moest voor de dokter een gastroscopie laten uitvoeren (simpelweg een kijkoperatie in de maag) en werd me verteld dat ze u mond inslapen met een spray (een SPUUGVRESLIJKSLECHTE spray

(12h45)Nu spuit die dokter die SPUUGVRESELIJKSLECHTE spray in mijn mond en alles was verdoofd in mijn mond + keel. Vervolgens zegt die mij dat ik moet liggen en mij een spuitje zal geven. Zo gezegd zo gedaan en met de woorden: "u zal u binnen dit en een minuutje ijl voelen worden in uw hoofd" AMAI AMAI AMAI !!!!

Nu om dit verhaal zowat af te ronden: Ik heb 1ml Valium IV gekregen en heb zowat de geneugden als de nadelen van dit spul kunnen ondervinden. Het was me een ongelooflijke come-up, maar die come-down was nogal "smerig". Ik voelde dat spul "echt" in mijn lichaam en voelde me beetje vergiftigd. Ik heb me laten vertellen dat valium heel lang in je lichaam blijft. Ik was eigenlijk zinnens om daags nadien een buisje G te doen, maar heb dit wijselijk niet gedaan ( heb nl op deze site gelezen dat G met anti-depressiva en dergelijke best vermeden wordt)
Weet er soms iemand wat de half life van valium (diazepam) is, of me een degelijke link kan geven waar ik dit zou kunnen lezen. Heb me nl laten vertellen dat het zelfs tot 200 uur kan duren eer dit uit het systeem raakt.
Vriendelijk bedankt,
Greetz