Jump to content

Photo

DMThet officiƫle DMT topic

• Please log in to reply
231 replies to this topic

#41 funchameleon

funchameleon

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 07 May 2005 - 09:14 AM

gisteren voor het eerst dmt gerookt.
eindelijk
het was echt een geweldige ervaring! zodra de rook in mijn longen kwam voelde ik me helemaal warm worden vanbinnen. alles begon te tintelen.
ik ging achterover liggen en sloot mijn ogen. hhet voelde alsof ik begon te zweven en mijn lichaam begon te draaien en over de kop enz.
toen voelde het alsof ik in een andere wereld terecht kwam.
toen het uitgewerkt was, zat ik eerst in een soort van roes en daarna voelde ik me intens gelukkig en kreeg ineens heel veel energie terwijl ik al 2 nachten wakker was.

5-meo-dmt nog nooit geprobeerd.

#42 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 07 May 2005 - 10:19 AM

Hmmm lijkt me wel handig als iedereen ff duidelijk neerzet of ie 5-meo-dmt of n,n-dmt gerookt heeft. En ik twijfel nogal aan de betrouwbaarheid van iemand die beweerd 10-meo-dmt gemaakt te hebben
Dit is dope!

#43 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 07 May 2005 - 12:13 PM

ik wilde dit eigenlijk bij trip reports neerzetten
maar bij dmt slaat dat eigenlijk nergens op...

dus bij deze: mijn experience-approximation (oftewel ervaring-benadering :D)
situatie

21:19
ik (75 kg, lichtelijk brak vd dag ervoor) bij homie thuis. sfeer goed, chill, iedereen heeft een lig of hangplek, chillmat, grote bank, hangmat etc...
ik ben proefkonijn, once again :o Fantafles, pijpje ingedaan, achterin klapgat gemaakt. sigaret gerookt zodat we as in het pijpje konden doen. 11 a 12 mg. 5meo-dmt erop, as daaroverheen.
Muziek: entheogenic - spontaneous illumination. Wierook: nag champa. dit om al mijn zintuigen te stimuleren. :D
Ik ga liggen op de bank, neem een zo comfortabel mogelijk positie in. Ik kijk tegen de muur van de kamer aan die met een bos behangen is. Ik steek de vlam in het pijpje, net zo lang tot de fles vol rook is. Dan geef ik de fles aan iemand anders (kan ik me niet herinneren overigens) en houd de rook zo lang mogelijk binnen.
Het moment van uitblazen weet ik nog, daarna word ik achterover geslagen en neemt de dmt bezit van me, van binnen naar buiten, binnenstebuiten, ondersteboven. Alles wordt alles, het overspoelt me en ik kan alleen maar heel diep ademhalen en mijn handen over mn gezicht laten gaan, ik denk om nog ?ets van de realiteit mee te krijgen. Wat gebeurt is onbeschrijfelijk. De muziek wordt intens en allesomvattend. Al mijn zintuigen smelten en vermengen zich met tsja, wat? Met mijn ogen dicht zie ik de stilstand van mijn hoorgeurzievoelproeftijdszintuig. Alles staat stil en is toch altijd anders. Onbeschrijflijk. NIET te vatten, en al helemaal niet in woorden. De muziek leidt mijn trip.
Mijn benen maken lichtelijk schoppende bewegingen en mijn handen trillen een beetje. Overall een plastic gevoel, net als de vorige keer. De smaak is plastic/ig (niet erg vies trouwens) en mijn lichaam voelt ook plasticachtig. Misschien omdat het geen natuurlijke dmt is?
21.31 Ik kan weer praten, maar 't enige wat er uit komt is: hooooly fuck, sick, jezus, seeensebleeeeeeeeend. :lol: en ik moet intens grijnzen om de bizarheid ervan.
21.45 Ben er weer een beetje uit, als de muziek harder gaat en ik mn ogen dicht doe voel ik nog wel een soort vortex waar ik in zit, maar ik voel dat het einde telkens verder weg staat. ik wil terug!!
Na een uur weer helemaal terug op aarde, waarna ik mn vriend het kan zie doen. Hem overkomt - in zijn woorden - een totale chillheid.

Ben benieuwd of ik wel echte visuals krijg met een grotere dosis. Maar voorlopig is dit mijns inziens de meest briljante drug die er is. Onvatbaar, onbeschrijflijk en onvergelijkbaar ;) Deep respect!

(mocht dit toch beter onder trip reports vallen, mods, doe je ding...)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#44 theseBoetz

theseBoetz

Reƫle Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 07 May 2005 - 11:12 PM

11 a 12 mg. 5meo-dmt erop

Misschien omdat het geen natuurlijke dmt is?

eeh, 5-meo-dmt is wel natuurlijk, het komt namelijk in veel verschillende planten voor, vaak in combinatie met n,n DMT en bufotenine
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#45 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 08 May 2005 - 02:16 PM

true, maar ik neem toch aan dat dit gesynthetiseerde dmt is...
waarom is 5meo bijvoorbeeld makkelijker om aan te komen dan n,n ?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#46 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 08 May 2005 - 04:00 PM

^ DMT is illegaal in de EU, 5meodmt (nog) niet volgens mij

#47 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 08 May 2005 - 05:00 PM

in sommige eu landen is 5-meo-dmt al illegaal, bijvoorbeeld denemarken.
http://eldd.emcdda.e.....ed substances
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#48 MindRoad

MindRoad

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 239 posts

Posted 11 May 2005 - 08:27 PM

Hmmm lijkt me wel handig als iedereen ff duidelijk neerzet of ie 5-meo-dmt of n,n-dmt gerookt heeft. En ik twijfel nogal aan de betrouwbaarheid van iemand die beweerd 10-meo-dmt gemaakt te hebben

ok ff rechtzetten :)
m'n vriendin had het volledig verkeerd verstaan en kwam daarstraks af dat het eigenlijk n,n-dmt was (wat is het verschil eigenlijk?)

Nu vraag ik me af of bij 5-meo-dmt de bodyload misschien wat minder is? Dat is juist het enige aan dmt dat me tegensteekt of een beetje tegenhoud om volledig in de trip te gaan.

#49 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 11 May 2005 - 08:46 PM

^ bij 5meo is de bodyload juist vele malen heftiger, de psychedelische effecten (vooral de audio-visuele) zijn ook juist veel minder. (maar de dosering is ook veel lager)

Voor mij geeft 5meodmt in het begin vooral een heeele sterke rush waarna je (bij wat hogere doseringen) in een soort 'void' (zoals die wel vaker genoemd wordt) terecht komt. Deze is veel leger en 'kaler' dan bijv een K-hole. Na de piek heb je nog vage lichamelijke gevoelens en lijkt alles nog een beetje trippy. Geestelijk blijf je over het algemeen best helder alleen verras jezelf niet dat je hele wereld in een paar seconden wegbrokkeld en je een benauwde doodsangst (oid) voelt.

Ik ben zelf toch echt HEEL erg benieuwd naar de veel 'psychedelischer' effecten van n,n-DMT !

#50 MindRoad

MindRoad

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 239 posts

Posted 11 May 2005 - 08:56 PM

hmmm :)
kga er nog eens achter horen om 100% zeker te zijn
mja twas zeker psychedelisch :P enkel heb ik niets om mee te vergelijken. Kben na die dmt sessie ook heel de week merkbaar goedgezinder rondgelopen :) ook toen het effect pas gedaan was had'k zo'n "wow en nu genieteeeeee" gevoel :)

#51 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 11 May 2005 - 10:39 PM

Hallo allemaal.

Aangezien ik nog best wel groen ben hier in de diepere psychedelica(heb wel zat tripmiddelen al gehad) had ik even een vraagje.

Ik wil dus binnenkort gaan expirimenteren met DMT, en nu heb ik dus vandaag zo beetje de hele dag een beetje research gedaan, omdat te kijken van hoe of wat..
Nou kwam ik dus op een site uit, en daar vond ik dus allerlei dingen die je kon bestellen om je eigen DMT zeg maar samen kon stellen: Banisteropsis caapi(MAO remmer), psychoteria viridis(N.N. DMT), Yobo seeds(DMT 5meO) en nog wat andere dingen. Dat kon je dus gewoon bestellen.
Maar ik ben nogal huiverig voor smartshop producten, omdat het meestal bij mij maar zeer matig werkt, en het eigenlijk altijd nogal tegengevallen is. (zeker als ik me aan de voorgeschreven dosis hield!)
Maar kan ik er dus vanuit gaan dat je van deze producten echt d? DMT ervaringen kan krijgen, zoals de meesten dat zeggen, of moet ik dan toch iets anders nemen?

Misschien een beetje aan domme vraag, maarja straks ga ik de boot in hehehe :P

Wat raden jullie aan voor een ?cht goeie trip??

En wat is trouwens precies het verschil tussen 5meo DMT en NN DMT, wat is sterker?

Goed...ik ben benieuwd naar jullie adviezen en ervaringen hiermee, als ik verder dan nog vragen heb enzo, dan stel ik ze wel weer aan de hand van jullie reply's :)

Grtz!

[link ge-edit & topic gemerged met een voorgaand topic over DMT, welkom op DHP btw!]

Edited by Blowmonkey, 11 May 2005 - 11:33 PM.

#52 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 11 May 2005 - 10:55 PM

Nu zijn er dus 3 topics over DMT waar n,n-DMT en 5-meo-DMT met elkaar vergelijkt worden. Ik vind dat je je vragen gewoon in 1 van die 2 topics mag aanvoegen en iig die topics even GOED moet doorlezen (ook verwijzingen naar erowid dienen SERIEUS genomen te worden)

Bovendien is het NIET toegestaan om door te linken naar websites waar producten verkocht worden.

Wil een mod dit topic editten/sluiten pleez. [edit]ThanksBM![/edit]

#53 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 11 May 2005 - 11:39 PM

Ow nou sorry hoor..
Heb hier verder ook nog niet zoveel ervaring...
erowid is helaas engels, en dat is nou niet echt m'n sterkste punt :)

Maar ik hoop dat er goeie antwoorden komen op m'n vraag.

#54 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 11 May 2005 - 11:50 PM

Maar kan ik er dus vanuit  gaan dat je  van deze producten echt  d? DMT ervaringen kan krijgen, zoals de meesten dat zeggen, of moet ik dan toch iets anders nemen?

d? DMT ervaring = pure n,n-DMT uit een pijpje roken (tjah, of geboren worden, dood gaan, of IV-dmt toegedient krijgen :P )

5-meo-DMT is gewoon een TOTAAL andere stof eigenlijk. De werkzame stof in paddestoelen is ook een variant van DMT eigenlijk (in je lichaam is het werkzaam als 4-ho-DMT )

Yopo wordt over het algemeen gesnoven, maar ook door sommigen gerookt, hoewel me dit niet erg effectief (en niet bepaald smaakvol :) ) lijkt. Hier zit bovendien ook bufotenine (5-ho-DMT) in wat behoorlijk neurotoxisch is.

Ayahuasca is deels het effect van de n,n-DMT die door stillegging van de MAO's (enzymen die je lichaam 'beschermen' tegen allerlei mono-amine's) z'n 'werk' kan doen en deels het effect van de MAO-i's (vooral het psychedelische effect van Harmaline mag je echt niet verwaarlozen).

Overal hebben we het hier over een heel scala aan verschillende ervaringen (zowel qua toedienen als de uiteindelijke trip).

#55 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 12 May 2005 - 12:14 AM

d? DMT ervaring = pure n,n-DMT uit een pijpje roken (tjah, of geboren worden, dood gaan, of IV-dmt toegedient krijgen wink.gif )

Maar wat ik dan niet helemaal snap is: DMT was toch illegaal en dus niet te verkrijgen in smartshops??
Of is dat dan weer andere DMT?
Over Yopo heb ik hier weer ergens niet echt hele positieve reacties gelzen verder...

Ik wil dus gewoon eigenlijk heel graag h?t DMT gevoel meemaken, en het liefst dus zo'n trip met de beroemdne machine elfen :P
Wat kan ik dan het best nemen denk je?

Een maat van mij zaten er al aan te denken, om misschien alles gewoon door elkaar te nemen (wel zo aangepast met de hoeveelheid dat we niet overlijden aan overdosis uiteraard hehe:P)

Goed ik heb er nog niet echt veel verstand van, dus ik kan maar beter ff wat info inwinnen, voordat t weer niks word.. :)

Grtz en thnxs voor je reply.

#56 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 12 May 2005 - 02:22 AM

het punt is in ieder geval dat bewerkte stoffen illegaal zijn. en daar yopo alleen maar zaadjes zijn die verkocht worden, niet bewerkt, niet bedoeld voor consumptie (deze legal issue ben ik overigens niet zeker van), mag het...

wat betreft de machine-elven van hellinga en plomp: daar ben ik ook wel benieuwd naar. zij hebben t over dmt en niet over 5meo, maar ze zijn dan ook niet erg compleet. ben ook wel erg benieuwd naar nn, is het dan toch zo'n groot verschil???

Thank you, the mdgt.

#57 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 12 May 2005 - 08:50 AM

Een maat van mij zaten er al aan te denken, om misschien alles gewoon door elkaar te nemen (wel zo aangepast met de hoeveelheid dat we niet overlijden aan overdosis uiteraard hehe:P)

Als je ECHT een doodservaring wilt hebben ...

Maar wat snapinho zegt is iig waar: de PURE stof n,n-DMT is illegaal. Over planten staat niks in de wet. Als je dus een pure n,n-DMT ervaring wilt hebben zul je het OF moeten synthen (chemisch vervaardigen) of extraheren uit een plantenbron waar als alkaloide alleen n,n-DMT zit.

PS: gebruik dan alsjeblieft niet de yopo-zaadjes, dit is zo'n onbetrouwbaar mengsel van bestanddelen, daar kun je beter niet mee beginnen.

#58 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 257 posts

Posted 12 May 2005 - 08:52 AM

Wat is volgens jou wel een goede plant om het uit te extraheren, ik wil het van de zomer namelijk doen, een extractie that is :).

#59 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 12 May 2005 - 09:04 AM

Ik en Boetz zijn op het moment bezig met een extractie uit Mimosa Hostilis !

#60 theseBoetz

theseBoetz

Reƫle Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 12 May 2005 - 09:48 AM

inderdaad, deze plant bevat meer DMT per gram dan de meeste andere planten, en de enige psychoactieve alkaloide in de plant is n,n DMT.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users