Nee, ik bedoelde ayahuasca los gezien van dmt, dat bericht had niks met dmt te maken.Dit snap ik trouwens niet, denk je dat DMT niet een 'echte Psychedelische Ervaring' is dan ?Hoe was ayahuasca dan? Is dat meer een middel dat je gebruikt als je echt op zoek bent naar een psychedelische ervaring?
![]()

DMThet officiële DMT topic
Posted 21 February 2005 - 03:27 PM
Posted 21 February 2005 - 04:06 PM
en kanna snuiven ... en vliegezwam roken ... en mdma nemen ....Ik weet nog wel een zeker avond met een drugscocktail waar ondere andere 5meodmt en lachgas een rol speeldenNog nooit DMT geprobeerd, maar niks anders dan 5-MeO-DMT heeft mij 1 van de meest spirituele ervaringen gegeven die ik ooit heb gehad.
![]()

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 21 February 2005 - 04:11 PM

Posted 21 February 2005 - 08:59 PM
Posted 21 February 2005 - 09:51 PM

Werkt erg goed, in een pijpje verbrand er al snel een deel van je dosis. Maar alle damp binnenhalen kan nog wel eens moeilijk zijn
(he mind

Posted 21 February 2005 - 09:58 PM

>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 22 February 2005 - 09:29 PM
Ik heb er geen kalk bij gedaan, geen idee welke en watvoor kalk ik moet toevoegen en dit werkt ook.@Jos
Heb hier ook nog 10 van die zaadjes liggen. Voor zover ik heb gelezen word het pas actief als je het vermengt met kalkpoeder. Heb jij alleen de vermalen zaadjes gesnoven? En als je het met kalk vermengd hebt, waar heb je dat dan gehaald?
edit: van azarius:"Het visuele effect zal danig versterkt worden als er eetbare kalk aan toegevoegd wordt. Eetbare kalk wordt in sommige landen gebruikt bij het inmaken van groenten om ze knapperig te houden. In het Engels heet het dan 'pickling lime'. In Indiase winkels wordt het verkocht onder de naam 'Chuna', als een produkt ter bereiding van betelnoot. De chemische naam is Calcium Hydroxide (Ca-H2-O2). Een goede yopo-kalk verhouding is 3:1."

Posted 26 April 2005 - 10:42 PM
Posted 27 April 2005 - 09:12 AM
immense grijns op mn smoel, giechelen als een meisje van 8 en een overal plastic gevoel. mijn lichaam, mijn lach, het voelde allemaal plastic-achtig ofzo.
geniaal spul, alsof al je trips ooit in een kwartier gepropt worden. goed voor je relativeringsvermogen trouwens maar iets spiritueels heb ik in de trip zelf niet gehad. achteraf wel. volgende keer met mn ogen dicht en kijken of ik echt op andere planeten beland.
overrrrigens; wie vindt n-n heftiger en wie 5-meo? ken niemand die het hier echt over eens is... verschillen?
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 29 April 2005 - 08:35 AM
Posted 29 April 2005 - 01:30 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 30 April 2005 - 02:25 PM

Posted 30 April 2005 - 08:30 PM
Posted 04 May 2005 - 06:47 PM
Maak van een half uur maar 6 minuten.
Heeft keta normaalgesproken gelijk in, alle anderen die 't gebruikten waren binnen 10 minuten wel weer terug, maar El Snapinho bleef echt f*cking lang VER weg. Ruim een half uur zelfs. Zelfde partij DMT en zelfde hoeveelheid als eerdergenoemde anderen.
How come? Dunno... Gaaf? Zeker!

Posted 05 May 2005 - 11:52 AM

Thank you, the mdgt.
Posted 06 May 2005 - 05:26 PM

Was het mss omdat ik teveel DMT had gerookt ofzo?
Oja, ook nog : de persoon van wie we het kochten maakte het zelf en was toch wel vertrouwbaar (goede vriend van een vriendin van me). En die zei ons ook dat het 10-MEO-DMT was (weet de exacte schrijfwijze niet

Posted 06 May 2005 - 06:11 PM
Posted 06 May 2005 - 06:37 PM
er is geen 10e plek waar die methoxy-groep aan kan, dat is...
Thank you, the mdgt.
Posted 06 May 2005 - 07:12 PM
zie:
nummering tryptamine's
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 06 May 2005 - 11:54 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users