Jump to content

Photo

DXM

• Please log in to reply
202 replies to this topic

#201 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 20 September 2013 - 09:51 AM

Nee, totaal nergens anders last van, behalve een beetje duffer dan normaal in de ochtend, maar niks wat een goede bak koffie niet aan kan. ;)

Het is DXM poeder, dus instant release. ;) Vandaar dat ik ook schreef ~25 mg, want ik moet het zelf afwegen en als ik rond de 25 mg heb, vind ik het goed genoeg. Het kan de ene keer dus prima 22 mg en de volgende dosis 28 mg bijv.

En vandaag overigens begonnen met 4x daags, even kijken of dat bijwerking gaat hebben.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#202 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 29 September 2013 - 02:33 PM

De 4x 25 mg per dag was me teveel, was nu overduidelijk niet 100% gefocust meer op wat ik moest doen. Ben er nu overigens ook mee gestopt, maar al met al toch een geslaagd experimentje.. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#203 Spec87

Spec87

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 461 posts

Posted 03 October 2014 - 06:07 PM

Hoewel vaker genoemd, had ik recent ook de ervaring dat het er erg veel tijd tussen inname en begin trip kan zitten. 300mg, wat neer komt op 2,5mg/kg. Uur na eten genomen, met halve fles wijn vooraf, trip begon pas 2u na inname op te komen en piek begon pas 3u na inname!

Dat viel dan wel weer mooi samen met een bizarre aflevering van The Sopranos die daardoor alleen nog maar vreemder werd.

Uiteindelijk na een 6u na inname in slaap gevallen, volgende ochtend nog wel dermate niet helemaal nuchter dat ik studeren maar een dagje heb uitgesteld.

Al met al best een aardige trip, die licht dissociatieve droomstaat bevalt wel.

Life starts at the edge of your comfort zone

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users