Jump to content

Photo

DMThet officiële DMT topic

• Please log in to reply
231 replies to this topic

#1 freepartie

freepartie

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 17 February 2005 - 07:43 PM

Ik vroeg me af of iemand hier DMT heeft gebruikt. Ik wil namelijk graag weten wat voor effect het had, een soort trip-verslag. Ik kan natuurlijk ook op Erowid kijken maar ik wil het graag hier lezen! Want de enige info die ik erover weet is dat verhaaltje van "uit je bol" maar dat is volgens mij meer een verhaaltje dan echte info. Ik ben benieuwd :thumbsup:...

#2 T-mo

T-mo

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1062 posts

Posted 18 February 2005 - 04:02 PM

Wat is er mis met erowid dan?

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 18 February 2005 - 04:48 PM

Hij/Zij wil gewoon directe info horen over ervaringen.

Sorry freepartie, ik heb alleen van de 5-methoxy variant mogen proeven.

#4 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 18 February 2005 - 04:58 PM

dito,

maar registreer je op smartboard.nl , daar zijn er verschillende mensen met dmt-ervaring.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 18 February 2005 - 05:39 PM

dito,

maar registreer je op smartboard.nl , daar zijn er verschillende mensen met dmt-ervaring.

hier zijn ook mensen met N'N-dmt ervaring maar ze willen er blijkbaar niks over vertellen.. :thumbsup:
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 18 February 2005 - 05:46 PM

Mja ok dan, ik heb 1x Ayahuasca gedaan :thumbsup:

#7 freepartie

freepartie

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 18 February 2005 - 07:21 PM

Oke...jammer, ik was gewoon benieuwd. Hoe was ayahuasca dan? Is dat meer een middel dat je gebruikt als je echt op zoek bent naar een psychedelische ervaring? En is de 5-methoxy variant een beetje te vergelijken met DMT? (ik vraag veel maar ik heb gewoon altijd veel vragen)

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 18 February 2005 - 09:04 PM

zie ook: DMT vs 5-meo-DMT
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#9 Jos

Jos

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 59 posts

Posted 19 February 2005 - 10:53 PM

Zelf heb ik een keer yopo gesnoven, super ervaring!
Via internet had ik zaden gekocht, die roosterde ik(5stuks) en daarna zijn ze vermalen. De geroosterde bonen vond ik raar ruiken.
Ik had twee lijntjes gemaakt, toen ik aan de eerste begon moest ik heel erg niezen en kon dat ook niet tegen houden :huh: ik snoof nog wat meer en ging liggen(er was nog ?van een lijn over). Wat ik nog weet is dat ik dacht dat het niet werkte maar na een tijdje merkte ik toch dat het begon te werken, ik zag een soort wand van kleuren en het begon te golven. De rest van het lijntje snoof ik nu ook op en ging weer liggen op bed. Ik heb zo'n 5keer paddo's gegeten en tientalle keren salvia maar nog nooit was het z? kleurrijk!! Echt ongelovelijk. Er kwam een slang voorbij met alle kleuren van de regenboog, schitterend! Aan het eind van de trip zag ik opeens een draken kop, zo een die je bij chineze optochten ziet, het was die slang weer :wacko: alleen nu zonder strepen die van kleur veranderde maar met rondjes er op, een soort target alleen dan geel rood paars groen blauw en oranje. Posted Image Hier leek het op alleen andere kleuren dus. Na een 15-20 minuten was alles weg, nog even bleef ik liggen met een gevoel van; w?w w?t m??i! Toen ik opstond werd ik opeens heel misselijk en dacht dat ik moest overgeven maar dat was niet nodig en de misselijkheid ging na een uurtje alweer weg.

Oja wat ik merkte met het snuiven was dat hoe harder je het opsnoof hoe beter het was, vandaar dat ze in de jungle het in elkaars neus blazen met een holle stok.

#10 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 20 February 2005 - 04:41 PM

Volgens mij zit er in Yopo voornamelijk 5-meo-DMT en Bufotenine (precursor voor 5meodmt)

#11 Jos

Jos

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 59 posts

Posted 20 February 2005 - 05:07 PM

Uit plants of the gods:

The seeds contain mostly N,N-Dimethyltryptamine (DMT) as well as 5-MeO-DMT and other tryptamines.

#12 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 20 February 2005 - 05:37 PM

Van erowid (ref. Ott)

ACTIVE CONSTITUENTS
Bufotenin and possibly N,N-DMT, 5-MeO-DMT (Ott 2001)

Possibly, zou dus van zaadje tot zaadje (of plant tot plant) kunnen verschillen.

Laten we er iig van uitgaan dat je een flinke cocktail hebt binnengekregen :D

#13 parad0x_-

parad0x_-

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 20 February 2005 - 09:47 PM

@Jos
Heb hier ook nog 10 van die zaadjes liggen. Voor zover ik heb gelezen word het pas actief als je het vermengt met kalkpoeder. Heb jij alleen de vermalen zaadjes gesnoven? En als je het met kalk vermengd hebt, waar heb je dat dan gehaald?

edit: van azarius:

"Het visuele effect zal danig versterkt worden als er eetbare kalk aan toegevoegd wordt. Eetbare kalk wordt in sommige landen gebruikt bij het inmaken van groenten om ze knapperig te houden. In het Engels heet het dan 'pickling lime'. In Indiase winkels wordt het verkocht onder de naam 'Chuna', als een produkt ter bereiding van betelnoot. De chemische naam is Calcium Hydroxide (Ca-H2-O2). Een goede yopo-kalk verhouding is 3:1."

#14 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 20 February 2005 - 10:15 PM

Hoe was ayahuasca dan? Is dat meer een middel dat je gebruikt als je echt op zoek bent naar een psychedelische ervaring?

Dit snap ik trouwens niet, denk je dat DMT niet een 'echte Psychedelische Ervaring' is dan ? :D

En is de 5-methoxy variant een beetje te vergelijken met DMT?

Wat ik vaak op internet lees is dat:
5meodmt = the power

en

n,n-dmt= the glory

combi lijkt me idd het heftigst :D

#15 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 20 February 2005 - 10:43 PM

5-meo-dmt is leuk om es paar maal te proberen. Heel zware rush, maar daar blijft 't ook bij om paar maal te proberen. Ik vond 't niet leerrijk.

DMT is een van de heftigste spirituele trips ... toch maar iets voor later
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#16 mike

mike

Special (K) member

• Members
  • PipPipPip
  • 434 posts

Posted 20 February 2005 - 11:48 PM

Misschien moet je "DMT - The Spirit Molecule" van Rick Strassman eens lezen. Een door de Amerikaanse overheid gesponsord onderzoek (!) naar de effecten van DMT. De 'trip reports' klinken erg heftig. Ook erg interessant om te lezen hoe hij voor elkaar heeft gekregen dat dat onderzoek uberhaupt gedaan kon worden.
Drugs lead nowhere ... but it's the scenic route

#17 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 21 February 2005 - 12:07 AM

^ ey idd, helemaal vergeten te noemen. Overigens wordt tijdens die studie alleen IV-dmt gegeven aan profpersonen (iets dat de meeste recreationele-gebruikers niet snel zullen doen)

Maar het boek geeft iig een hoop inzichten in verschillende kenmerken van de effecten van DMT.

#18 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 21 February 2005 - 01:25 AM

5-meo-dmt is leuk om es paar maal te proberen. Heel zware rush, maar daar blijft 't ook bij om paar maal te proberen. Ik vond 't niet leerrijk.

DMT is een van de heftigste spirituele trips ... toch maar iets voor later

Nog nooit DMT geprobeerd, maar niks anders dan 5-MeO-DMT heeft mij 1 van de meest spirituele ervaringen gegeven die ik ooit heb gehad.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#19 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 21 February 2005 - 01:35 PM

5-meo-dmt heeft mij ook een paar zeer intense ervaringen gegeven, een heel erg cool middel

mzzl
Dit is dope!

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 21 February 2005 - 01:56 PM

Nog nooit DMT geprobeerd, maar niks anders dan 5-MeO-DMT heeft mij 1 van de meest spirituele ervaringen gegeven die ik ooit heb gehad.

Ik weet nog wel een zeker avond met een drugscocktail waar ondere andere 5meodmt en lachgas een rol speelden :D

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users