Jump to content

Photo

4-methylaminorex

• Please log in to reply
39 replies to this topic

#1 slamsjunk

slamsjunk

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 20 December 2004 - 01:34 PM

Goeie middag,

Weet een van jullie iest over het goedje (4-methylaminorex). Kreeg er over te horen via een vriend. Ik heb het proberen op te zoeken in Phikal, maar het staat er niet in of...ik kan het niet vinden.
Alle info is welkom....wie heeft het wel eens gebruikt?

Slamsjunk :o

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9417 posts

Posted 20 December 2004 - 02:03 PM

http://www.erowid.or...laminorex.shtml

^eerste hit met google^

#3 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 December 2004 - 02:05 PM

al erowid gecheckt: http://www.erowid.or...laminorex.shtml ?

Schijnt ongeveer tussen (meth-)amphetamine en E qua effecten, die lang aanhouden. Het klopt dat het niet in de PiHKAL staat ..

"Qualitatively, the experience is similar to a long-lasting MDMA intoxication superimposed with methamphetamine, with the added benefits of easy verbalization, free association, integration and elaboration of previous insights.."

bovenstaande quote geeft wel aardig de effecten weer denk ik. Zelf nog geen ervaring mee :o maar t klinkt wel als een interesting compound, hopelijk komt hier binnenkort verandering in.

EDIT:ah, dreamer was net eerder..tsja dat krijg je als je geen leven hebt he :D

Edited by mind, 20 December 2004 - 02:09 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#4 slamsjunk

slamsjunk

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 20 December 2004 - 02:38 PM

Yo bedankt heren.....lijkt me een interessant goedje..!

slamsjunk

#5 Sony

Sony

wet fentasy

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 20 December 2004 - 07:04 PM

Hoi AleMAaL!!! :D :P :thumbsup: ,

Nou ik heb het zeLf natuurlijk nog nooit geprobeerd maar het klinkt echt gaaf!!!

Mijn opa vertelde me dat hij in zijn jonge jaren welleens 4-methylaminorex heeft gedaan hij vond het best leuk spul de eerste 8 uur was hij heel happy en ging hij egt veel pratuh :ike: daarna werd het erg speedy maar omdat hij dokter is had hij natuurlijk ook valium :cool: want na het 8e uur was hij alleen nog maar actief dus had hij de valium opgegeten :rolleyes:.

Tijdens het nemen van de 4-methylaminorex zag hij eten en dat vond hij heeeeeel vies en hij kon ook niets eten. Hij verteld ook dat vroeger de gewone aminorex versie gebruikt werdt als afslank middel maar omdat mensen hoge druk in hun longen van aminorex kregen gingen zij uit hun longblaasjes bloeden :vloeken: daarom werd dit product van de markt gehaald. 4-methylaminorex vond hij wel heeeeeeel leuk en hij kon er nog goed van studeren ook! :book: en hij luste 16 uur geen eten en daarna kon hij pas gaan slapen. :zzz:

Nou veel plezier allemaal!!! :cake: :dhp: :thumbsup: :thumbsup:

En dikke kus,

Sonja :hartje:

#6 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 20 December 2004 - 07:20 PM

Mijn opa vertelde me dat hij in zijn jonge jaren welleens 4-methylaminorex heeft gedaan hij vond het best leuk spul

whaha coole opa heb je dan :thumbsup: :lol:
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#7 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 20 December 2004 - 08:17 PM

Sounds funky, maarja veel middelen met een 4 :thumbsup: in de naam zijn cool hehehe

mzzl
Dit is dope!

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 December 2004 - 08:22 PM

Sounds funky, maarja veel middelen met een 4  :thumbsup:  in de naam zijn cool hehehe

mzzl

word. Posted Image

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#9 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 22 January 2005 - 07:47 PM

uit eigen ervaring :

lage dose 3-10 mg (!)
soort super koffie , duurt ook lang (ongeveer 10 uur)
goed om mee te leren , goed voor de sex......
je kan op dit spul gewoon eten , en de dingen doen die je normaal doet
geen uitelijke kenmerken (geen grotere pupillen , geen klemmende kaken)

hogere dosis 10-30
definifief een stimulant , erg lang durig (+-15 uur)
er is euphoria ..maar niet zo als bij mdma..eerder richting methylone of bzp
nog steeds mogelijk om te eten (sex iets moeilijker :thumbsup: )
pupillen iets groter , geen klemmende kaken

hoge dosis wordt het na tijd vervelend vanwege de totale tijdsduur.

Ik heb het idee dat het ook werkt als een ssri , en dat daar dus het euporische effect vandaan komt....maar nog genoeg bewijs hier voor gevonden.

groentjes

Waldo
"Circular logic works because circular logic works."

#10 Sony

Sony

wet fentasy

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 24 January 2005 - 12:45 AM

HaHHaHa gekkie! :P

SSRI's zijn helemaal niet eufories :book:

volgenz mijn opa oxideert 4-methylaminoreks wel de trytpophan hydroxylase enzympjes dus een ssri kan mischien wat helpen :hartje: :cool:

#11 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 24 January 2005 - 12:28 PM

Het is maar een (mini) theorietje......had namelijk op een festival van een week de 3de dag X genomen , maar geen prozac bij me voor de dag erna...wel 4-methyl-aminorex...dit genomen (lage dosis) na een redelijke slaap ..rest van de dag gewoon up geweest en de na volgende dagen geen X kater...

mmm ssri = selective serotonin reuptake inhibitor -> dus zorgt ervoor dat minder serotonin weer wordt opgenomen door de transmitter ...waardoor er dus meer serotonin rondzweeft bij de receptor -> waardoor er dus (waarschijnlijk) meer serotonine kan worden opgenomen door de receptor....-> je wordt iets blijer (=euphorischer)

ligt mischien aan mijn intrepetatie van het woord euphorisch....maar als ik als niet depressief persoon een week lang een tricyclic neem wordt ik toch ook echt wel blijer... :hartje:

hey !
ik vind wel een abstract dat mdma de tryphophan hydroxylase enzymen (tijdelijk) uitschakeld door oxydatie op het enzyme's sulhydryl groep ,
..dus je opa zou gelijk kunnen hebben dat het niet als een ssri werkt ,en waarschijnlijk op een andere manier op de neurotransmitter en/of receptor ...

oh het abstract staat ook online : http://mdma.net/tryp...ase/post-e.html
(waarin dus eigelijk ook staat dat tryptophaan na mdma gebruik niet echt werkt (of begrijp ik het nu verkeerd)
check ook : http://mdma.net/l-tr...phan/index.html

groentjes

Walter
"Circular logic works because circular logic works."

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 20 May 2009 - 09:28 PM

Laatste tijd redelijk wat over deze stof gelezen en lijkt me ook zeer interessant om binnenkort eens wat van te proberen..

Vroeg me af of er recentelijk nog mensen ervaringen met deze compound op hebben gedaan??

DHPwiki - 4-MAR

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2424 posts

Posted 21 May 2009 - 12:23 AM

Geen ervaring, maar dit is een stim die ik wel zou willen proberen, aangezien 'ie stukken minder neurotoxisch zou zijn dan meth en kornuiten en toch erg euphorisch.

#14 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 21 May 2009 - 10:57 AM

Ben zelf benieuwd naar de verschillen in uitwerking van de verschillende stereo-isomeren.

http://www.ncbi.nlm....pubmed/15982727
Rewarding properties of the stereoisomers of 4-methylaminorex: involvement of the dopamine system.
Pharmacol Biochem Behav. 2005 Aug;81(4):715-24.

Hij verteld ook dat vroeger de gewone aminorex versie gebruikt werdt als afslank middel maar omdat mensen hoge druk in hun longen van aminorex kregen gingen zij uit hun longblaasjes bloeden rant.gif daarom werd dit product van de markt gehaald.

Zijn wel aanwijzingen dat 4-methylaminorex ook Pulmonale hypertensie kan veroorzaken. Zie dit case report:
http://www.chestjour...118/5/1496.long

Geen ervaring, maar dit is een stim die ik wel zou willen proberen, aangezien 'ie stukken minder neurotoxisch zou zijn dan meth en kornuiten en toch erg euphorisch.

Zoveel studies zijn er volgens mij niet die neurotoxiciteit van 4-methylaminorex onderzoeken, alleen op ratten en muizen en die resultaten zijn niet echt direct vertaalbaar naar het menselijk systeem.

Edited by mind, 21 May 2009 - 10:59 AM.

#15 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 21 May 2009 - 12:57 PM

Ik mis na het lezen van dit topic ineens Sony weer ineens! Where could she be?!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 15 June 2009 - 10:50 PM

Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over deze compound..

Heeft heel veel weg van desoxy, maar dan duurt het gelukkig wel wat minder lang, zoals ook de verwachting was.

Had het onder mijn tong gelegd en na 10 min voelde ik de eerste effecten al, want toen lekker de hele middag heeft aangehouden.
Lijkt me prima om hier een middagje op te studeren (ookal hoef ik dat de komende tijd toch niet meer te doen :P)
Of voor de vrouwtjes, volgens mij kan je hier ook prima op shoppen, lekker actief alle winkels in en uit. En alles passen :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7689 posts

Posted 16 June 2009 - 10:48 AM

Houveul dan mien jonkie?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#18 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 16 June 2009 - 11:04 AM

Rond de 15 mg.

Zijn er mensen die het wel eens gesnoven of gerookt hebben. Ook al zijjn het twee methodes die ik waarschijnlijk zelf niet in praktijk zal brengen, ben wel benieuwd naar de verschillen in effect, kan me namelijk voorstellen dat bij het snuiven of roken ervan er een soort rush-effect onstaat wat bij oraal ontbreekt. Sublinguaal geeft ook wel iets van een rush, maar vermoed dat het toch anders zal zijn dan bijv. bij snuiven ervan..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#19 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 16 June 2009 - 03:32 PM

Zijn er mensen die het wel eens gesnoven of gerookt hebben.

dat wil ik dat graag testen dus maar even rondzoeken ernaar....klinkt wel als een leuk iets :) ....ik gooi maar eens wat spreekwoordelijke lijntjes uit :P ...

ik weet wel dat 4-Fluor bij me amper werkt.....dit is niet/wel vergelijkbaar?

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#20 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7689 posts

Posted 17 June 2009 - 08:59 AM

Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over deze compound..

Heeft heel veel weg van desoxy, maar dan duurt het gelukkig wel wat minder lang, zoals ook de verwachting was.

Had het onder mijn tong gelegd en na 10 min voelde ik de eerste effecten al, want toen lekker de hele middag heeft aangehouden.
Lijkt me prima om hier een middagje op te studeren (ookal hoef ik dat de komende tijd toch niet meer te doen:P)
Of voor de vrouwtjes, volgens mij kan je hier ook prima op shoppen, lekker actief alle winkels in en uit. En alles passen :D

In navolging van mijn grote voorbeeld Poelstra, heb ik mijn ouwe 4-mar ook maar eens opgeduikeld, zo'n 15 mg. afgewogen en in tweede instantie toch maar niet onder mn tong geschoven. Had er toch niet echt zin in om als eerste activiteit 's ochtends bitter poeder in m'n muil te douwen (om het zo maar eens uit te drukken). Dus in een vloeitje richting maag.

Ben benieuwd, moet eigenlijk de hele dag werken, en sla vooralsnog de koffie maar over.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users