Jump to content

Photo

Benzo's

• Please log in to reply
67 replies to this topic

#61 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 25 March 2004 - 01:50 AM

Er zijn ook verschillende soorten benzo's met verschillende
effecten (e.g. hypnotic, anxiolytic). Sommige zijn "recreationeel" beschouwbaar, anderen
niet.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#62 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 06 April 2004 - 01:22 PM

Dudes,
Moest ik van jullie zijn zou ik echt niet prutsen met die rotzooi, ik heb al jaren een
aaneenschakeling van depressiva's met als oplossing/oorzaak dergelijke middelen.
Heb jaren diverse pijnstillers, tranquilisers, codeine, valium, slaappillen en dergelijke gebruikt en
ik zeg het je, je bent voor de rest van je leven verslaafd, lichamelijk afkicken is makkelijk, maar
geestelijk blijf je heel je levne die drang behouden.
Tot paar maand terug had ik zware slaaploosheid, ik had examens enzo en ik kon NIETS
slapen, dus ik waagde het er op om wat slaappillen en dergelijke te gebruiken en beloofde
mezelf na mijn examens te stoppen, ben dus uiteindelijk weer paar maand hervallen in allerlei
van die producten, vaak gecombineerd met alcohol :thumbsdown:
Ben nu weer tijdje goed bezig, maar 'k word altijd boos wanneer ik zo'n dingen lees, met
zo'n dingen begin je best niet, ik heb er een heleboel nare gevolgen aan overgehouden.
Als je drugs neemt en niet kunt slapen dan is het je eigen schuld, je prutst met je
lichaamsreserves en door nog es extra downers erbij te slikken ga je nog meer je met je
lichaam klooien op onnatuurlijke wijze.
Vaak zie je sommige middeltjes als handige oplossing incidenteel, dan nog es voor iets anders
en voor je 't weet ben je verslaafd ...
Als je toch iets wilt nemen raad ik melatonine aan (www.melatonine.nl) das een lichaamseigen
stof, of gaba in combinatie met valeriaanwortel en anders moet je je euforische roes maar
uitzitten (eigen schuld, dikke bult)
Hoop dat ik niemand op zijn teentjes heb getrapt, maar 'k weet wel over wat ik spreek
grtz

#63 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 06 April 2004 - 11:27 PM

Dit is niet het geval voor iedereen, alhoewel de "addiction
potential" er zeker is.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#64 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 31 August 2013 - 12:33 AM

Zow, even een hele dikke kick (bijna 10 jaar).

Iemand ervaring met Flurazepam? (geen flunitrazepam)

https://en.wikipedia...wiki/Flurazepam

Extreem lange half-life (40-250 uur)

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#65 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 03 September 2013 - 11:11 PM

Jep, daar heb ik ervaring mee. Is eigenlijk best een fijne, hoewel de t1/2 me aanvankelijk wat sceptisch maakte. Prime inslaper met de dag erna effecten vergelijkbaar met een lichte dosering xanax. Houdt dus lang aan maar niet zodanig dat je aan bed/bank/vloer/zetel gekluisterd bent voor lange tijd. Ik had de 30mg caps.

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#66 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 28 July 2016 - 06:33 AM

Weet niet of deze vraag eerder is gesteld maar kan oxazepam genomen worden "voordat" je MDMA neemt?

Maatje van me wil graag binnenkort eens mdma proberen maar gebruikt geregeld oxazepam.

Nou ben ik al helemaal geen voorstander van dit soort combi's maar geen idee hoe gevaarlijk of slecht dit voor je kan zijn...?

Zou het dus kwaad kunnen als er oxazepam genomen word en een paar uur later mdma?

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#67 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 28 July 2016 - 03:06 PM

Als eerst, over wat voor een doseringen oxazepam hebben we het? (En zelfde ook voor MDMA?)

Ik ben ook geen voorstander van dit soort combinaties en zou ook adviseren dat je vriend 1x zijn pammetje skipped.

Neemt hij dit overigens vanuit een medische reden (sociale angst, bijv.)? Of is het enkel voor het genot/verslaving?

Als het een sociale angst is, dan kan het misschien zelfs wel therapeutisch voor hem zijn om alleen voor de MDMA te gaan.

De combinatie is niet direct gevaarlijk, zolang we het over normale doseringen hebben en alcohol wordt vermeden. Ik kan me alleen we voorstellen dat een oxazepam een deel van de positieve effecten van MDMA onderdrukt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#68 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 03 August 2016 - 11:28 AM

^ nou het gaat om sociale angsten en algemene angsten en hij gebruikt als hij neemt de 10mg oxazepam. Dus geen hoge dosissen.

Hij is snel angstig/ zenuwachtig waardoor hij naar zijn gevoel veel te gespannen aan de MDMA begint. Dus hij stelde zelf voor om daarom eerst een paar uur van te voren een Oxazepam te nemen. Maar ik ga toch proberen de Oxazepam uit zijn hoofd te praten. Wat ik eigenlijk al van plan was :-). Wel fijn om even te weten dat deze combi niet direct gevaarlijk is.

Ik begin als ik iemand kennis laat maken met M met niet meer dan 1 mg per kg lichaamsgewicht. Dan zien we wel weer verder.

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users