Jump to content

Photo

[Zelfbouw] N2O Crackeralternatief voor een slagroomspuit

• Please log in to reply
144 replies to this topic

#121 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9420 posts

Posted 25 October 2007 - 06:41 PM

@ snaap: ah, er zit dus wel een draaidop op van de welbekende iSi-spuiten (welke ik zelf ook heb en een keer een losse dop van moest kopen omdat die tijdens een feestje kwijt was geraakt :lttd: )

puikheid :(

#122 eye

eye

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 25 October 2007 - 06:42 PM

[edit] Ik vroeg waar die crackers te vinden waren, maar dat mag natuurlijk niet :lttd:

#123 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 25 October 2007 - 08:47 PM

Google-it :burpz:
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#124 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 26 October 2007 - 09:01 AM

Overtreed ik het no sources beleid als ik wijs in de richting van een willekeurige tweedehands rotzooiwinkel? Daar heb ik er in ieder geval al meerdere zeer fraaie vandaan gehaald, allemaal in prima staat en onder de 10e. Zelfs een hele fraaie waar het woord Sahne in mooie zwierige letters op staat!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#125 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7690 posts

Posted 26 October 2007 - 09:14 AM

Nee hoor, ik heb er ook wel eens op gewezen dat in tweedehands-, jaren '60, of kringloop winkels oldschool slagroombussen te halen zijn. Al ben ik er zelf al heeeeeeel lang niet meer een tegengekomen, en de laatste keer dat ik een tegenkwam, wassie kapot.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#126 AdrenochrooM

AdrenochrooM

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 666 posts

Posted 26 October 2007 - 11:05 AM

hehe die crackwhore cracker ownt wel :(
Lush Indoles..

#127 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 26 October 2007 - 02:49 PM

inconsistency alert
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#128 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 26 October 2007 - 06:02 PM

horen nitrous crackers dan bij drug paraphenilia? eerder slagroom paraphenilia. Lijkt me niet dat dit onder het no sources beleid zou moeten vallen. Het gaat ook helemaal niet over drugs. Of ze nu legaal zijn of niet.

[snaap] dacht het niet! [/snaap]

en als dit vragen toch niet mag, sorry.

#129 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 09 January 2008 - 08:01 PM

Ik heb er iig al eens voor op mijn flikker gehad :D
Aleyhup

#130 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 10 January 2008 - 08:04 AM

static dude, google gewoon dan kom je er vast wel uit, als je trouwens wat verder terugleest in het topic kom je vast genoeg plaatjes/info tegen lijkt me

#131 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7690 posts

Posted 11 January 2008 - 12:09 PM

horen nitrous crackers dan bij drug paraphenilia? eerder slagroom paraphenilia. Lijkt me niet dat dit onder het no sources beleid zou moeten vallen. Het gaat ook helemaal niet over drugs. Of ze nu legaal zijn of niet.

[snaap] dacht het niet! [/snaap]

en als dit vragen toch niet mag, sorry.

Dude, als je op een drugsforum in een topic over lachgas gaat vragen naar een slagroomspuit, dan zijn het geen drugs parafernalia? Je zit lang genoeg op DHP om te weten wat de regels zijn.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#132 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 15 June 2010 - 03:03 PM

Lachgas is fijn, zeer fijn zelfs!

Erg leuk om een paar ballonnetjes te gebruiken als je bijvoorbeeld op LSD op een festival/ feest zit. Maar het grote nadeel om ze te gebruiken is de grootte van de slagroomspuit:

Posted Image

Dat krijg je niet zomaar ergens binnen. En als er geen controle is, moet je ook al zeulen aan een rugzak met dat groot, opvallend ding er in.

Na wat googlen kom ik op een andere manier om je N2O cartridges te gebruiken:

Posted Image
Posted Image

Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat is de juiste naam (om het terug te vinden/ kopen)?
En gaat dat met gewone ballons (gezien het erg koude lachgas er nu rechtstreeks ingaat)?

Ben echt wel benieuwd.

Alvast bedankt! :love:

Wat een wereld...

#133 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7690 posts

Posted 15 June 2010 - 03:21 PM

Effe topics gemerged, er was al een groot topic over... lees die anders eerst eens door en kijk dan of je nog vragen hebt.

Mijn lachgas-cracker spuit ook koud gas direct de ballon in, die eerst bevriest en daarna weer ontdooit. Als je er in bevroren toestand niet aanzit, gaat het eigenlijk bijna altijd goed.

Thank you, the mdgt.

#134 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 15 June 2010 - 05:17 PM

Er was een duitser die verkocht kewle crackers, je kon ze zelfs met geluidsdemper kopen zodat je ook onopgemerkt in de bioscoop kon gassen :love:

Posted Image

(Er zit een soort van brons membraan in waar het gas gewoon doorheen gaat maar dat het pfffffffffft geluid sterkt dempt.)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#135 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 16 June 2010 - 04:34 PM

Threadje doorgenomen :D

Als je zo'n cracker gebruikt en dus in een ballon spuit, hoe lang moet je ongeveer wachten tot ie ontdooid/ consumeerbaar is?

Wat een wereld...

#136 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7690 posts

Posted 16 June 2010 - 04:46 PM

Threadje doorgenomen :D

Als je zo'n cracker gebruikt en dus in een ballon spuit, hoe lang moet je ongeveer wachten tot ie ontdooid/ consumeerbaar is?

Dat merk je vanzelf. :hartje: Als je er even tegen blaast kan je met je eigen ogen zien hoe en wanneer dat ding ontdooit. Nog vermakelijk ook.

Thank you, the mdgt.

#137 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 06 July 2010 - 01:48 PM

Vandaag m'n cracker toegekregen en even uitgetest :)

Wel, best handig! Vrij klein (7 cm op 2 cm) en een ballon vullen lukt vrij gemakkelijk. Je kan de teut van de ballon goed over de cracker schuiven zodat je zo weinig mogelijk verlies hebt. Ook 2 patronen in 1 ballon lukt vrij gemakkelijk, door gewoon de teut wat dicht te nijpen en dan volgende patroon te steken. Ook maakt het niet zoveel lawaai.

Niet veel gemerkt eigenlijk van een bevriezende ballon.
Wel hoe de gebruikte patronen enorm koud worden en er soort laagje van ijs opkomt.

Binnenkort eens op een psyfestivalletje uittesten :)

Wat een wereld...

#138 ThrillSeeker

ThrillSeeker

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 06 July 2010 - 02:33 PM

Waar kun je die N2O crackers kopen dan?

(stuur PM als hier geen sources genoemd mogen worden)

#139 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 06 July 2010 - 02:48 PM

rechtermuisklik op de afbeelding. Eigenschappen van Afbeelding. Hey de website waar t plaatje vandaan komt :)

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#140 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 06 July 2010 - 02:49 PM

Volgens mij is "no sources" altijd van toepassing op forum, IRC & PM's.

Je komt al een heel eind als je n2o cracker als zoekterm gebruikt op het internet, volgens mij is lachgas en tools om het te gebruiken in de meeste landen volledig ongereguleerd.
Google shopping en online 2e-hands sites geven bergen met resultaten, en misschien heeft een smartshop ze wel (al heb ik ze in Nederland eigenlijk nog nooit te koop gezien).
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users