff weten hoe het gaat.

:yahoo:

#59 Spumpkin

Spumpkin

Silent one

• Members
  • 17 posts

Posted 13 January 2006 - 10:48 PM

Mijn hoofd, wat doe je?! :yahoo:

Momenteel voelt mijn hoofd alsof het gaat ontploffen, maar de betere DXM effecten beginnen ook al in te zetten.
Ik hoop dat mijn hoofd het volhoudt. :P

#60 Spumpkin

Spumpkin

Silent one

• Members
  • 17 posts

Posted 13 January 2006 - 11:07 PM

Oioioi!
Ik heb een partij jeuk in m'n nek, niet te zuinig! :P
De DXM begint nu echt goed te werken. Het komt in laagjes.
...Kwam in laagjes.
Nu komt het met vloedgolven. :)
Heerlijk gewoon. :D
/me trekt de denkbeeldige warme deken weer over zich heen en geniet van wat trance.
wow. :yahoo:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users