Jump to content

Photo

Regenboogjes?Zeer aparte pillen

• Please log in to reply
65 replies to this topic

#1 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 07 December 2004 - 12:51 AM

Ik heb laatst pillen van iemand gekocht waarbij MDMA duidelijk niet de (voornaamste) werkzame stof is. Eerst ff een omschrijving van de pillen:

Breuklijn: Nee
Logo: Geen
Kleur: Gebroken wit met groene, orangje, gele en blauwe "spikkels"
Gewicht: 460mg

Een kleurenfestijn:
Posted Image

Ze zijn vrij groot:
Posted Image

En ff een omschrijving van de werking van deze pillen: Het duurt vrij lang voordat ze beginnen te werken (ongeveer een uur, wat niet zo vreemd is aangezien ze behoorlijk hard geperst zijn). Ze slaan niet in 1 keer in, maar hebben een come-up van 2 a 3 uur. Het duurt minimaal 10 uur voordat ze uitgewerkt zijn.
Het effect zou ik willen omschrijven als licht hallucinogeen, maar toch met een speedy effect erbij. Ook is er sprake van enige evenwichtsheidstoornissen. Duidelijke tintelingen over mijn hoofd, nek en rug (en velen delen deze mening).

Ze werken erg sterk, maar ongeveer de helf van degene die ze hebben getest, hebben tijdens het eerste (half) uur last van enige misselijkheid.

Ik breng ze overmorgen naar het CAD om ze te laten testen, maar ben toch benieuwd of meer mensen ervaring hebben met deze pillen en misschien wat meer informatie hebben.

Ik kan bij voorbaat uitsluiten dat Ketamine, DXM, LSD of speed niet het voornaamste ingredient is.

Edited by mind, 07 December 2004 - 08:00 AM.

Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#2 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 07 December 2004 - 01:09 AM

Ik kan bij voorbaat uitsluiten dat Ketamine, DXM, LSD of speed het voornaamste ingredient is.

Ik neem aan dat je "niet" er tussen in was vergeten te zetten?

Ik denk dat de pil die je had gewoon een klein beetje MDA bevatte, vandaar ook de licht hallucinogene speedy werking.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#3 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 07 December 2004 - 01:19 AM

Idd...er moest inderdaad "niet" tussen staan...thnx.

Ik weet trouwens wel vrij zeker dat het geen MDA is geweest...ik heb redelijk wat ervaring met MDA en dit gevoel was duidelijk heel anders...de tintelingen deden mij sterk denken aan methamfetamine en efedrine.

Nog ff een kleine noot: Het effect van 1 van deze pillen is sterker dan dat van 300 mg MDMA, zij het op een andere manier.
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#4 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 07 December 2004 - 01:45 AM

Ze zien er erg mooi uit :P, ik ben benieuwd wat erin zit.

Btw wat was de prijs per pil? (als je ervoor hebt moeten betalen uiteraard)
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#5 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 07 December 2004 - 02:55 AM

Ik bedoelde een mix van MDMA en MDA, dat ze er een klein beetje MDA bij hebben gestopt. Maar als je zegt dat 1 zo'n pil sterker is als 300 mg(!) MDMA, kan ik me ook zeker niet voorstelen dat een klein beetje MDA voor zo'n verschil zorgt.. Dan zit je idd eerder aan meth te denken ja, tests zullen het uitsluiten!

kzou trouwens dat "incriminerende stukje" uit je eerste post weghalen, *cough* hoeveelheid *cough*, als je begrijpt wat ik bedoel..

:P

even voor hem gedaan... mind

Edited by mind, 07 December 2004 - 08:02 AM.

Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#6 PsychoNoot

PsychoNoot

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 07 December 2004 - 05:05 AM

Daar waren er laatst ook al wat van in mijn vingers beland. Diegene die ze had vroeg of ik er achter kon komen wat d'r in zat want 3 vrienden waren beroerd geworden van die dingen. Als t goed is ligt er hier ook 1 bij de testservice.

Zal me niet verbazen als er AMT inzit :P

#7 Liquid_Spy

Liquid_Spy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 07 December 2004 - 11:06 AM

Ik kan bij voorbaat uitsluiten dat Ketamine, DXM, LSD of speed het voornaamste ingredient is.

Ik neem aan dat je "niet" er tussen in was vergeten te zetten?

Ik denk dat de pil die je had gewoon een klein beetje MDA bevatte, vandaar ook de licht hallucinogene speedy werking.

Er moet helemaal geen 'niet' tussen staan. Als je iets uitsluit dan betekent dat al dat het n?et zo is, nu is het dubbelop :P

#8 yoghurt

yoghurt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 143 posts

Posted 07 December 2004 - 04:44 PM

Er moet helemaal geen 'niet' tussen staan. Als je iets uitsluit dan betekent dat al dat het n?et zo is, nu is het dubbelop :P

Inderdaad Liquid_Spy .. : ] .. verwijder deze post ook maar nadat het veranderd is ;p

#9 Frosties

Frosties

Silent one

• Members
  • 17 posts

Posted 07 December 2004 - 07:52 PM

ze trekken een beetje op deze.. http://www.pillrepor...area=2&id=45271

greetz

#10 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 07 December 2004 - 07:53 PM

Jaja stelletje slimmerds.. Als jullie die zin hadden gelezen misschien niet:

..Het voornaamste ingredient..?

:lol:

#11 bonobo

bonobo

forum muts

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 569 posts

Posted 19 December 2004 - 01:43 AM

Uitslag van deze pillen al bekend?

#12 yoghurt

yoghurt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 143 posts

Posted 20 December 2004 - 06:13 PM

Uitslag van deze pillen al bekend?

ben ook wel benieuwd naar de inhoud,

hier staat ook nog het een en ander

#13 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 27 December 2004 - 06:05 PM

candyman ?? :(
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#14 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 27 December 2004 - 08:33 PM

ik heb ze zelf niet gehad maar een maat van me werd er goed ziek van terwijl die normaal gesproken altijd weinig voelt van (goeie) pillen.. ook vele anderen klaagden over deze waarna de dealer ze int kanaal gedumpt heeft..

maar Dhalsim wat zat er dan allemaal in? je hebt ze inmiddels late testen?!
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#15 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 27 December 2004 - 10:43 PM

ooops: verwisselde Dhalsim met candyman.. srry guys :(
man, ik ga die dealer van jouw echt schoppen als er een interesting compound in zat :P

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#16 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 28 January 2005 - 05:13 PM

wat voor dealer gooit er nou pillen weg man???? ook al weet ie niet wat er precies voor shit inzit(*uche* TESTEN *uche*)???

Ik had ze graag van `m overgekocht voor 10cent per pil B) en dan had ik t zelf wel laten testen ofzo

#17 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 28 January 2005 - 07:21 PM

sjah anders ik wel.. majah weet er al iemand wat er nou precies inzit??
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#18 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 15 April 2005 - 08:45 AM

ze zijn getest;
inhoud mCPP (metachlorophenylpiperazine).
hoeveel er in zit per pil is niet bekend.

#19 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 15 April 2005 - 05:21 PM

Jammer dat de dosis niet bekend is, maar het zal wel aardig wat zijn geweest als die pilletjes zo lang zo'n heftig speedy effect gaven.

Nou, nog heel even een oude koe uit de sloot:

Ik kan bij voorbaat uitsluiten dat Ketamine, DXM, LSD of speed niet het voornaamste ingredient is.

Deze zin klopt zo echt niet hoor Mind en Blowmonk, het is
?f:
"Ik kan met zekerheid zeggen dat Ketamine, DXM, LSD en/of speed (niet) de belangrijkste ingredi?nten zijn."
?f:
"Ik kan bij voorbaat (niet) uitsluiten dat Ketamine, DXM, LSD en/of speed de belangrijkste ingredi?nten zijn."
?f (maar zo leek mij de zin niet bedoeld):
"Ik kan niet bij voorbaat uitsluiten dat Ketamine, DXM, LSD en/of speed niet de belangrijkste ingredi?nten zijn."

Maar ja, DHP is voornamelijk voor b?ta-geori?nteerde mensen (m.u.v. Liquid Spy en yoghurt), dus ik zal er verder niet over zeuren. :dhp:

#20 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 16 April 2005 - 11:27 AM

Mind: heb je meer info over die mCPP?
Dit is dope!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users