Jump to content

Photo

DMThet officiële DMT topic

• Please log in to reply
231 replies to this topic

#21 freepartie

freepartie

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 21 February 2005 - 03:27 PM

Hoe was ayahuasca dan? Is dat meer een middel dat je gebruikt als je echt op zoek bent naar een psychedelische ervaring?

Dit snap ik trouwens niet, denk je dat DMT niet een 'echte Psychedelische Ervaring' is dan ? :D

Nee, ik bedoelde ayahuasca los gezien van dmt, dat bericht had niks met dmt te maken.

#22 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 21 February 2005 - 04:06 PM

Nog nooit DMT geprobeerd, maar niks anders dan 5-MeO-DMT heeft mij 1 van de meest spirituele ervaringen gegeven die ik ooit heb gehad.

Ik weet nog wel een zeker avond met een drugscocktail waar ondere andere 5meodmt en lachgas een rol speelden :D

en kanna snuiven ... en vliegezwam roken ... en mdma nemen .... :D
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#23 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 21 February 2005 - 04:11 PM

Waar de hell heb jij het nou weer over wolf ? :D

#24 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 21 February 2005 - 08:59 PM

Ik weet wel een goede manier om je 5-meo-dmt te roken, en denk dat ie ook wel van toepassing is op dmt: je neemt je waterpijp en rookt wat hasj tot as, dit laat je liggen als een bodempje, daarop je 5-meo-dmt en fikken maar, het smelt niet en alle rook krijg je binnen, geen verlies en super resultaat
Dit is dope!

#25 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 21 February 2005 - 09:51 PM

Mjah, ikzelf gebruik(te) de 'Eagle Bill' TM
Posted Image

Werkt erg goed, in een pijpje verbrand er al snel een deel van je dosis. Maar alle damp binnenhalen kan nog wel eens moeilijk zijn
(he mind :baby: )

#26 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 21 February 2005 - 09:58 PM

:baby:
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#27 Jos

Jos

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 59 posts

Posted 22 February 2005 - 09:29 PM

@Jos
Heb hier ook nog 10 van die zaadjes liggen. Voor zover ik heb gelezen word het pas actief als je het vermengt met kalkpoeder. Heb jij alleen de vermalen zaadjes gesnoven? En als je het met kalk vermengd hebt, waar heb je dat dan gehaald?

edit: van azarius:

"Het visuele effect zal danig versterkt worden als er eetbare kalk aan toegevoegd wordt. Eetbare kalk wordt in sommige landen gebruikt bij het inmaken van groenten om ze knapperig te houden. In het Engels heet het dan 'pickling lime'. In Indiase winkels wordt het verkocht onder de naam 'Chuna', als een produkt ter bereiding van betelnoot. De chemische naam is Calcium Hydroxide (Ca-H2-O2). Een goede yopo-kalk verhouding is 3:1."

Ik heb er geen kalk bij gedaan, geen idee welke en watvoor kalk ik moet toevoegen en dit werkt ook. :baby:

#28 keta

keta

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 26 April 2005 - 10:42 PM

NN-DMT lijkt voor mij op een dubbele of driedubbele dosering paddo's. Met natuurlijk wat verschillen, waaronder het feit dat je ongeveer tien seconden na inhaleren enorm snel begint weg te smelten.... Ik ben er niet zo'n fan van. Als je eerst een kopje harmala thee drinkt werkt het wat minder snel in en wat minder snel uit. Dat vond ik wel prettig. Het is dan makkelijker om wat te onthouden van de trip. Keine hoeveelheden zijn fysiek erg aangenaam en heerlijk voor het slapen gaan. Het prettigst vond ik de plant pasta met zowel 5-meo als nn erin. DMT is een beetje als het inwisselen van deze werkelijkheid voor een andere; instant. Het mooie van andere trip middelen is nou juist dat ze langzaam inwerken en dat je een heel proces van loslaten en trugkomen mee maakt waarin veel te leren is. Dat is bij DMT tot een minimum beperkt.

#29 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 27 April 2005 - 09:12 AM

hooooly shit, dmt... 5meo-dmt gerookt tijdje geleden, nog nooit zo iets heftigs meegemaakt dat ik niet meer weet. full synesthesia, alles liep in elkaar over, geluid muziek kleuren gevoelens gedachten. duurde voor mn gevoel nog best lang, half uur ofzo tot ik weer kon praten, toen nog was alles wat ik uit kon brengen: hooooly fuck, jeeeezus, hooooly fuck, jeeeeeeeeezus nog nooooooooit zo iets meegemaakt.
immense grijns op mn smoel, giechelen als een meisje van 8 en een overal plastic gevoel. mijn lichaam, mijn lach, het voelde allemaal plastic-achtig ofzo.

geniaal spul, alsof al je trips ooit in een kwartier gepropt worden. goed voor je relativeringsvermogen trouwens maar iets spiritueels heb ik in de trip zelf niet gehad. achteraf wel. volgende keer met mn ogen dicht en kijken of ik echt op andere planeten beland.

overrrrigens; wie vindt n-n heftiger en wie 5-meo? ken niemand die het hier echt over eens is... verschillen?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#30 keta

keta

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 29 April 2005 - 08:35 AM

Maak van een half uur maar 6 minuten. Ik was ook altijd verbaasd als ik eindelijk mijn ogen weer open deed en m'n vriend vertelde dat het precies 6 minuten had geduurd.

#31 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 29 April 2005 - 01:30 PM

btw, wat voor ons echt een goede methode was om te roken. plastic fris fles, gaatje in branden, daar een glazen pijpje induwen... beetje kaarsvet om het echt dicht te maken, voorin klapgat maken. was as in het pijpje, dmt erop, as daaroverheen. dat verbranden en zo veel mogelijk rook in de fles laten komen en dat allemaal in 1 keer naar binnen zuigen. theeeeeeeeeeeeeere you go!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#32 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 30 April 2005 - 02:25 PM

^^ dat is precies hetzelfde als een bong zonder water gebruiken :bounce:
Dit is dope!

#33 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 30 April 2005 - 08:30 PM

ik heb gewoon een lamp uitgehold, is echt simpel maar wel opletten voor glassplintertjes, daar een dopje van een fles op bevestigd die ik kan afhalen, en daardoor een buisje om de rook op te zuigen, is volgens mij toch een van de meest efficente methodes?

#34 TRIP

TRIP

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 04 May 2005 - 06:47 PM

keta says

Maak van een half uur maar 6 minuten.

Heeft keta normaalgesproken gelijk in, alle anderen die 't gebruikten waren binnen 10 minuten wel weer terug, maar El Snapinho bleef echt f*cking lang VER weg. Ruim een half uur zelfs. Zelfde partij DMT en zelfde hoeveelheid als eerdergenoemde anderen.
How come? Dunno... Gaaf? Zeker! :osama:

#35 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 05 May 2005 - 11:52 AM

hehe, weet niet waarom maar zou het ?cht niet erg vinden als ik een lage tolerantie voor dmt heb... of als het gewoon langzamer afgebroken wordt :osama:

Thank you, the mdgt.

#36 MindRoad

MindRoad

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 239 posts

Posted 06 May 2005 - 05:26 PM

heb twee weken geleden voor het eerst kunnen proeven van DMT ( ;) ) enneuh kmoet wel zeggen dat de bodyload me het hardste opviel. De eerste keer had ik niet echt veel visuals (buiten dat de kamer wat bewoog) maar wel een ongelooflijk intens gevoel over m'n lichaam. Uurtje later nog eens geprobeerd en toen was het echt een ongeloofelijke trip, maar het rare was dat'k eerst op een of andere manier aan het verdrinken was en m'n vrienden me zelfs hoorden praten alsof ik aan het verdrinken was (blublub).En ook elke negatieve gedachte werd versterkt en ratelde door naar een andere gedachte :s. Na een paar minuten, seconden, ... kzou het ni weten :) had ik plots door dat ik eigenlijk echt wel mooie dingen zag en vanaf ik dat dacht kreeg ik ineens een ongelooflijk relax gevoel en ik kon echt genieten van de dingen die ik zag :blink: . Heb twee dagen geleden dan nog een keer geprobeerd en was het bijna net hetzelfde buiten dan andere negatieve gedachte en niet verdrinken ofzo.

Was het mss omdat ik teveel DMT had gerookt ofzo?

Oja, ook nog : de persoon van wie we het kochten maakte het zelf en was toch wel vertrouwbaar (goede vriend van een vriendin van me). En die zei ons ook dat het 10-MEO-DMT was (weet de exacte schrijfwijze niet :) ) ipv 5-MEO-DMT. Kan dit kloppen? Ik het op dit forum nog nooit iets gelezen over 10 meo en heb er ook achter gezocht en kon echt niets vinden.

#37 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 06 May 2005 - 06:11 PM

Nee, lijkt me zeer stug, volgens mij was het meer een benaming die ze er zelf aan hebben gegeven..
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#38 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 06 May 2005 - 06:37 PM

idd, 10-meo is onzin, het kan chemisch gezien ook helemaal niet (correct me if i'm wrong)
er is geen 10e plek waar die methoxy-groep aan kan, dat is...

Thank you, the mdgt.

#39 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 06 May 2005 - 07:12 PM

idd, 10-meo-dmt kan niet..

zie:
Posted Image
nummering tryptamine's
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#40 Chris

Chris

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 201 posts

Posted 06 May 2005 - 11:54 PM

1x gehad via via, heel vreemd spul, heb trouwens geen machine elfjes gezien ;-)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users