Jump to content

Photo

DMThet officiƫle DMT topic

• Please log in to reply
231 replies to this topic

#221 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 18 February 2014 - 05:41 PM

je kan ook d'limoneen gebruiken ipv wasbenzine, tolueen, kerosine enzovoort! reactie op een vraag wat terug

weet wel dat je dan moet uitzouten en in eerste instantie geen freebase overhoudt. maar een extra stap met een basisch oplosmiddel zult moeten doen om toch rookbare dmt te krijgen

#222 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 09 June 2016 - 03:35 PM

Hoi allen,

Ik ben zomaar weer m'n oude voorraadje DMT tegengekomen(+-0.5gr). Is nu roze ipv van wit en is +-5 tot max 7 jaar oud.

Heeft altijd donker in plastic potje gezeten op +- kamer temperatuur. Typische DMT geurtje hangt er ook nog aan  :)​ .

Kan ik hiervan eigenlijk nog wat van verwachten als ik het rook? Of misschien verstandig het eerst nog eens te zuiveren?

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#223 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 June 2016 - 01:39 PM

Wat je altijd kan doen is een herkristallisatie in wasbenzine, maar je kan deze DMT nog gewoon roken.

Dus roze kleur is hoogst waarschijnlijk DMT N-oxide.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#224 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 10 June 2016 - 06:19 PM

Wat je altijd kan doen is een herkristallisatie in wasbenzine, maar je kan deze DMT nog gewoon roken.

Dus roze kleur is hoogst waarschijnlijk DMT N-oxide.

Oke thanks. :) Werking van DMT N-oxide is toch zo goed alshet zelfde?

-Carl Sagan

#225 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 June 2016 - 06:36 PM

Het grotendeel zal nog gewoon nn-DMT zijn, maar omdat het N-oxide zo sterk kleurt heb je een intense (roze) kleur. Zover ik weet is het N-oxide inactief, of beter gezegd, denk niet dat dit zal verdampen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#226 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 04 September 2017 - 08:44 AM

Nou tijdje terug en klein jaar later dan mijn laatste post hier, toch me zeer oude dmt geprobeerd.

Het werkte nog prima bij 40mg al leek er wel wat weinig kleur aan te zitten. Als een afgeschoten pijl kwam ik in de vertrouwde wereld vol machines en figuren.

Maar ik kreeg erg veel last van mij longen half a uurtje later. Ik rookte het in zo'n glazen crackpijpje one-hitter waar ik het jaren terug ook mee deed.

Kan me alleen niet van vroeger herinneren dat ik toen ook last kreeg van m'n longen.

Hebben hier meer mensen last van of kan het misschien door de ouderdom van de dmt komen? Is op zijn minst 8jaar oud.

Voor zover ik weet is het verdampen van DMT niet echt slecht ofzo, toch?

-Carl Sagan

#227 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 257 posts

Posted 04 September 2017 - 10:04 AM

Misschien is er een klein deel afgebroken wat tot irritatie (pun intended) leidt.

#228 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 05 September 2017 - 08:50 AM

Wellicht dat de ouderdom van je sample er mee te maken heeft, het is in ieder het meest voor de hangglidende verklaring.

Was het echt last van je longen of meer van je keel?

Ik heb wel vaker, vooral bij hogere doseringen, last van mijn keel bij DMT, maar nooit echt last van mijn longen.

Overigens is alles wat je rookt per definitie slecht!!

Nu zal het roken van DMT minder slecht zijn dan het roken van een sigaret, maar dat maakt het niet ongeschadelijk. Overigens is er denk ik nooit echt onderzoek naar gedaan, dus eigenlijk valt er helemaal niks zinnigs over te zeggen. Daarbij komt dan ook nog eens dat alle DMT een verschillende zuiverheid heeft, en het is nog maar de vraag hoe ongeschadelijk al die onzuiverheden zijn, aangezien het vaak met "vieze" oplosmiddelen wordt geëxtraheerd.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#229 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 13 September 2017 - 10:06 AM

Ja het was wel echt me longen maar ik ga er maar vanuit dat het gedeeltelijk komt door de ouderdom van mijn DMT.

Ik zal het wel binnenkort een keer herkristalliseren om te kijken of ik er dan minder last van heb.

-Carl Sagan

#230 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 05 February 2018 - 09:51 PM

Mijn DMT is al 2 jaar oud en deed het gister nog dikke prima! Het is wel iets geler geworden.

#231 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 05 February 2018 - 11:39 PM

Dat geler worden is heel normaal.

Hoe heb je het bewaard?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#232 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 18 February 2018 - 11:22 PM

Heb het begin 2016 gekregen, het is echt precies twee jaar geleden. 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users