Jump to content

Photo

Speed produktiediscussie omtrent productie speed

• Please log in to reply
48 replies to this topic

#41 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 April 2010 - 05:31 PM

- INTELLIGENCE BRIEF -

INDUSTRIAL-SCALE METHAMPHETAMINE/MDMA
LABORATORY IN CIKANDE, INDONESIA

In late 2005, Indonesian authorities raided a very large clandestine laboratory located in Cikande, Indonesia (located approximately 60 kilometers west of Jakarta). The operation was producing large-scale quantities of both methamphetamine and MDMA. Subsequently, two chemists from the DEA Special Testing and Research Laboratory (Dulles, Virginia) visited the site to document the laboratory setup and collect samples.

The site consisted of a large warehouse divided into multiple rooms with a variety of chemicals located throughout (see Photo 11). The methamphetamine and MDMA production facilities were both located in the back of the warehouse, hidden behind a wall and accessed via a secret door.
Posted Image

Methamphetamine was being synthesized in two large reactors using ephedrine, red phosphorus, and iodine (see one of the reactors in Photo 12). Each batch started with 100 kilograms of l-ephedrine hydrochloride. After the reaction was complete, the methamphetamine base was isolated, converted to the hydrochloride, and recrystallized from a minimal amount of water, to yield approximately 75 kilograms of "Ice"-style d-methamphetamine hydrochloride. MDMA was also being synthesized in two large reactors (see Photo 13), using 3,4-methylenedioxyphenyl-2-propanone (MDP2P), methylamine, aluminum foil, and mercuric chloride, in methanol. Each batch started with 20 liters of MDP2P. After the reaction was complete, the MDMA base was isolated and distilled, converted to the hydrochloride, and crystallized in freezers to yield approximately 8 kilograms of MDMA hydrochloride. Additional materials and equipment indicated the large-scale production of MDMA (Ecstasy) tablets. The equipment included a 21-stage rotary tablet press capable of producing from 100,000 to 250,000 tablets in 8 hours. Also present were new and used commercial mixers and drying ovens. Tableting materials included cellulose, starch, dyes, and caffeine.

Posted Image
Posted Image

http://www.justice.g...106/mg1106.html

In Indonesie kan je de doodstraf krijgen voor drugs, dus deze gasten hadden ws iets van als we het doen , doen we het meteen ook maximaal.
2 reactors tegelijk, estimated yield 2x75 kilo meth en dan ook nog een "kleine" mdma reactie van 20 kilo precursor naar 8 kilo *2

Edited by mind, 18 April 2010 - 01:44 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#42 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 17 April 2010 - 10:16 PM

onder het mom van een bejaarde thread verdient bejaard nieuws?

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#43 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 18 April 2010 - 02:39 AM

wie zegt dat het nieuws was?
Het was een reactie op Stije.

Edited by mind, 18 April 2010 - 06:52 AM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#44 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 18 April 2010 - 09:46 AM

jeuj meer pics! :hmz:

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#45 newbie

newbie

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 14 April 2012 - 04:02 PM

ik ben ook nieuw hier , eigenlijk me nooit verdiept in de produktie ervan voor heen , alleen maar peprat zeg maar.
Maar sinds kor is een dicht bije kennis aan het klungelen met shit en heb er toch wel wat vragen over.
we hebben het al over de verschillende kleuren gehad, geel roze en wit.
Alle drie de kleuren zijn de revu al gepasseerd, maar ik moet zeggen dat geen van de 3 enigzins in de buurt komt van
pep.
Opmerkelijke was wel dat de gele inderdaad heel zout was, ideaal om over de frieten te gooie bijna zo zout.
Stinken doet het ook idd niet, ik weet niet anders dan hoe beter de pep stinkt( niet methanol of zo ) hoe heftiger de reactie.
Het word gemaakt uit zelf gedraaide p2np en deze word weeer omgezet in p2p(meen ik ).
Uitkristaliseren doet ie perfect en sindfs ik hem een digitale ph meter van uit een lab geregeld heb is de kleur zo goed als altijd wit, met af en toe een kleine drrup roze , maar dat is van het zwavelzuur en valt zo goed als te verwaarlozen.
iemand enig idee waarom ik niks merk van deze speed?
want 1 ding ben ik zeker van , er zit geen caffeine, dextrose of ander versnijdings middel op, zoals hij uitgefilterd word krijg ik hem op me bordje.

Even ter info, mochten er vragen over zijn, p2np is samengesteld uit benzal, nitro en cycloheex.
Word met aceton gespoel en uitgekristaliseeerd met zwavel( tussen de 6,5 en 7 ph)

wie lost dt mysterie op :P

#46 newbie

newbie

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 14 April 2012 - 04:05 PM

o ja, antwoorden mag uiteraard hier , maar wil iemand liever in pb of mail antwoorden is dat uiteraard ook geen probleem :P

#47 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 14 April 2012 - 06:26 PM

BMK (wat je in dat andere topic noemde) en P2P is hetzelfde spul: Fenylaceton, 1-phenylpropan-2-one.
Wat je bedoelt met "p2np is samengesteld uit benzal, nitro en cycloheex" is ook niet echt duidelijk. Ik neem aan dat je doelt op de nitro-aldol + dehydratie reactie tussen benzaldehyde en nitroethaan... en daarna reductie naar P2P + reductie naar amfetamine?

Het is in de chemie wel erg belangrijk dat je stoffen duidelijk benoemt, en probeert in duidelijk foutloos Nederlands (of Engels) je verhaal neer te zetten. Één verkeerde letter kan doelen op een totaal andere stof...

Het blijkt niet uit je post of je betrokken bent bij de synthese, of dat een vriend/kennis het alleen uitvoert... Ik zou me niet zo snel wagen aan sytheses zonder echt grondige kennis te hebben van de methodes, "aan het klungelen met shit" is levensgevaarlijk. Sommige katalysatoren kunnen bijvoorbeeld water uit de lucht absorberen waarbij explosief waterstofgas vrijkomt.

Als je niet betrokken bent, zou ik toch snel een andere leverancier zoeken, liever geen drugs proeven van een stuntende hobby-chemist.
Als je wel betrokken bent, zou ik me afvragen of je wel betrokken wilt zijn, en pas beginnen met het maken van consumeerbare stofjes als je héél véél laboratoriumervaring hebt, en héél goed weet waar je mee bezig bent.

Als je alleen maar afnemer bent, kun je je sample ook gewoon even langs een testpunt brengen. ;)
Verbing weirds language.

#48 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 14 April 2012 - 07:28 PM

That about sums it up. :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#49 newbie

newbie

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 14 April 2012 - 08:45 PM

de p2np is samen gestel uit benzaldyhide, nitrometaan en cyclohexaan.
ik zit er niet helemaal bij in, maarloop het proces helemaal met hem door, hij is de gene met wat ervaring met chemie en schimmels en ik de 3de hand die af en toe te kort komt.
hij weet wel wat hij doet, althans hij is wel verantwoord met alles.
zuurtesten wijzen trouwens ook uit dat het amfetamine is, maar de vraag is hoe sterk.
uiteindelijk zal het wel goed komen, alleen liever vandaag dan morgen.
En daar bij, een liter olie zit nu ruim over de 3000 terwijl nu ongeveer 200 de liter is (alle stoffen samen)
hoe dan ook , leuke hobby van hem`en de drijfveer van alles is geen vervuilde zooi te hebben...maazar goed

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users