Hoe paddo's drogen?
Posted 24 April 2005 - 08:13 PM
Want verste paddo's krijg ik echt nie binnen.
MVG
Posted 24 April 2005 - 08:25 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 24 April 2005 - 08:31 PM
Belangrijk voor een plek waar je je stoeltjes wilt drogen is:
- donker
- droog
- voldoende luchtcirculatie (de lucht die vochtig wordt door het drogen moet plaats kunnen maken voor nieuwe droge(re) lucht)
Makkelijkst is om in een schone la wat keukenpapier te leggen, stoeltjes beetje verspreiden en de la een klein beetje op een kier zetten. 1x p/dag even check en de stoeltjes even draaien ofzo. Binnen een week zijn ze perfect gedroogd.
Posted 24 April 2005 - 11:12 PM
De meeste mensen vinden gedroogde paddo's ook niet echt lekker (vaak wel iets beter dan vers), maar zelf heb ik met beide geen enkel probleem. Drogen duurt iets van 3-7 dagen en werkt het best volgens de methode Dreamer

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Posted 25 April 2005 - 08:42 AM
Ik chop de stoeltjes (vers of droog) in h?le fijne stukjes en leg dan alles op een grote lepel. En dan *hap* alles in ??n keer naar binnen met een grote slok water alles down the hatch! Geen centje pijn.
Als ik op die stoeltjes ga zitten knagen blijf ik die smaak gedurende de hele trip in mn mond houden, ongeacht waar ik mn mond mee spoel.
Posted 25 April 2005 - 09:58 AM
Posted 09 August 2005 - 11:35 PM
paddo's zijn makkelijk te drogen. ik heb ze laatst voor het raam neergelegd en laten drogen op een keukenpapiertje. na 2 dagen zijn ze ingedroogd en kun je ze voor een redelijk lange tijd bewaren.
de psylocybine in de paddo's blijft goed, alhoewel de sterkte eerder af neemt door drogen dan toe.
als je de smaak vies vind raad ik je aan om ze fijn te malen en door yogurt heen te roeren als je ze wilt nuttigen.
veel trip plezier,
greetz alchemist
Who looks outside dreams, who looks inside awakes"
C.G Jung
Posted 10 August 2005 - 06:21 AM
enige onderbouwing graag?de psylocybine in de paddo's blijft goed, alhoewel de sterkte eerder af neemt door drogen dan toe.
kheb toch uit meerdere bronnen gelezen dat het sterker is gedroogd,en uit eigen ervaring
Posted 10 August 2005 - 09:10 AM
Posted 10 August 2005 - 07:51 PM
gedroogde paddo's zijn niet sterker, alleen het vocht is verdampt. de werkzame stoffen (psylocibine, psylocine) blijven intact, misschien verdwijnt er een beetje bij het drogingsproces.Ik heb ergens gelezen dat je paddo's kan drogen in de oven, klopt dit? Ze zeggen ook dat gedroogde sterken zijn,is dat ook juist.
Want verste paddo's krijg ik echt nie binnen.
MVG
er wordt vaak gedacht dat gedroogde paddo's sterker zijn, maar dat is niet zo, je hoeft er minder van te eten om dezelfde trip te krijgen als verse paddo's.
bijvoorbeeld: verse paddo's (cubensis mex) heb je 30 gram van nodig, in gedroogde toestand maar 3 gram.

alchemist
Who looks outside dreams, who looks inside awakes"
C.G Jung
Posted 10 August 2005 - 08:50 PM

Posted 02 March 2006 - 08:17 PM
denk dat het op de zelfde manier wel gewoon moet lukken toch?

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
Posted 02 March 2006 - 08:20 PM
Posted 04 March 2006 - 04:13 AM
Ik vond het moeilijk om te zien of de truffels wel goed droog waren..het enige vershil merk je als je ze eet..dat ze keihard zijn..
Posted 04 March 2006 - 11:01 AM
Posted 04 March 2006 - 01:52 PM
Ik denk dat een groot gedeelte van psilocin omgezet zal worden. Op psilocybin niveau zal het weinig uitmaken.de werkzame stoffen (psylocibine, psylocine) blijven intact, misschien verdwijnt er een beetje bij het drogingsproces.
...(psilocybin). This product is much more stable in air than psilocin, and is water soluble.
Posted 05 March 2006 - 10:57 PM
Hoi alfa, het drogen van paddo's is volgens de wet verboden.
Niet geheel waar, althans volgens wat ik hoorde van een verkoper.
"De hoge raad heeft onlangs besloten personen die voor eigen gebruik psylocibine/psylocine bevattende paddestoelen drogen of bereiden voor consumptie in hoeveelheden van 5 porties NIET te vervolgen. Verkoop van gedroogde paddestoelen blijft wel verboden."
Overigens zijn er zat shops in nederland die bij navraag nog wel verkopen.
Persoonlijk is mijn favoriet de in chocolade gegoten paddo, omdat het de smaak verbetert en mijns inziens ook het effect.
Een biochemist die hier kan verklaren welke stof chocolade bevat die paddo's versterkt?

Posted 06 March 2006 - 12:27 AM
Heb je misschien ook een (legitieme) bron voor die uitspraak? ik heb er nog niks van gehoord .. en anders had het allang op ons forum gestaan ..
Posted 06 March 2006 - 04:20 AM
Misschien is justitie.nl wel de beste bron op dit punt, zij stellen dat paddo's niet onder de opiumwet (drugswet) vallen en dus legaal voor de verkoop zijn. Gedroogde paddo's zijn duidelijk psylocibine/psylocine bevatters en dus vallen ze onder de harddrugs en zijn in dat geval verboden te verkopen of te bezitten, maar gebruik is toegestaan. Bovendien worden (niet nader gedefinieerde) "kleine hoeveelheden" gedroogde paddo's voor persoonlijk gebruik wel als overtreding maar niet als misdrijf gezien (wat inbeslagneming zonder boete/strafblad inhoud in dit geval), en zal niet met prioriteit vervolgd worden.
In een woord: gedoogd.
gezien de niet lichamelijk verslavende aard van paddo's is het niet interessant voor de criminele wereld en dus ook niet interessant voor justitie om (streng) strafbaar te stellen.
Ik ga denk ik binnenkort maar zelf paddo's kweken, en drogen, en als het lukt in zelfgemaakte chocolade gieten als bonbons of reepjes. Lekker voor bij de thee

Posted 06 March 2006 - 03:22 PM
Dat slaat natuurlijk nergens op. Er zijn zat middelen die niet lichamelijk verslavend zijn, maar geestelijk weldegelijk zwaar verslavend. Paddo's zijn niet interessant voor de criminele wereld omdat je van paddestoelen niet bepaald de neiging hebt om het continue te gebruiken.gezien de niet lichamelijk verslavende aard van paddo's is het niet interessant voor de criminele wereld en dus ook niet interessant voor justitie om (streng) strafbaar te stellen.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users