Benzodiazepine tolerantie
Posted 20 October 2005 - 01:05 PM
Posted 20 October 2005 - 02:44 PM
Maar toch blijft het riskant, het is en blijft de vraag hoelang je dit kan volhouden.Dat klopt niet helemaal, ik heb een vrij hoge tolerantie voor opium en papaverthee,een tolerantie wat simpelweg gezegd dus gewoon een verslaving is.
die zelfs niet veel verminderd na een aantal weken niet gebruiken,
maar ik ben niet verslaafd. Ik voel me goed als ik niet gebruik en functioneer naar behoren.
Posted 20 October 2005 - 03:17 PM
Zo als het nu gaat duurt dat niet lang meer.
Opiaat tolerantie heeft niet alleen te maken met receptor down-regulatie, maar ook met de aanmaak van een enzym dat steeds hoger wordt. Daarom kan de tolerantie best hoog worden zonder dat er veel negatieve effecten en ontwenningsverschijnselen optreden.
Ik zal eens opzoeken of ik nog kan vinden om welk enzym het precies gaat en hoe dat werkt..... ..
Ik heb veel goeds gelezen over Iboga en iboga?ne om van een verslaving en tolerantie af te komen.
Als ik een keer goed trip op paddenstoelen dan zijn al mijn slechte gewoontes meestal 'ge-reset'
Posted 21 October 2005 - 11:35 PM

Posted 22 October 2005 - 01:43 AM
Posted 22 October 2005 - 09:29 AM
Posted 22 October 2005 - 09:46 AM
Wellicht zijn de anti-eleptische eigenschappen van Frisium wel net zo goed als andere benzodiazepines.
Posted 22 October 2005 - 01:29 PM
dil: heb je wel eens xanax tegen angst geprobeerd?
Posted 23 October 2005 - 06:27 AM
Opiaat tolerantie heeft niet alleen te maken met receptor down-regulatie, maar ook met de aanmaak van een enzym dat steeds hoger wordt. Daarom kan de tolerantie best hoog worden zonder dat er veel negatieve effecten en ontwenningsverschijnselen optreden.
Ik zal eens opzoeken of ik nog kan vinden om welk enzym het precies gaat en hoe dat werkt..... ..
Door de binding van morphine aan de opiaat receptors word het adenylate cyclase enzym ge-inhibiteerd
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users