Jump to content

Photo

DXM

• Please log in to reply
202 replies to this topic

#21 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 30 July 2005 - 04:03 PM

zo lekker beginnetje,tmoet vast een helse taak zijn geweest al die 660mg klein te beuken en trug in de capsulletjes te stoppen,kwerd al gek bij 300mg
tis idd mischien soms te vergelijken met keta,en dan vooral het dissociatieve,dat je echt half erges anders bent hahah,khad zelf met 300mg een dichtgeslibte keel,en moest veel hoesten,terwijl het juist je hoest moet onderdrukken lo0ol,kben er wel positief over maar nou niet echt dik enthousiast :cry:

#22 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 30 July 2005 - 05:34 PM

Nah...vind meer dat crushen irritant om te doen, maar ik heb ze niet yterug in de capsules gedaan hoor. Dat heb ik ooit wel eens op die manier gedaan met MDMA. Maar deze keer, had ik het gewoon door m'n drinken gedaan (gaat ook sneller aangezien die capsules eerst nog op moet lossen in je maag).
Maarja het is idd wel veel, voor de eerste keer, maar ik vond het steeds niet heftig genoeg, dus dacht; ach kan nog wel wat bij.
Nah, resultaat was, dat het op een gegeven moment toch wel aardig wazig was, maar ook af en toe vlagen dat ik ineens vrij nuchter was...
Vond het niet echt m??ga heftig verder, maar het is zeker wel grappig.
Ik wil het nog wel een keer proberen met een blowtje erbij.
Verder ben ik niet van plan een gewoonte er van te gaan maken. Lijkt me nou niet bepaald gezond dit. :cry:

#23 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 05 August 2005 - 06:46 PM

een joint vind ik een must als ik DXM gebruikt, zonder joint verloopt mijn trip een stuk minder heftig.. met joints kun je het gevoel gewelidig versterken!

maar idd wel een hoge dosis voor de eerste keer.
ik heb het iets van 5 keer gedaan en mijn hoogste is 390 mg.
en ik moet zeggen dat ik toen echt al HEEL vaag was!
1 van mijn meest erge ervaringen ooit, en echt super vet!!

#24 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 06 October 2005 - 10:18 PM

Binnenkort probeer ik het misschien weer eens. Dit keer wel met jointje.. :duimpje:

#25 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 06 October 2005 - 10:52 PM

Ja, geen paranoia & angst ^ eel vet

#26 AphexAcidOne

AphexAcidOne

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 08 October 2005 - 03:15 PM

afgelopen zomervakantie heb ik een keertje of 10 met vrienden in een park of aan een strandje de retard walk geoefend.

bloowen is idd een must als je dit gebruikt, versterkt je trip enorm (1+1=10)

alcohol zou ik mijden als je nog iets aan je trip wilt hebben, het zwakt de effecten van de dxm af, en ik heb weleens stevige drinkers op retard ziek zien worden van een paar slokjes bier, waarna ze een half uur lang hun maaginhoud liepen te versprijden NIET ZUIPEN DUS!!

het meeste wat ik ooit gedaan heb is 15 capsule's (niet fijngestampt), mucho mucho jongo's erbij, dat was voor mij al teveel ofzo, lukte niet meer om te praten, voelde me totaal afgezonderd van de rest
voor de rest eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad met dxm

je hebt wel gelijk psyraisor, het is geen 'trip' waar je iets van leert of die iets toevoegd aan je leven, het is geen gwn een middel om schever uit je bol te gaan dan ooit

retarded people wear their smiles inside-out

#27 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 08 October 2005 - 05:39 PM

Met een lichte dosis vind ik alcohol erbij wel leuk...

#28 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 08 October 2005 - 06:02 PM

Een weinig alcohol met DXM kan geen kwaad en kan eventuele ongemakkelijke gevoelens in het begin enigszins dempen.

verders (misschien off-topic maarre):

DXM+SSRI=serotonine-syndroom (kan in exces dodelijk zijn) :)

#29 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9408 posts

Posted 09 October 2005 - 02:55 PM

Enkele bekende SSRI's:

Fluoxetine (Prozac)
Paroxetine (Paxil)
Sertraline (Zoloft)
Citalopram (Celexa)
Trazodone (Desyrel)

#30 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 256 posts

Posted 09 October 2005 - 03:29 PM

Sorry hoor, maar wat een ontzettend onverantwoordelijk, en bijzonder domme, actie om de eerste keer zoveel te nemen. Heb je er wel _IETS_ over opgezocht?

Als je met die lever enzym deficiente zat je nu misschien hier niet zo vrolijk..

#31 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 09 October 2005 - 03:42 PM

^ hear hear! DXM is bepaald geen 'luchtig' tripmiddel, met name voor de lever en op de hoeveelheden die A-A-1 beschrijft is mijn reply mbt alcohol ook zeker niet van toepassing...

#32 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 11 October 2005 - 03:33 PM

Sorry hoor, maar wat een ontzettend onverantwoordelijk, en bijzonder domme, actie om de eerste keer zoveel te nemen. Heb je er wel _IETS_ over opgezocht?

Als je met die lever enzym deficiente zat je nu misschien hier niet zo vrolijk..

Ja, ik heb zelfs de DXM guide van deze site erbij gepakt.
Ik heb ook niet alles in ??n keer achterover gegooid. Ik heb het allemaal opgebouwd en eerst netjes aan mezelf gevraagd of het wel "kon".
Er is ook niks gebeurd en ik voel heus wel aan wanneer iets kan of niet kan.
Volgende keer combineer ik het met wiet en dan in een kleinere dosis uiteraard. Zoveel lijkt me dan ook niet nodig.
Ik kan wel begrijpen dat het heel onverantwoordelijk klinkt hoor voor een buitenstaander. Maar in de meeste gevallen kan ik wel wat hebben. Wanneer dat niet het geval is dan voel ik dat prima aan. :P

#33 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 256 posts

Posted 11 October 2005 - 03:39 PM

Het leuke met DXM is, is dat je dat dus niet aanvoelt. En je een paar dagen gaar kan zijn.. Echt dude, wake up ofzo.. :P

#34 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 11 October 2005 - 03:53 PM

Onverantwoordelijk gebruiken is gewoon leuk. :P

:ph34r:

MOD-edit: oh my god dude, what a fucking moron you are. Je snapt natuurlijk wel dat dit niet overeenkomt met de instelling en het idee achter dhpforum. Bij deze wil ik aangeven dat de dhpleiding het hier dus niet mee eens is

#35 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 11 October 2005 - 04:21 PM

Volgende keer combineer ik het met wiet

zonder wiet vind ik het echt 10 x minder aan, waarom weet ik niet maar vanaf de eerste joint veranderd de avond...:P

#36 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 11 October 2005 - 04:36 PM

alcohol zou ik mijden als je nog iets aan je trip wilt hebben, het zwakt de effecten van de dxm

Verzwakt..? Het VERSTERKT de effecten.

En de 1e keer ALTIJD ~100 mg nemen. Niet na anderhalf uur al nieuwe dosissen pakken en achterover gooien..

Onverantwoordelijk drugs nemen mag je dan wel leuk en stoer vinden ofzo, maar het is DOM en ik vind het niet thuis horen hier..

[mod-edit]Dreamer: ik heb de meuk verwijderd want de waarschuwingen zijn duidelijk: ook al zijn het grapjes, we nemen elkaar hier op DHP graag serieus, en dan is dit niet grappig. Continue on DXM pleez
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#37 Enigmatic

Enigmatic

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 102 posts

Posted 28 October 2005 - 06:30 PM

Ik gebruik DXM nu al een paar maanden en ik ben er zeer tevreden over! En alcohol versterkt niet zoveel, enkel dat bij bier uw maag een beetje beter wordt.. Want hoestsiroop of capsules zijn echt niet goed voor de maag op hoge dosissen zoals 750 - 850mg! Echt oppassen met het spul, want uw menselijkheid gaat echt foetsie... Allemaal zeer goede ervaringen meegehad, behalve toen ik het mixte en een soort van coctail maakte om de gore smaak te verijdelen... Toen was m'n maag mega hard naar de kloten en bij gevolgd kotste ik zeer akelig en vies. Maar de meeste keren was het allemaal lekker en heb er veel gedichten en dergelijken bij gescheven. <_< Natuurlijk veel grammatica fouten, want dextromethorphan verhoogt je schrijfmogelijkheid niet :P Toch wel eerst Erowid's faq grondig lezen voor je ermee begint, want 'tis niet echt een luchtig tripmiddel, imo.. Maar 'tis wel aan te raden :blink:

#38 T-mo

T-mo

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1062 posts

Posted 28 October 2005 - 07:02 PM

<_< gedichten schrijven bij een dosering van 750 - 850 mg? Ik neem aan dat je dat doet bij lagere doseringen :P Ik ben wel benieuwd naar je creatieve uitspattingen, als het niet al te persoonlijk is enzo, kan je ze posten in het forum 'rechter hersenhelft' :blink:

#39 Enigmatic

Enigmatic

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 102 posts

Posted 28 October 2005 - 07:13 PM

<_< gedichten schrijven bij een dosering van 750 - 850 mg? Ik neem aan dat je dat doet bij lagere doseringen :P Ik ben wel benieuwd naar je creatieve uitspattingen, als het niet al te persoonlijk is enzo, kan je ze posten in het forum 'rechter hersenhelft' :blink:

Dat lukt wel, hoor, met veel wilskracht.
Ikzelf ben nu onder invloed van en ga binnen een half uurtje schrijven :P
Zal morgen mijn gedicht posten op dat deel van het forum, ok?

#40 T-mo

T-mo

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1062 posts

Posted 29 October 2005 - 02:02 PM

haha, je hoeft het niet speciaal voor mij te doen hoor B) was gewoon benieuwd ^_^

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users