jij snoof 4-fluor toch alleen maar?Zijn er mensen die het wel eens gesnoven of gerookt hebben.
dat wil ik dat graag testen dus maar even rondzoeken ernaar....klinkt wel als een leuk iets....ik gooi maar eens wat spreekwoordelijke lijntjes uit
...
ik weet wel dat 4-Fluor bij me amper werkt.....dit is niet/wel vergelijkbaar?

4-methylaminorex
Posted 17 June 2009 - 06:57 PM
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 18 June 2009 - 09:41 AM
4-methylaminorex wil ik wel snuifen

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!
THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message
Posted 18 June 2009 - 12:59 PM
De werking van 4-MAR is vrij subtiel, dus misschien voor jouw wel vergelijkbaar..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 18 June 2009 - 04:58 PM
ja maar dat werkt nog steeds niet....4 flava is voor mij een afgeschreven drug.
4-methylaminorex wil ik wel snuifen......
zou het voor mij ook zijn als ik het alleen gesnoven had.
4-mar heb ik weleens gesnoven maar toen had ik het ook oraal op en meth erbij gerookt.
En nog steeds vond ik speedcore kutmuziek

Is dat niet wat voor jouw? meth rauchen...
hehe laatst noemde iemand 4-mar roken "steve hawking in a pipe"
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 18 June 2009 - 07:26 PM
Posted 19 June 2009 - 08:32 AM
stije: bij mij doet 4f snuiven ook niks, ik raad je aan een keer een bommetje te proberen
hehe ik heb ook al eens een bommetje gehad hoor

@Mind: ja hoor

You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message
Posted 19 June 2009 - 02:45 PM
en of die fluor van jouw was kut of je brein is vaag..
Drokz werken verschillend op mensen, bij sommige is fluor heel koud en heel strak, bij anderen geeft het weer een warm gevoel richting mdma toe.
Edited by mind, 19 June 2009 - 02:47 PM.
Posted 21 June 2009 - 01:31 PM
Nu kan ik me voorstellen dat het argument tolerantie naar voren geworpen wordt, maar aangezien er een week tussen heeft gezetten, betwijfel ik of dat het zal zijn.
Ik denk zelf dat het ligt aan de andere manier van toedienen.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 21 June 2009 - 06:57 PM
Komende week eens een testje doen.
Posted 29 July 2009 - 09:18 PM
Ik had maar 15 mg (oraal), dat zou best iets meer geweest mogen zijn. Het is echt dan zo'n mooie tussen oplossing, toch niet nuchter, maar toch ook niet wasted, dus lekker voor overdag..

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 29 July 2009 - 09:55 PM
Helemaal waus van de saus!
Posted 30 July 2009 - 04:06 PM
of je brein is vaag..
dit klopt

meth roken is sowieso een goed idee natuurlijk

Posted 10 January 2010 - 10:52 PM
Dus wat bij betreft staat voor dit doeleinde 4-MAR boven desoxypipradrol en al helemaal ver boven modafinil..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 11 January 2010 - 05:38 PM
Ik zou denk ik weer 15 mg. nemen, ergens in de ochtend... hoe lang werkt 10 mg. bij jou door? Kan je er op slapen?
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 11 January 2010 - 08:01 PM
Het effect is bij mij vooral het 'wakker' en 'alert' gevoel maar niet de "IK MOET NU ECHT IETS DOEN"-strakheid van amphetamines. Ook niet echt een euforie, maar zeker wel verhoogde concentratie.
Pas na een paar keer gebruik kon ik de effecten echt goed onderscheiden. Die dagen heb ik overigens geen caffeine/taurine gebruikt en verder wel gewoon een goede nachtrust gehad. Toch was de stof zeker wel duidelijk te merken en heb ik er zeer goed op kunnen studeren.
Tegen de avond kon ik altijd prima weer slapen en ik heb niet het idee dat er erg veel tolerantie is bij enkele dagen gebruik.
Posted 12 January 2010 - 12:31 AM

Maar als je 15 mg oraal in het begin van de dag zou nemen kan je 's avonds prima slapen, het is dus niet zoals bij desoxy dat als je het later dan 8 uur 's ochtends neemt, dat je dan in ieder geval niet voor 1 uur 's nachts kan slapen..
Tevens merk ik dan bij sublinguaal er 'meer' euforie en meer een 'push' effect is dan bij oraal gebruik en dat het ook allemaal net wat korter werkt. Ik gebruik bewust ' ', want het is absoluut niks in vergelijking met de euforie en push van gewone amfetamines.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 12 January 2010 - 10:52 AM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 12 January 2010 - 05:56 PM

Maar de smaak van 4-MAR valt reuze mee, maar lekker is het in ieder geval niet..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 13 January 2010 - 03:57 PM
Goed voor werk en hersengymnastiek maar heeft minder recreatieve waarde dan de klassieke stimulerende middelen.
my 2 cents anyway
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 19 May 2013 - 12:21 PM
Ik heb drie uur geleden zo'n 20 mg gesnoven ... Na anderhalf uur kwam het goed opzetten. Ik voel me geïntoxiceerd, maar verder kan ik niet zeggen dat de stof veel doet. Ik heb probleemloos net een heel bord eten verorberd. Ik voel een beetje spanning in mijn kaken. Vraag me af of ik nog wat zou bijsnuiven of niet ...
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users