Jump to content

Photo

Codeïnehet officiële codeïne topic

• Please log in to reply
47 replies to this topic

#41 1234hoedjevan

1234hoedjevan

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 08 September 2006 - 09:28 PM

ff een klein kickje.
ik heb paracetamol met codeine en al neem ik daar twee van (gram paracetamol en 20mg codeine) voel ik me chill door de codeine. maar ik had wat vraagjes die ik nog niet goed beantwoord heb.

-is er een verschil tussen codeine en codeine fosfaat?

-hoe haal ik de codeine uit de paracetamol zodat ik niet dood ga aan een leverbeschadiging als ik meer dan 20mg wil.

-is de hoestdrank nog in nederland te krijgen zonder recept (ik dacht dat ze alle hoestdranken met opiaten verboden had gemaakt)?

#42 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 09 September 2006 - 05:08 PM

Paar biertjes bij je codeine zou niet ineens fout moeten gaan, als je maar ervaring hebt met wat je doet, dus eerst weten hoe de middelen je los beinvloeden.

ook is t gvoel wat je van codeine krijgt heel subtiel maar daardoor lijkt t voor mij t meeste op echte euforie , is denk ik niks waar ik zo blij van wordt als van opiaten (nee zelfs xtc niet) , tis gwoon een chille manier van blij zijn zonder dat je je sloom of dug voelt net als bijv bij wiet.

Zelf heb ik 300-400mg codeine genomen zonder noemenswaardig effect, vind opiaten over het algemeen maar niks, maar xtc ook niet. Tramadol is dan weer wel chill. Ik vind het slome aan opiaten maar niks, en zelfs de opiaten die dat slome gevoel niet hebben vind ik gewoon geen ruk aan. Vind het de saaiste klasse drugs tot nu toe. Word ook blijer van benzo's dan van opiaten, en ben niet de enige.

Voor het krijgen van redelijk pure codeine uit pillen met paracetamol erin, probeer een Cold Water Extraction(CWE), die valt wel ergens op erowid of bluelight te vinden, is makkelijk om te doen, en zou als het goed is prima moeten werken. Als je haast hebt en niet wil laten verdampen: het resulterende drankje is niet het lekkerste wat je ooit zult drinken, maar het valt te doen. Het is ook niet het smerigste ooit ofzo

#43 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 26 February 2013 - 05:59 AM

Heb al enkele keren codethyline (ethylmorphine) gebruikt, codeïne is veel moeilijker verkrijgbaar in België (in pilvorm dan, geen fan van siroop) en voor zover ik weet zit er geen alprazolam in. Iedere keer 125mg, het zou enkele percenten potenter zijn dan codeïne. Enige bijwerkingen die ik had was constipatie, verder al bij al tof om eens te doen maar ik zou er geen gewoonte van maken alleen al omdat de ontwenningsverschijnselen een bitch zijn.

Drugs are like hammers, it can create wonderful things in the right hands but in the wrong hands it creates a bloody mess.

#44 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 26 February 2013 - 11:28 AM

Bedoel je alprazolam? Waarom zou een benzo aan een opioïde toegevoegd worden? Waar heb je dat gehoord, lijkt me nogal sterk namelijk.

Heb je ervaring met de ontwenningsverschijnselen trouwens?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#45 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 26 February 2013 - 11:47 AM

Bedoel je alprazolam?

alprozolam inderdaad :bloos:. En nee ik niet maar mijn vriendin heeft het nogal moeilijk om haar codeïne gewoonte te stoppen (ze studeert op dit moment in Australië waar het wel gewoon OTC verkrijgbaar is)

Edited by dreamer, 26 February 2013 - 12:42 PM.

Drugs are like hammers, it can create wonderful things in the right hands but in the wrong hands it creates a bloody mess.

#46 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 07 March 2013 - 10:50 PM

Zeg je vriendin kratom te proberen. Maar codeine is vrij licht kwa afkick... Mischien lichter als kratom.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#47 dietjuh

dietjuh

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 30 posts

Posted 15 August 2014 - 03:40 AM

Bedoel je alprazolam?

alprozolam inderdaad blush.gif. En nee ik niet maar mijn vriendin heeft het nogal moeilijk om haar codeïne gewoonte te stoppen (ze studeert op dit moment in Australië waar het wel gewoon OTC verkrijgbaar is)

OTC verkrijgbare codeine en xanax?? rare combi trouwens

#48 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 05 September 2014 - 06:16 PM

As we are wrtiting... leuke mix van codeïne (4 x 10 mg) en 3 van de extra sterke van Valdispert. Heb het vorig weekend voor het eerst een geprobeerd, ik moest gewoon de maalstroom van gedachten in m'n hoofd tot stilstand krijgen. Heerlijk groggy, maar had toen ook nog wel een beetje afghan gerookt, dus niet zuiver gemeten.

Nu dus alleen de codeïne en de Valdispert. Afgezien van de verhoogde hartslag een gelukzalig gevoel, superelaxed, de wereld draait iets sneller dan m'n ogen kunnen volgen. Wanneer ik door de tuin loop geniet ik intens van de kleuren van de bloemen, kan lang stilstaan en genieten van één enkel bloempje, of kijken hoe een slak met z'n leuke radiaalmondje een blaadje oppeuzelt. Loop wel wat onvast, hm, beter niet buiten de tuin komen. :unsure:

Hoop dat het droog blijft zodat ik vanavond in een ligstoel van de wassende maan kan genieten.

Naschrift: krijg er een gortdroge mond van, 'k blijf drinken.

Blessed Be, Daturae

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users