Jump to content

Photo

speed in je drinken?kan dat?

• Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 BaasCorleone

BaasCorleone

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 20 May 2005 - 09:37 PM

Dit weekend wil ik speed proberen , ik hoor er goede verhalen over.Alleen het snuiven moet niet zo lekker zijn voor je neus.Nu las ik ergens dat je het ook in je drinken kan doen?Is dit waar?Wie heeft er ervaring mee en kan mij wat vertellen over de dosering?

bedankt <_<

#2 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 20 May 2005 - 09:46 PM

Ik neem het altijd oraal ...

Je kunt het inderdaad door je drinken mixen, het maakt je drinken wat bitter en een vies bijsmaakje :lol:

Ervaringen zijn altijd erg positief, bij mij kost het zo'n 40 minuten om te gaan werken, maar dat verschilt per persoon. Verwacht zo'n 30 minuten, het kan altijd wat langer duren.

De reden dat ik mijn speed oraal neem komt omdat ik het zo lekker goed kan afmeten, ik heb namelijk een erg zuivere bron dus ik los vaak 500 mg op in 500 mL water. Zo kan ik goed doseren, 50 mg is voor mij meer dan zat. Maar als je versneden spul hebt kan dat erg verschillen...

[edit] 30 mg is een goede aangeraden dosis, als je niet weet hoe zuiver het is kun je altijd experimenteren. [/edit]

#3 Phant0m

Phant0m

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 189 posts

Posted 20 May 2005 - 10:51 PM

liever door me neus of een bommetje, niet door me drinken, ranzige smaak en niet al te goed voor je mond

ok voor je neus is het ook niet goed

#4 BaasCorleone

BaasCorleone

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 21 May 2005 - 01:15 AM

mja welke drugs is wel goed?Het gaat erom dat ik het niet hoef te snuiven <_<
Maar het kan wel in je drinken dus?Weet je ook hoeveel?

#5 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 21 May 2005 - 01:30 AM

Ja het kan in je drinken, waarom zou het niet in je drinken kunnen? Hoeveel je moet nemen ligt aan jezelf en aan de zuiverheid van jouw speed.. Snuiven zou wel het makkelijkst zijn om een goede dosering te bepalen, steeds kleine bumps nemen en kijken of je meer nodig hebt gaat een stuk makkelijker en sneller op die manier.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#6 Liegebeest

Liegebeest

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 21 May 2005 - 06:08 AM

Maar is het dan niet vreselijk slecht voor je tanden?? die zijn me toch veel waard eigenlijk :/

#7 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 21 May 2005 - 11:54 AM

ik weet niet hoe jullie het voor je zien om speed te drinken maar je gaat natuurlijk niet in een supervol glas de speed doen..
je pakt een kleine hoeveelheid vloeistof, lost daar de speed door op en sla dit dan in een keer achter over. niet in je mond houden ofzo..
lijkt me niet dat dit erg slecht voor je tanden is maar ik ben geen tandarts..

wat iig wel slecht is voor je tanden is niet poetsen en frisdrank/koffie..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#8 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 21 May 2005 - 01:31 PM

je pakt een kleine hoeveelheid vloeistof, lost daar de speed door op en sla dit dan in een keer achter over. niet in je mond houden ofzo..

dat zou ook zonder twijfel mijn manier geweest zijn, zou er niet aan moeten denken om met een vol glas speed-cola te moeten staan :)

later

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 21 May 2005 - 01:52 PM

Is de werking eigenlijk precies het zelfde als wanneer je het het oraal neemt of door je neus of werkt oraal langer dan als je een bumpje neemt?
(ik weet wel dat het door je neus sneller werkt :P :) )

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 21 May 2005 - 03:31 PM

poelie:
een discussie over verschillende manieren van het consumeren van amphetamines kan je hier vinden:
http://www.dhpforum....?showtopic=1426

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#11 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 21 May 2005 - 08:24 PM

dat zou ook zonder twijfel mijn manier geweest zijn, zou er niet aan moeten denken om met een vol glas speed-cola te moeten staan :)

later

Ik had eens dokter pepper + speed in een vol glas gedaan en de smaak viel me ontzettend mee.

En dat speed slecht voor je tanden is ... het lijkt mij dat Coca Cola slechter is, veel mensen beseffen het niet, maar bij veel jongeren is er behoorlijk wat tanderosie geconstateerd (inclusief mij, omdat ik toen ik klein wist er niks van wist en hele liters achter elkaar dronk).

Maarja, het lijkt mij beter om speed oraal te nemen dan het te snuiven ...

#12 theseBoetz

theseBoetz

Reƫle Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 23 May 2005 - 03:36 PM

wat iig wel slecht is voor je tanden is niet poetsen en frisdrank/koffie..

eeh, koffie is niet slecht voor je tanden (tenzij je er veel suiker in mietert), maar maakt je tanden hoogstens geel.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#13 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 23 May 2005 - 04:07 PM

me tandarts zei van wel..
wtf...

#14 BaasCorleone

BaasCorleone

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 24 May 2005 - 02:22 AM

ok bedankt mensen voor de reacties :)

#15 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 24 May 2005 - 07:52 AM

me tandarts zei van wel..
wtf...

Mijn tandarst raadde mij aan om koffie in plaats van cola te gaan drinken omdat ik dat toch al veel dronk. Koffie maakt alleen je tanden geel ja, maar het is voor de rest niet bepaald slecht voor je tanden.

Whoa, SpeedyCoffee iemand al eens speed in zijn koffie gedaan? :lol:

#16 mdma120

mdma120

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 24 May 2005 - 04:10 PM

Whoa, SpeedyCoffee iemand al eens speed in zijn koffie gedaan

Ik vind deze combinatie niet echt aangenaam... 'k vind speed al snel genoeg :bounce:

#17 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 25 May 2005 - 02:57 AM

kunt denk ik beter eerst ff wat snuiven al probeer je het voor t eerst, oraal heb ik iig veel minder nodig voor hetzelfde effect en heb al eens mogen meemaken paar jaar geleden dat ik toen teveel pakte, wat resulteerde in zware paranoia :(
snuiven vind ik zoiezo tog n stuk relaxer, werkt teminste meteen en je neemt er niet zo snel teveel van :bounce:
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#18 Trip Unit

Trip Unit

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 25 posts

Posted 21 June 2005 - 03:31 PM

Volgens mij is speed ook niet echt goed voor je maagwand,maar kan me vergissen :P

#19 T?mpo-T?@M

T?mpo-T?@M

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 21 June 2005 - 10:36 PM

ikzou zegge : "NIET DOEN"! , is mij ook altijd verteld, heb ook niet geluisterd en was te eigenwijs om het dus NIET te DOEN.
(DAT is bijna 8 jaar geleden)
Sinds die tijd ben ik (zonder te overdrijven) het ene weekend wel en het daarop volgende weer niet continu wakker geweest.

dat ging 3 jaar goed!

vervolgens nam het gebruik toe, schimmen en schaduwen kwamen vaker bij me op visite enzo, ach ja, denk dat sommige mensen hier zo iets wel bekend voor komt>>>>>>>>>> kortom;

het is lekker, en ook verdomde moeilijk om het bj proberen te laten...............
naar mijn mening,en die van vele mensen uit me vriendenkring.

grtz

Tuu? :P
-=<[ 1 Body , 2 Souls ]>=-

#20 Lloyd

Lloyd

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 15 November 2005 - 01:32 AM

Je bedoelt het gebruik van speed op zich af te raden?

Ik gebruik echt heeeeeel af en toe speed, vind de rush op het moment zelf heerlijk, maar hoef dit absoluut niet heel vaak te doen.
Gelukkig is de crash zo kut, gelukkig..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users