Jump to content

Photo

4-methylaminorex

• Please log in to reply
39 replies to this topic

#21 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 June 2009 - 06:57 PM

Zijn er mensen die het wel eens gesnoven of gerookt hebben.

dat wil ik dat graag testen dus maar even rondzoeken ernaar....klinkt wel als een leuk iets :D ....ik gooi maar eens wat spreekwoordelijke lijntjes uit :) ...

ik weet wel dat 4-Fluor bij me amper werkt.....dit is niet/wel vergelijkbaar?

jij snoof 4-fluor toch alleen maar?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#22 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 18 June 2009 - 09:41 AM

ja maar dat werkt nog steeds niet....4 flava is voor mij een afgeschreven drug.

4-methylaminorex wil ik wel snuifen :D ......

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#23 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 18 June 2009 - 12:59 PM

Maar of het vergelijkbaar is met 4-FMP, vind ik totaal niet zelfs, maar voor mij werkt 4-FMP dan ook bijzonder goed, dus je hebt dan eigenlijk nog steeds niks aan mijn vergelijking.

De werking van 4-MAR is vrij subtiel, dus misschien voor jouw wel vergelijkbaar..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#24 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 18 June 2009 - 04:58 PM

ja maar dat werkt nog steeds niet....4 flava is voor mij een afgeschreven drug.

4-methylaminorex wil ik wel snuifen :) ......

zou het voor mij ook zijn als ik het alleen gesnoven had.
4-mar heb ik weleens gesnoven maar toen had ik het ook oraal op en meth erbij gerookt.
En nog steeds vond ik speedcore kutmuziek :D
Is dat niet wat voor jouw? meth rauchen...

hehe laatst noemde iemand 4-mar roken "steve hawking in a pipe"

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#25 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 18 June 2009 - 07:26 PM

stije: bij mij doet 4f snuiven ook niks, ik raad je aan een keer een bommetje te proberen
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#26 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 19 June 2009 - 08:32 AM

stije: bij mij doet 4f snuiven ook niks, ik raad je aan een keer een bommetje te proberen

hehe ik heb ook al eens een bommetje gehad hoor :P ....300+ mg ook al oraal gebruikt...werkt ook niet....

@Mind: ja hoor :P ....net als crack :P ...lekker :D ....crack is te gek :P

You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#27 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 19 June 2009 - 02:45 PM

vind crack eigenlijk niet zoveel aan.. meth roken daarintegen hehe

en of die fluor van jouw was kut of je brein is vaag..
Drokz werken verschillend op mensen, bij sommige is fluor heel koud en heel strak, bij anderen geeft het weer een warm gevoel richting mdma toe.

Edited by mind, 19 June 2009 - 02:47 PM.

#28 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 21 June 2009 - 01:31 PM

Vanochtend 15 mg in een capsule gedaan, maar voel daar eigenlijk niks van. Sterker nog, was het eigenlijk alweer vergeten dat ik het op had totdat ik het zojuist weer bedacht.

Nu kan ik me voorstellen dat het argument tolerantie naar voren geworpen wordt, maar aangezien er een week tussen heeft gezetten, betwijfel ik of dat het zal zijn.
Ik denk zelf dat het ligt aan de andere manier van toedienen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#29 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9417 posts

Posted 21 June 2009 - 06:57 PM

Inmiddels heb ik ook wat van deze stof weten te bemachtigen.

Komende week eens een testje doen.

#30 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 29 July 2009 - 09:18 PM

Moet zeggen dat het op festivals ook lekker werkt!

Ik had maar 15 mg (oraal), dat zou best iets meer geweest mogen zijn. Het is echt dan zo'n mooie tussen oplossing, toch niet nuchter, maar toch ook niet wasted, dus lekker voor overdag.. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#31 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 29 July 2009 - 09:55 PM

Zeker goeie dosis. Ik had op dezelfde dag dezelfde dosis...(toevallig??) en de combi met pep deed het hem ook echt zeker wel!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#32 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 30 July 2009 - 04:06 PM

of je brein is vaag..

dit klopt :) en feitelijk bewezen

meth roken is sowieso een goed idee natuurlijk :P

#33 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 10 January 2010 - 10:52 PM

Ik had vorige week een nacht nauwelijks kunnen slapen, terwijl ik de dag erop flink hard moest werken en daarna direct door na andere verplichtingen, dus ik had 3 caps van 10 mg afgewogen, waarvan er 1 direct genomen heb (om 6:30) samen met een dubbele espresso, tegen de tijd dat ik op werk was (20 min later) merkte ik die 10 mg heel subtiel en dat beleef zo gedurende de hele middag en om 15:00 een tweede cap genomen en deze heeft me door de rest van de dag heen weten slepen, zonder enkel verschijnsel van vermoeidheid, maar ook zonder rush of lichte euforie wat hogere doseringen wel een beetje hebben.

Dus wat bij betreft staat voor dit doeleinde 4-MAR boven desoxypipradrol en al helemaal ver boven modafinil..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#34 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7689 posts

Posted 11 January 2010 - 05:38 PM

Tot hoe lang merk je nog iets van deze doseringen Poelie? Zit te overwegen om binnenkort ook eens een dag heel hard aan een rapport te werken met hulp van 4-MAR. Maar heb het twee keer geprobeerd in de tijd dat ik nog met m'n scriptie bezig was en had toen nauwelijks effect van die doseringen (15 mg. geloof ik).

Ik zou denk ik weer 15 mg. nemen, ergens in de ochtend... hoe lang werkt 10 mg. bij jou door? Kan je er op slapen?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#35 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9417 posts

Posted 11 January 2010 - 08:01 PM

Ik heb voor m'n laatste paar tentamens tijdens de studieweek 10-15 mg sublinguaal geprobeerd (is moeilijk vast te houden, dus eigenlijk ook deels oraal).

Het effect is bij mij vooral het 'wakker' en 'alert' gevoel maar niet de "IK MOET NU ECHT IETS DOEN"-strakheid van amphetamines. Ook niet echt een euforie, maar zeker wel verhoogde concentratie.

Pas na een paar keer gebruik kon ik de effecten echt goed onderscheiden. Die dagen heb ik overigens geen caffeine/taurine gebruikt en verder wel gewoon een goede nachtrust gehad. Toch was de stof zeker wel duidelijk te merken en heb ik er zeer goed op kunnen studeren.

Tegen de avond kon ik altijd prima weer slapen en ik heb niet het idee dat er erg veel tolerantie is bij enkele dagen gebruik.

#36 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 12 January 2010 - 12:31 AM

Bij de dosis van 10 mg oraal had ik na ruim 8 uur het gevoel dat het effect minder werd en nam ik dus de tweede capsule van 10 mg en heb die avond nauwelijks geslapen, maar slapen stond ook niet in de planning dus ook niet echt serieus geprobeerd :)

Maar als je 15 mg oraal in het begin van de dag zou nemen kan je 's avonds prima slapen, het is dus niet zoals bij desoxy dat als je het later dan 8 uur 's ochtends neemt, dat je dan in ieder geval niet voor 1 uur 's nachts kan slapen..

Tevens merk ik dan bij sublinguaal er 'meer' euforie en meer een 'push' effect is dan bij oraal gebruik en dat het ook allemaal net wat korter werkt. Ik gebruik bewust ' ', want het is absoluut niks in vergelijking met de euforie en push van gewone amfetamines.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#37 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7689 posts

Posted 12 January 2010 - 10:52 AM

Ok, sublinguaal is dus duidelijk the way to go. Is het heel erg smerig, of valt het te doen?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#38 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 12 January 2010 - 05:56 PM

Aan de onderkant van je tong zitten geen smaakpapillen, dus als je het goed doet proef je niks :)

Maar de smaak van 4-MAR valt reuze mee, maar lekker is het in ieder geval niet..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#39 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 January 2010 - 03:57 PM

4-MAR is een smartdrug.
Goed voor werk en hersengymnastiek maar heeft minder recreatieve waarde dan de klassieke stimulerende middelen.

my 2 cents anyway

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#40 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 19 May 2013 - 12:21 PM

Ik heb drie uur geleden zo'n 20 mg gesnoven ... Na anderhalf uur kwam het goed opzetten. Ik voel me geïntoxiceerd, maar verder kan ik niet zeggen dat de stof veel doet. Ik heb probleemloos net een heel bord eten verorberd. Ik voel een beetje spanning in mijn kaken. Vraag me af of ik nog wat zou bijsnuiven of niet ...

'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users