Jump to content

Photo

Codeïnehet officiële codeïne topic

• Please log in to reply
47 replies to this topic

#21 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 21 March 2005 - 09:14 PM

Hou het netjes en subtiel jonges aub
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#22 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 21 March 2005 - 10:59 PM

^^ Jij bent echt lachwekkend jongen, we zitten hier hartelijk te lachen, proficiat!!! ;) :lol: :respect:

Will ik wel wete waarom...Codeine is toch codeine?..

#23 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 21 March 2005 - 11:01 PM

^ VoLgeNs MiJ KoMt HeT DoOr De BrEzAh ;)

#24 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 21 March 2005 - 11:10 PM

LMAO

Nu zie ik et...

#25 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 21 March 2005 - 11:13 PM

oa de breezah en ook het wegklokken van een halve fles hoestdrank, hehehe, je kan beter naar je dokter gaan, faken dat je al weken een hoest hebt waar je constant last van hebt en blijft hoesten en aangeven dat je moeite hebt om in slaap te komen door het hoesten, dan krijg je code?ne tabletjes voorgeschreven, veel makkelijker.
Dit is dope!

#26 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 21 March 2005 - 11:16 PM

Half? Volledig bedoel je...

Ik vind zo een flesje hoestdrank leegzuipen minder erg dan bijvoorbeeld een lijn snuiven..Vind het juist spijtig van die 5 Euro...

#27 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 22 March 2005 - 06:19 PM

btw, iedereen zou moeten weten dat opiaten combineren met alcohol NOT DONE zijn. Hoop dat je in het vervolg je verstand gebruikt en ik zou idd ook zoeken naar tabletjes. Vraag gewoon een voorschriftje aan je huisarts voor dafalgan code?ne, zeg dat je heel veel last hebt van migraine.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#28 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 23 March 2005 - 02:15 AM

helpen BrEEzaHz nie tegen migraine ??!? :lol:

#29 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 23 March 2005 - 03:11 AM

Weet er niemand wat ik fout gedaan heb? ...

#30 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 23 March 2005 - 03:38 AM

zou t niet weten.. +137mg codeine zou tog moeten werken zou je denken..
40mg werd ik al lekker wazig/dromerig van

majah 10mg morphine(gelijk aan 66mg codeine) deed dan weer vrij weinig bij mij :blink:

majah ben tog nie zo van de opiaten enzo.. geef mij maar uppers :P

MDMA of PEP bijvoorbeeld :burpz:
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#31 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 23 March 2005 - 11:31 AM

btw, iedereen zou moeten weten dat opiaten combineren met alcohol NOT DONE zijn.

sorry ff een n00b vraag hoor, maareh hoezo niet dan?
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#32 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 23 March 2005 - 01:01 PM

zijn allebei CNS (central nervous system) depressants..

Approximately one in four opiate deaths involve a combination of opiates and alcohol.

http://www.dao.healt...ohol/HP5158.pdf
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#33 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 23 March 2005 - 04:16 PM

Thx, ik las gisteravond trouwens dat een vriend van me uit de VS ook codeine met alcohol had gedaan :/
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#34 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 23 March 2005 - 05:04 PM

Ik drink meestal ook wel 1-2 biertjes bij codeine , eerste keer dat ik t deed werd ik misselijk maar mijn ademhaling blijft redelijknormaal.

oh en candyman 10 mg morphine is meer --> 3 in je lichaam gelijk aan 30 mg codeine
de hoeveelheid die ik neem is 300 --> 30 mg morphine als je dit wilt slikken met morphine heb je dus 90-100 mg nodig (70% wordt vernield tijdens de opname)

#35 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 23 March 2005 - 08:54 PM

Iedereen weet toch dat je pijnstillers, benzo's, opiaten enzo niet met drank mag mixen. Als er een populaire manier is om zelfmoord te plegen, dan is het die wel.

#36 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 23 March 2005 - 09:21 PM

Geldt da ook voor paracetamol?...

#37 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 23 March 2005 - 09:42 PM

denk het niet als 't bij gewone hoeveelheden blijft

#38 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 24 March 2005 - 06:18 PM

Hoe je het spul ook mag verkrijgen: het lijkt me niet zo fijn, als je geen pijn hebt en voor de recreatie aan code?ne begint, om een tolerantie voor opiaten op te bouwen, weinig recreatie als gevolg i.m.o. :whistle:

#39 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 24 March 2005 - 07:02 PM

I don't get the big deal ... er gebruiken toch heel veel mensen dafalgan codeine tegen hoofdpijn ???? Er is niet veel soeps aan hoor.

#40 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 27 March 2005 - 11:23 PM

Wolvenkind , ik zeg niet dat t niet gevaarlijk is maar tis niet alsof je een zelfmoord-poging doet wanneer je t doet , ik bdoel stomdronken heroine spuiten is dat misschien wel maar een baar biertjes bij je codeine nee.

ook is t gvoel wat je van codeine krijgt heel subtiel maar daardoor lijkt t voor mij t meeste op echte euforie , is denk ik niks waar ik zo blij van wordt als van opiaten (nee zelfs xtc niet) , tis gwoon een chille manier van blij zijn zonder dat je je sloom of dug voelt net als bijv bij wiet.

trouwens als je t niet weet te waarderen probeer er een jointje bij te roken , geen lichamelijk gevaar zoals met drank maar wel enorme boost voor de high.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users