Jump to content

Photo

DXM

• Please log in to reply
202 replies to this topic

#1 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 28 July 2005 - 07:17 PM

Morgen wil ik graag DXM gaan proberen. Ik heb daarvoor Daro hoestcapsules waar 29.5 MG DXM zit. Ik wil beginnen met ongeveer 150 tot 200 MG.
Nu wil ik dit dus alleen op mijn kamer gaan doen. (vrienden zitten op dit moment op Kreta, ik had helaas geen geld destijds met het boeken om mee te kunnen gaan.)
Is een sitter noodzakelijk bij dit??
Bij ketamine bijvoorbeeld, kon ik het prima af zonder sitter, en ik heb het idee, na hetgeen wat ik erover gelezen heb, dat het daar wel een beetje mee te vergelijken is.. (of is dat onzin?)
Tijdens mijn ketaminetrip, was ik eerst met vrienden, maar was later thuis nog doorgegaan op mijn kamer, dat ging verder prima zoals ik al zei.

Ik ben benieuwd. :P

En als er nog mensen tips en weetjes die eigenlijk erover hoor te weten maar misschien nog niet weet :P erover hebben die ik zou moeten weten, hoor ik het graag. :dhp:

Ennuh, ow jah: Is alcohol hierbij gevaarlijk?? (niet dat ik dat van plan ben verder, maar wil het toch even weten)

#2 AdrenochrooM

AdrenochrooM

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 666 posts

Posted 28 July 2005 - 07:30 PM

met 150 - 200 mg dxm heb je geen sitter nodig, alhoewel je er mogelijk allergisch voor bent maar dan nog.. (tenzij je al weet dat je het niet bent) en ja alcohol.. ik zou het beperken tot 2 biertjes, ligt een beetje aan je zelf.

edit.. maar deze thread hoort eigenlijk thuis in dissociatief
Lush Indoles..

#3 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 28 July 2005 - 09:28 PM

200mg is idd wel goed om mee te beginnen en kan moeilijk fout gaan. Ik had bij mijn 1e keer dmx, 180mg genomen en daarvoor 3 biertjes gedronken is gewoon goed gegaan. Effect lijkt idd wel een beetje op ketamine maar het pept je ook wel op. 1 Nadeeltje het duurd wel super lang voor je het effect een keer gaat merken bij mij duurde het bijna 2 uur en bij een maat van me ook :dhp:

#4 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 28 July 2005 - 09:37 PM

Goed om te weten, dat het zo lang duurt, daar kan ik dan rekening mee houden.

Is het ook zo, dat wanneer je het effect al voelt, en je bij pakt om het effect te verhogen, het zo lang ook zo lang duurt voordat het effect in sterkte toeneemt?

Ik heb in totaal 3 pakjes, dus zeg maar 900 MG, ik zal wel kijken hoe ver ik ga..

#5 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 28 July 2005 - 10:06 PM

kheb gewoon 300mg over een aantal uurtjes verdeeld,dus om het kwartiertje 1 of 2 fzo :dhp:

#6 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 28 July 2005 - 10:17 PM

Ik heb even in de tussentijd een heleboel info erover opgezocht. En ik las dus, dat je niet de capsules zomaar in moet nemen, maar ze moet openmaken, en in water gooien, en dat opdrinken. Dat is ff flink minder zeg!!!!!!!!
Daarnaast ook erg lastig met bij pakken, aangezien je niet in wazige toestand nog even zo'n drankje kan klaar maken lijkt me :dhp:

Hoe hebben de ervaren DXM-ers dit opgelost?

#7 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 28 July 2005 - 10:38 PM

Je moet zelfs de miniscule korreltjes die in de capsule zitten, fijn stampen...oh god, waar begin ik aan!!?? :dhp:

#8 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1039 posts

Posted 29 July 2005 - 01:29 AM

Touxies kope :dhp:

En alcohol erbij gaat wel...Als je maar beseft dat allebij die stoffe hard op je lever werke....

#9 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 29 July 2005 - 01:35 AM

Sorry, maar wat zijn Touxies? :dhp:

#10 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1039 posts

Posted 29 July 2005 - 01:43 AM

"Touxium Antitussivum" zijn hoestcaps...En zijn meer geschikt voor dxm gebruik...

Maar die dinge worde enkel in belgie verkocht....

#11 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 29 July 2005 - 07:11 AM

crush die bolletjes helemaal klein,en stop het poedertje weer trug in de capsules,kheb het ook moeten doorstaan lo0ol

#12 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 29 July 2005 - 09:14 AM

Maar op partyflock heb ik even wat oude topics over DXM doorgelezen, en daar stond gewoon dat ze 10 capsules in 1x namen. Dat ging verder gewoon goed, volgens de reports die ze er van hadden geschreven...
Kan dat niet gewoon dan, of levert dat echt nadelen op?

Dit topic was dat trouwens... (vanuit de tijd dat PF nog niveau had :dhp:)

http://partyflock.nl/topic/14938.html

#13 AdrenochrooM

AdrenochrooM

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 666 posts

Posted 29 July 2005 - 10:13 AM

hmmm eerste keer dat ik het deed deed ik 40 stuks in een minuutje lol, maarja met die dampo's had je niet zoveel gelul als gereguleerde afgeving etc
Lush Indoles..

#14 jacob

jacob

Certainly Active

• Banned
  • PipPip
  • 88 posts

Posted 29 July 2005 - 01:31 PM

wij doen het niet meer.het was net of onze hersenen 3 dagen onder stroom stonden. maar mss komt dat doordat we antidepressiva slikken.

#15 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 29 July 2005 - 03:27 PM

Ja dat is niet zo slim. Het word ook ten strengste afgeraden met anti depressieva!!!

#16 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 29 July 2005 - 03:31 PM

Maar is dat crushen nou noodzakelijk, of kun je ook gewoon capsules nemen om hetzelfde effect te bereiken?

#17 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 29 July 2005 - 07:09 PM

Nou? :dhp:

#18 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 29 July 2005 - 07:23 PM

Mijn god, wat is dat crushen een pleuriswerkje zeg!! :dhp:

In dat nou noodzakelijk, orf hoe zit dat!!??

#19 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 30 July 2005 - 11:11 AM

Echt nodig niet, de dxm komt toch wel vrij in je lichaam, maar omdat het retard capsules zijn duurt het heel lang voor alles vrijgegeven wordt en wordt je trip veel minder sterk. Om te trippen zul je ze toch echt moeten crushen.
Dit is dope!

#20 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 30 July 2005 - 01:15 PM

En dat heb ik ook maar gedaan!

Ben nu net wakker. Ik moet zeggen: erg vaag spul zeg!!
Raar idee eigenlijk dat je zo word van hoestcapsules hehehe.
Het duurde wel erg lang voordat het effect eindelijk een beetje begon. Ik had het om 23.10 genomen, en om 00.00 begonnen de eerste effectjes te komen, alleen dat zette niet echt door. Uiteindelijk om 1.30 begon het pas ?cht te werken. (ik zat toen op 300 MG) Ik vond dat effect alleen nog wel wat heftiger kunnen dus ik nam er gelijk 150 MG bij...toen dat eenmaal insloeg werd het echt wel vaag :D
Ik was alleen op m'n kamer maar mistte echt totaal geen vrienden ofzo, had het reuze naar m'n zin hier hahahah.
Af en toe ging ik even buiten een rondje lopen door de straat met m'n paraplu, want het regende:P Had wel iets, om zo door die regen te lopen..
Eenmaal thuis, fles coubergh gepakt en erbij gaan zuipen..op de ??n of andere manier ging dat zuipen niet helemaal...ik had zeg maar geen gevoel in het zuipen ofzo :o
Maargoed, ik nam gewoon af en toe dus een flinke slok. Later had ik er nog 60 MG bij gepakt, en werd nog wat vager. Ben toen ff op m'n bed gaan liggen met de koptelefoon op mijn kop, en draaide een lekker zelf gemixt hardcoresetje..was prima om aan te horen :cry: Toen ik op mijn bed lag, lag dat heel erg lekker. Op een gegeven moment ging ik mezelf inbeelden dat ik zweefde, toen voelde het ook echt zo ineens..m'n bed voelde ik niet meer, en t leek net alsof ik zweefde (met ogen dicht uiteraard) Op een gegeven moment was ik dat weer zat, en wou ik weer ff voor de computer zitten...heb toen uiteindelijk nog 120 MG bijgepakt(dat crushen in die toestand valt ?cht niet mee hehe). En dat was het laatste wat ik genomen had. in totaal dus: 660 MG (na het nageteld te hebben, kwam ik toch uit op dit getal) ...oei das best veel h? :P Maargoed, ik ben nou eenmaal iemand die altijd een beetje de extremen op zoekt ;) Ik kon het in ieder geval prima hebben, was echt niet t? vaag ofzo. Ik vond het prima zo. en tripte zeker wel goed!
Ik denk dat ik het nog wel een keer ga doen, maar dan zorg ik ook dat ik er een paar jointjes bij heb, waarschijnlijk hoef ik ook dan niet zo veel te nemen als afgelopen nacht... ;) en ben ook wel benieuwd naar het effect wat dat oplevert.

Het effect heeft nogal wat weg van ketamine moet ik zeggen, vooral hoe je zeg maar echt ??n oog dicht moet doen om je op een voorwerp te kunnen focussen. En dat gevoel als je gaat lopen; dat robot-achtige gevoel heheh. Ook het gevoel door je lichaam heeft er wel iets van weg. Alleen vond ik ketamine niet echt wat. Dit vond ik veel lekkerder. OOk wel grappig is dat je denkwijze hier lekker leip van word. Ik voelde me af en toe echt zo'n losgeslagen gek hahahah, was wel wel erg grappig. Het beinvloed dus ook zeker je bewustzijn. Erg leuk dus!

Moet wel zeggen, dat het niet echt een drug is, die wat toevoegd aan mijn leven. Bedoel; leerzaam wil ik het niet noemen ofzo. Tis meer een beetje wazig zijn, en daar maar van genieten. Ik heb er niks nieuws van geleerd. Het is niet iets goddelijks ofzo. Daarintegen wel erg leuk om je mee te vermaken.
Njah, tis uitiendelijk een soort verslagje geworden. Vind het wel toepasselijk om het zo in m'n topic te laten staan, maar als jullie 'm willen verplaatsen naar de tripreports, ook best! :)

Ik ben er zeer positief over!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users