Jump to content

Photo

[Zelfbouw] N2O Crackeralternatief voor een slagroomspuit

• Please log in to reply
144 replies to this topic

#141 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 06 July 2010 - 03:20 PM

Posted Image

Ik heb de rechtse :)

Wat een wereld...

#142 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 03 September 2010 - 04:33 PM

Ik heb een hele mooie retro slagroomspuit op de kop getikt, en net bij de kookwinkel (van een héél streng kijkende mevrouw) 10 patronen gekocht voor 6.95. Die prijs viel me eigenlijk wel tegen zeg, zijn ze altijd zo duur of kun je ze ook goedkoper krijgen?
Sometimes we live
no particular way
but our own

#143 Strijder

Strijder

wonderlijk natuurproduct

• Banned
  • Pip
  • 32 posts

Posted 03 September 2010 - 05:19 PM

Ik heb een hele mooie retro slagroomspuit op de kop getikt, en net bij de kookwinkel (van een héél streng kijkende mevrouw) 10 patronen gekocht voor 6.95. Die prijs viel me eigenlijk wel tegen zeg, zijn ze altijd zo duur of kun je ze ook goedkoper krijgen?

Bij de GROOTHANDEL een doos van 50 capsules voor 15 euro!

Geen sources aub (en al helemaal niet in caps..)
"De wereld is absoluut volmaakt, met inbegrip van jouw ontevredenheid ermee en alles wat je probeert te doen om haar te veranderen" ©RamDass

#144 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 15 December 2012 - 06:13 PM

hey,

even een vraagje, kon geen ander topic hiervoor vinden en had niet echt de behoefte om een nieuw topic te starten.

is het mogelijk om lachgas patronen ook te gebruiken met zo een spuitwater fles? zo eentje waar je koolzuur patronen in doet?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#145 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 15 December 2012 - 09:05 PM

Volgens mij hebben CO2 patronen net andere afmetingen dan N2O patronen, ik had een paar CO2's en die pasten niet in een slagroomspuit, te groot. Misschien doen ze dat om verwarring te voorkomen? Of het andersom past, no idea, hangt wellicht ook van het design van de fles af.
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users