Jump to content

Photo

[Zelfbouw] N2O Crackeralternatief voor een slagroomspuit

• Please log in to reply
144 replies to this topic

#21 PorcupineTree

PorcupineTree

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 13 May 2005 - 06:01 PM

Ik wil dit dus binnenkort ook gaan proberen.
Maar zijn slagroomspuiten alleen bij winkels te halen waar je een pasje voor nodig hebt, of kan 't ook in normale winkels (zonder pasjes dus :D )...?

#22 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 13 May 2005 - 06:08 PM

Blokker heeft prima slagroom spuiten.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#23 PorcupineTree

PorcupineTree

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 13 May 2005 - 09:21 PM

Blokker heeft prima slagroom spuiten.

Oki, thnx voor de info. <_<
Die dingen zijn niet al te duur, hoop ik?
En iemand nog tips voor my first time on N2O...? :D

#24 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 13 May 2005 - 10:20 PM

vreemd,in de blokker bij mij is het allemaal uit de handel gehaald,kweetnie of dat nou aan die winkel bij mij in de buurt ligt,maar kdacht dat hun assortiment producten tog wel redelijk overeen kwamen

#25 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 13 May 2005 - 11:25 PM

Neen, veel bedrijfsleiders van Blokker zijn ?better members? bij een bepaald soort internet-forum genaamd `De Hollandse Psychonaut? en zijn blijkbaar nogal geschrokken van een topic van de hand van ene ?Liquid Spy? :D

#26 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 14 May 2005 - 02:02 AM

En daarom hebben wij; ehhh zij, de slagroomspuiten verwijderd uit het assortiment van hun winkels. We hebben wel capsules en als extra service krijg je bij 2 dozen capsules een zak balonnen voor de helft van de prijs.
Dit is dope!

#27 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 14 May 2005 - 03:04 AM

;)

Kheb mijn spuit ook al jaren geleden gekocht, toen deden ze ook al zo moeilijk als je daar probeerde lachgas.. eeuh, slagroom capsules te kopen. Snap er niks van.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#28 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 14 May 2005 - 11:53 AM

jaa kwil gewoon gvd me slagroomtekort bijvulle!! ;)

#29 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 14 May 2005 - 02:05 PM

dudes

voor een zakformaat is zo'n ding wel handig,
maar als je goedkoop een spuit wil, zou ik naar tweedehands inbrengwinkels gaan. meestal heb je die dingen daar voor een paar eurootjes liggen, wel effe kijken of die patronen goed passen.
anders hebben ze ze ook vaak wel in die sixties/seventies winkels, 10 euro max? en dan is ie ook nog best mooi!

works for me...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#30 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 14 May 2005 - 05:13 PM

kben nu zelf bezig geweest,ff patroontjes ingeslagen,en een t splitsing + ballonetjes,nu vroeg ik me af ,alsje het patroon in de schroef drukt word dit toch godse koud,kun je dit gewoon met je handen doen of moet je er iets omheen doen ?

#31 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 14 May 2005 - 06:42 PM

Over dat koud worden. Bij mijn slagroomspuit heb ik daar ook last van, als ik m meer als een paar keer wil gebruiken in korte tijd moet ik er een emmer warm water naast zetten anders wordt ie te koud om te gebruiken
Dit is dope!

#32 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 15 May 2005 - 02:41 PM

khad em net redelijk aan de praat gekregen,me schroefje die ik gebruikt was was te bot,khad nu een wat scherper schroefje genome en het werkte redelijk,enigste probleem was dat er wat gas door die schroef opening kwam? tips

#33 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 15 May 2005 - 05:20 PM

Edit: Ben weer krom bezig geweest en niet gekeken of er toevallig meerdere pagina's in het topic waren hehe
Ligt eraan of het koud wordt, als je het patroon te hard op de schroef drukt waardoor het er met een grotere vaart uit loopt krijg je nogal koude lucht. Maar ik heb zovaak met blote handen een patroon + Schroef in een balon gedrukt dichtgemaakt en het patroon over de schroef gehaalt :lol:

Maar dan liep het er meestal ook niet met een heel erg grote vaart uit dus bleef het gas mooi op temperatuur ;). Handschoenen aantrekken zal dan ook wel volstaan als je extra veiligheid wilt.

#34 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 17 July 2005 - 11:48 AM

Het vermelden van waar je iets gekocht hebt - zelfs al is het een supermarkt of groothandel (Mod-edit: we hebben liever niet dat dit soort dingen vermeld worden, het is nogal voor de hand liggend dat groothandels whippits verkopen dus hoef je ze niet te vermelden, beetje nadenken en je verzint zo een plek waar je ze kan kopen) - mag niet? Is dat niet ietswat overdreven?

:) :)
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#35 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 24 November 2005 - 01:52 PM

maarre aangezien "de" "bladiebla" niet 1 definitieve bron/locatie is kan ik toch wel vermelden dat je als je vaak langsgaat en je ogen openhoudt de meest wonderlijke en fantastische slagroomspuiten (voor weinig) de revu ziet passeren? Mod-edit: liever niet, en ik weet, er zijn al eerder winkels genoemd in dit topic maar omdat het hierbij de mededeling betrof dat ze er niet meer te koop zijn hebben we het laten staan. Maar wat jij aangeeft valt voor ons toch meer richting zwart dan wit in het grijze gebied en daarom willen we het niet toestaan.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#36 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 25 November 2005 - 03:40 PM

maar ik hou gewoon heel erg van slagroom! :ph34r:

-ok ik begrijp-

#37 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 28 November 2005 - 02:03 PM

Ben het niet zo eens met die mod-edit eigenlijk... waarom zou je in hemelsnaam niet mogen aangeven waar je slagroomspuiten kan krijgen? daar is echt in de verste verte niets illegaals aan... kan me voorstellen dat je geen hele topics wilt over waar en hoe je het beste capsules lachgas kunt regelen, maar aan oldskool slagroomspuiten is niets verkeerds, me dunkt.

on another note: zag laatst zo'n junkyard-races programma op discovery: die gasten kregen echt een huge-ass cilinder distikstofoxide om hun apparaat mee aan te drijven. als ik ooit mijn handen op zo'n ding krijg, is het volgende dhp-feestje bij mij, ok? :saddam:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#38 T-mo

T-mo

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1062 posts

Posted 28 November 2005 - 04:27 PM

niet zo goed voor je hoor, die automotive-grade N2O... :saddam:

#39 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 29 November 2005 - 04:15 PM

Ben het niet zo eens met die mod-edit eigenlijk... waarom zou je in hemelsnaam niet mogen aangeven waar je slagroomspuiten kan krijgen? daar is echt in de verste verte niets illegaals aan... kan me voorstellen dat je geen hele topics wilt over waar en hoe je het beste capsules lachgas kunt regelen, maar aan oldskool slagroomspuiten is niets verkeerds, me dunkt.

maar de desbetreffende locatie staat dan ook in jouw sig vermeld...
en al eerder in dit topic zag ik. alleen dan onder een andere doch synonieme naam.

maar idd automotive-grade nozz lijkt me niet zon goed plan.

liever medical-grade.

werkt er hier iemand op een kraamafdeling?

#40 Liquid_Spy

Liquid_Spy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 29 November 2005 - 08:23 PM

Posted ImagePosted Image
Posted ImagePosted Image
Posted ImagePosted Image
Posted Image

Naar verzoek zijn hier de originele foto's die bij de guide horen (in willekeurige volgorde). Ik kon m'n post niet meer editten, dus heb ik het maar zo gedaan. Succes ermee als jullie 'm gaan bouwen =)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users