Jump to content

Photo

Dionysos, iemand ervaring?Zojuist Dionysos gekocht in de smartshop

• Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 08 April 2005 - 07:51 PM

Dionysos, ik kwam het tegen in de smartshop. De smartshopmedewerker had er zelf geen ervaring mee, maar had gehoord dat het een soort van lichte trip veroorzaakt. In het doosje zitten 10 capsules, waarvan je er 3 a 4 per keer moet innemen, volgens de beschrijving.

Posted Image

Volgens de search was er nog geen topic over, vandaar.

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#2 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 08 April 2005 - 07:57 PM

En wat zit er in?...

#3 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 08 April 2005 - 08:13 PM

Ingredi?nten:

- Kruidenmengsel 2200 mg
- Morning Glory (Ipomoea convolvulaceae)
- Guarana (Paullinia cupana)
- Baby Woodrose (Argyria nervosa)
- Gelatine capsule

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#4 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 08 April 2005 - 08:20 PM

lijkt me dat het werkzame stof LSA is..
check erowid.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#5 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 08 April 2005 - 08:38 PM

Hmm, op erowid staan wel aardige tripverslagen van Hawaiian Baby Woodrose en Morning Glory. Ik weet echter niet of dat te vergelijken is met een combinatie van beide, en ik heb ook geen idee wat voor dosis er in zo'n capsule zit. Naja, na aankomende zondag kan ik er vast wat meer over vertellen.

#6 hELiuM

hELiuM

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 66 posts

Posted 08 April 2005 - 08:43 PM

kruidenmengsel slaat op het geheel neem ik aan.

en de Morning Glory & Baby Woodrose leveren LSA, een tripmiddel. en guarana levert een langwerkende caffeine variant, wat een mild stimulerend middel is. zonder de preciese hoeveelheden en evt extractie percentage moeilijk te bepalen hoe zwaar het is.

try erowid LSA vault en report terug.

#7 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 08 April 2005 - 08:44 PM

Volgens iemand op de website van een smartshop:

Ik had het gisteren gebruikt op 10feb 2005, het leek me eerst allemaal rotzooi. Maar toen ik had genomen en het begon te werken was het echt leuk, een enorm space gevoel. Ik begon werkelijk kleuren anders te zien, had ik nooit verwacht. Zelf met paddos begon ik niet zo erg te trippen. Ik raad je het wel aan, maar weet waar je aan begint, het is wel erg leuk. Maar het kan voor sommmige anders zijn zoals bij me vriendin, die werd misselijk een beetje, verdween wel maar toch.

en

Ik was wel lekker zweverig maar daar bleef het bij.Ik heb nog over dus ga het zekers nog een keer proberen. Ik kon trouwens wonder boven wonder alles beter horen en alles was wel lichter maar ik had er meer van verwacht denk ik. Maar wel goed spul hoor en weer een ervaring rijker.

#8 oma

oma

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 757 posts

Posted 08 April 2005 - 09:58 PM

Mensen die ik ken hadden er weinig van gemerkt. Wel enige misselijkheid, maar daar staat LSA wel bekend om.

#9 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 08 April 2005 - 10:25 PM

Is er een verschil tussen baby woodrose & morning glory?...

#10 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 08 April 2005 - 10:25 PM

Ik vind het persoonlijk belachelijk dat ze dit soort producten in smartshops verkopen. De dosering is obsoluut niet te bepalen. Bovendien gooien ze er ook nog es guarana bij (lsa geeft nogal een dromerige narcotische trip) wat natuurlijk ook onvoorspelbare effecten kan geven.

Nee, doe mij maar wat zaadjes, dan kauw ik die wel weg (of maak een koud-water infusie zoals van oorsprong gedaan wordt)

#11 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 08 April 2005 - 10:29 PM

@ static search, jah er is een zeer wezenlijk verschil, het zijn 2 totaal verschillende planten (wel zelfde familie) hoofdbestandsdeel is lsa, maar het is eigenlijk lsa's (een groep stoffen met dezelfde chemische structuur en farmacologische uitwerking).

Hopelijk leest Blowmonkey dit nog, die heeft een erg nare aanvaring met low-grade-HBWR zaadjes gehad en heeft daar behoorlijk wat info over opgezocht. Er zitten namelijk ook andere stoffen in (voornamelijk) de HBWR's die je trip erg negatief kunnen beinvloeden.

#12 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 10 April 2005 - 11:47 AM

Als je de 3 a 4 caps aanhoudt zul je prop een lichte trip hebben als lsa het werkzame bestanddeel is. Overigens geven ze in de smartshop altijd lichtere dosissen aan, en zal voor een daadwerkelijke trip de dosis op 6 a 7 caps liggen. ALLEEN: je weet niet zeker wat er in zit en hoe sterk het is dus zou het zeer onverstandig zijn om er 6 a 7 te pakken en kun je beter beginnen bij de 3 a 4 die opgegeven worden. Persoonlijk ben ik het met dreamer eens en kun je ook naar mijn mening beter morning glory zaadjes halen en daar een extractie van maken.
Dit is dope!

#13 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 10 April 2005 - 10:05 PM

Vandaag samen met een vriend van me gebruikt. In het pakje zaten 10 capsules, ieder heeft er 5 op. Na zo'n 20 minuten voelde we ons enigzins anders, alles ging wat trager...een soort van gevoel wat je weleens hebt als je high bent. Dit gevoel hield aan en werd ietwat sterker, maar nog weinig bijzonders. We zijn een eindje gaan wandelen, en voelde ons steeds meer moe worden. Eigenlijk een rotgevoel, gewoon ontzettend moe en steeds het gevoel hebben dat je even moet gaan zitten. Verder wat druk op m'n hoofd en het geluid leek net wat harder.

Heel even tijdens de wandeling leek alsof er een trip begon op te komen, maar dit gevoel zwakte al snel af en wisselde daarna van lichtelijk vage momenten, vermoeidheid en druk op je ogen en hoofd, beetje pieken en dalen telkens.

Maar het stelde allemaal erg weinig voor, niet helemaal de moeite waard, en al helemaal geen 14 euro. Met pure wiet roken bereik je meer. Niet voor herhaling vatbaar iig.

#14 Dionysos

Dionysos

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 14 May 2005 - 06:30 PM

van mij word je pamweg menn ;)

#15 Napoleon

Napoleon

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 22 May 2005 - 02:49 AM

Enorme troep. Hele pakke eens naar binnen gegooid en ik werd alleen licht misselijk en slaperig. Ben na een uurtje of 3-4 maar eens lekker gaan slapen toen.

#16 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 22 May 2005 - 10:22 AM

^ hoi Napoleon (Dynamite ? :) ) stel je eens voor in het Members-Forum

#17 wtr

wtr

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 20 June 2005 - 08:23 PM

is idd niks, ik heb het ook ooit gekocht maar merkte er ook niks van
helaas, maar je had er beter wat anders voor kunnen kopen.....

#18 spiritmolecule

spiritmolecule

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 155 posts

Posted 18 July 2005 - 07:23 PM

ik heb het meerdere keren gebruikt en ik vond het best wel okay.
de laatste keer ging ik alleen naar een goa feetsje op het strand. ik had iets van 3 a 4 halve liters bier gedronken en toen heb ik 4 capsules dionysus genomen ik werd er echt wel vrolijk van en behoorlijk spraakzaam en dat lag toch echt niet aan die halve liters. ook de kleuren werden wat versterkt.
maar je kan toch echt niet verwachten dat dit smart drugsje een echte trip veroorzaakt zoals bv. paddo's of lsd. dit is maar een heel licht middeltje, een beetje stemmingsverhogend en licht spacey.

maar toen ik later op die avond er 1 pil (vermoedelijk xtc ??) en later nog een halve bij nam toen was ik opeens helemaal de weg kwijt. het leek erop dat die dyonysus een wissel werking had met die pil die ik had genomen, het maakte dat het xtc gevoel veel meer spacey werd. hele heldere kleuren en een vreemd beeld van de werkelijkheid : ruimte leek groter en dan weer kleiner enz. het gevoel duurde ook behoorlijk langer als een normale xtc pil.maarja ik weet ook niet wat er in die pil zat die had ik namelijk van een onbekende gekocht

#19 Spaviced

Spaviced

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 10 August 2014 - 05:44 PM

Dionysos.png

Volgens de beschrijving: 

In het doosje zitten 10 capsules, waarvan je er 3 a 4 per keer moet innemen

Ingrediënten: Kruidenmengsel 2200 mg

- Morning Glory (Ipomoea convolvulaceae) ------------- hoeveelheid?
- Guarana (Paullinia cupana) -------------------------------- hoeveelheid?
- Baby Woodrose (Argyria nervosa) ----------------------- hoeveelheid?
- Gelatine capsule 

Paar dagen geleden heb ik met 6 uur nuchtere maag 5 capsules geslikt.

Kleur van Capsules die ik had was geel.

Morning Glory & Baby Woodrose leveren LSA, een tripmiddel en Guarana levert een langwerkende cafeïne variant, wat een mild stimulerend middel is.

Zonder de precieze hoeveelheden en extractie percentage moeilijk te bepalen hoe zwaar het is. En of het daadwerkelijk getript kan worden.

3 uur na inname voelde ik nog steeds niks.  

Het is voor herhaling niet vatbaar weer € 14.-  weg gegooid.

#20 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 12 August 2014 - 09:55 AM

Ik heb met 2a3 capsules op best fijn kunnen leren op dit spul, voor echt spacen niet de moeite waard.

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users