DMThet officiële DMT topic
Posted 17 February 2005 - 07:43 PM

Posted 18 February 2005 - 04:48 PM
Sorry freepartie, ik heb alleen van de 5-methoxy variant mogen proeven.
Posted 18 February 2005 - 04:58 PM
maar registreer je op smartboard.nl , daar zijn er verschillende mensen met dmt-ervaring.
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 18 February 2005 - 05:39 PM
hier zijn ook mensen met N'N-dmt ervaring maar ze willen er blijkbaar niks over vertellen..dito,
maar registreer je op smartboard.nl , daar zijn er verschillende mensen met dmt-ervaring.

>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 18 February 2005 - 05:46 PM

Posted 18 February 2005 - 07:21 PM
Posted 18 February 2005 - 09:04 PM
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 19 February 2005 - 10:53 PM
Via internet had ik zaden gekocht, die roosterde ik(5stuks) en daarna zijn ze vermalen. De geroosterde bonen vond ik raar ruiken.
Ik had twee lijntjes gemaakt, toen ik aan de eerste begon moest ik heel erg niezen en kon dat ook niet tegen houden

Oja wat ik merkte met het snuiven was dat hoe harder je het opsnoof hoe beter het was, vandaar dat ze in de jungle het in elkaars neus blazen met een holle stok.
Posted 20 February 2005 - 04:41 PM
Posted 20 February 2005 - 05:07 PM
The seeds contain mostly N,N-Dimethyltryptamine (DMT) as well as 5-MeO-DMT and other tryptamines.
Posted 20 February 2005 - 05:37 PM
ACTIVE CONSTITUENTS
Bufotenin and possibly N,N-DMT, 5-MeO-DMT (Ott 2001)
Possibly, zou dus van zaadje tot zaadje (of plant tot plant) kunnen verschillen.
Laten we er iig van uitgaan dat je een flinke cocktail hebt binnengekregen

Posted 20 February 2005 - 09:47 PM
Heb hier ook nog 10 van die zaadjes liggen. Voor zover ik heb gelezen word het pas actief als je het vermengt met kalkpoeder. Heb jij alleen de vermalen zaadjes gesnoven? En als je het met kalk vermengd hebt, waar heb je dat dan gehaald?
edit: van azarius:
"Het visuele effect zal danig versterkt worden als er eetbare kalk aan toegevoegd wordt. Eetbare kalk wordt in sommige landen gebruikt bij het inmaken van groenten om ze knapperig te houden. In het Engels heet het dan 'pickling lime'. In Indiase winkels wordt het verkocht onder de naam 'Chuna', als een produkt ter bereiding van betelnoot. De chemische naam is Calcium Hydroxide (Ca-H2-O2). Een goede yopo-kalk verhouding is 3:1."
Posted 20 February 2005 - 10:15 PM
Dit snap ik trouwens niet, denk je dat DMT niet een 'echte Psychedelische Ervaring' is dan ?Hoe was ayahuasca dan? Is dat meer een middel dat je gebruikt als je echt op zoek bent naar een psychedelische ervaring?

En is de 5-methoxy variant een beetje te vergelijken met DMT?
Wat ik vaak op internet lees is dat:
5meodmt = the power
en
n,n-dmt= the glory
combi lijkt me idd het heftigst

Posted 20 February 2005 - 10:43 PM
DMT is een van de heftigste spirituele trips ... toch maar iets voor later
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 20 February 2005 - 11:48 PM
Posted 21 February 2005 - 12:07 AM
Maar het boek geeft iig een hoop inzichten in verschillende kenmerken van de effecten van DMT.
Posted 21 February 2005 - 01:25 AM
Nog nooit DMT geprobeerd, maar niks anders dan 5-MeO-DMT heeft mij 1 van de meest spirituele ervaringen gegeven die ik ooit heb gehad.5-meo-dmt is leuk om es paar maal te proberen. Heel zware rush, maar daar blijft 't ook bij om paar maal te proberen. Ik vond 't niet leerrijk.
DMT is een van de heftigste spirituele trips ... toch maar iets voor later
Posted 21 February 2005 - 01:35 PM
mzzl
Posted 21 February 2005 - 01:56 PM
Ik weet nog wel een zeker avond met een drugscocktail waar ondere andere 5meodmt en lachgas een rol speeldenNog nooit DMT geprobeerd, maar niks anders dan 5-MeO-DMT heeft mij 1 van de meest spirituele ervaringen gegeven die ik ooit heb gehad.

0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users