Jump to content

Photo

scales..weegschalen topique.

• Please log in to reply
87 replies to this topic

#41 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 11 September 2005 - 03:32 PM

thanks dread, zag t net ook al op wikipedia... resteert me nog 1 vraag: heeft iemand het spul al eens gezien of in handen gehad, en -oops, vraag 2- Is er zoiets als dragonfly? ik lees alleen maar bromo-dragonfly, maar dreamers reactie deed me vermoeden dat er nog sprake van een andere substantie is.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#42 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 11 September 2005 - 04:58 PM

er zijn meerdere zogenaamde "fly's" (stoffen met de dihydrofuran ringen aan de benzeenring) waaronder:

2C-FLY, 2C-B-FLY, FLY, B-FLY and DOM-FLY

Maar laten we voor discussie hierover een split van het topic doen, dit gaat namelijk allang niet meer over weegschalen.

#43 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 11 September 2005 - 05:22 PM

please split it!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#44 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 11 September 2005 - 05:41 PM

Even voor de goede orde, ik had het over Bromo-Dragonfly (op erowid ook wel 3C-Bromo-Dragonfly en DOB-Dragonfly genaamd. Duur 16 tot 24 uur.

Deze komt in ingevroren flesjes van 1ml met daarin 0.5 mg. BDF.

Voor research only, do not ingest etc. etc. :rolleyes:

#45 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 11 September 2005 - 05:57 PM

Ik vind het dus ronduit belachelijk dat dit soort substanties direct voor iedereen toegankelijk worden gemaakt. Overigens: hoe wil je het afwegen op je weegschaal als je het in oplossing hebt ?

#46 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 11 September 2005 - 06:19 PM

H?h?, die vraag verwachtte ik al, ik wist niet dat het in vloeibare vorm zou komen. Maar die Tanita gaat nog wel een tijdje mee hoor...

Ben het gedeeltelijk met je eens dat het niet verstandig is dat iedereen aan deze substantie kan komen. Ik heb over 2 weken vakantie en ik ga het op een verstandige manier proberen.

De toxiteit ervan is vele malen hoger dan bijv. LSD. Ik raad bij deze dus de meeste Party-flock gastjes af dit spulletje te gebruiken ;)

Of ik altijd zo serieus ben? In dit geval wel... :rolleyes:

#47 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 11 September 2005 - 07:15 PM

Als je op Bluelight kijkt.. Het schijnt bagger te zijn.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#48 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 11 September 2005 - 07:46 PM

Nja, wat ik allemaal hoor wat er van bluelight komt :rolleyes: no offence dude, maar over Bluelight wil ik het niet eens meer hebben (kwaliteit is daar echt zwaar achteruit gegaan, of wat is jou mening daarover ?)

#49 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 11 September 2005 - 10:56 PM

Ik denk dat je niet vaak genoeg op Bluelight komt om daar echt een goede mening over te kunnen vormen, maar de kwaliteit in verhouding met kwantiteit is inderdaad wat achteruit gegaan. Veel van de veranderingen hebben ook te maken met veel nieuwe mods daar, die hebben echt geen idee van hoe veel van die fora eigenlijk werden gerund voor hun tijd.. PD is echt ongelooflijk downhill gegaan in dat opzicht.

Anyways:
http://www.bluelight...513#post3162513
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#50 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 12 September 2005 - 05:20 PM

Ik had die thread ook al gelezen ja, en op erowid staan ook niet echt fantastische, overweldigende verhalen.

Het is voor mij nieuw om met 1 stofje bijna een heel weekend bezig te zijn, in golvende gemoedstoestanden.

Wil het zeker uitproberen en hoewel ik ervaringen van derden altijd serieus neem laat dat me niet leiden met wat ik wil experimenteren.

#51 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 20 September 2005 - 04:51 PM

www.detectorshop.nl

thnxx voor deze link!
heb hier voor in totaal 40 euro een h??l degelijk apparaat gekocht! :) :thumbsup:

#52 daal

daal

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 92 posts

Posted 10 October 2005 - 11:24 AM

Ik heb er ook een gekocht voor 24 euro, en een airbrush apparaat. Goed spul en binnen 2 dagen in huis.

#53 zarathoestra

zarathoestra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 142 posts

Posted 10 October 2005 - 12:21 PM

Heeft iemand ervaring met die weegschaal van EU 95 met precisie 0,001 gram? (www.detectorshop.nl)

Thanks.

#54 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 10 October 2005 - 03:23 PM

^ik weet dat de 'precisie' niet op 0,001 ligt, maar dat het laatste getal een cijfer is dat het apparaat zelf 'bedenkt'. Ga er dus niet van uit dat je voor EU 100 op de miligram nauwkeurig kunt wegen !!

#55 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 10 October 2005 - 05:27 PM

daar was ik al bang voor... any other recommendations? qua merken die wel precies zijn? heel erg veel meer doekoes heb ik er voorlopig niet voor (over) ben ik bang.

en dreamer: hoe verzint die weegschaal dat laatste getal? is het een benadering of doet ie eigenlijk zomaar iets om nauwkeuriger te lijken? :)

Thank you, the mdgt.

#56 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 10 October 2005 - 05:52 PM

H?h?h? een Tanita kopen? :) :lol:

#57 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 10 October 2005 - 06:30 PM

* dreamer slaps dil around a bit with a large trout

@ snapinho, ik weet de precieze werking niet, maar het zal idd een soort benadering zijn. De goedkoopste scale die in de buurt komt is die tanita 1210 waar dil het over heeft. Die is op 2mg GOED nauwkeurig.

#58 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 10 October 2005 - 06:38 PM

Aaaaargh!!! Those darn trouts will kill me one time :)

@ snapinho: Tanita 1210-50, vanaf zo'n ?200, of check op eBay...

#59 wtr

wtr

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 13 January 2006 - 09:09 PM

Extreem nauwkeurig!
Weegbereik tot 10 g
Nauwkeurigheid van 0,001 gram!
dit las ik op www.conrad.nl voor de volgende weegschaal: WEEGSCHAAL PS10 voor nog geen 150 e

is er iemand die deze misschien heeft of weet of hij werkelijk over het gehele bereik (en dan voornamelijk in de lage waarden) lineair is??

En weet iemand of je bestellingen ook op het postkantoor kan laten bezorgen?

#60 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 14 January 2006 - 09:13 AM

ja gewoon niet aanwezig zijn als je het pakketje verwacht,dan kan je hem daar ophale :yahoo: lol

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users