Jump to content

Photo

Speed produktiediscussie omtrent productie speed

• Please log in to reply
48 replies to this topic

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 02 November 2004 - 07:18 PM

gedumpt??  :blink:

en wat noem jij dan pure speed?! speed van 65% of hoger vind je bekant nerges hoor..

vanaf 95 % is het te doen :o .. of niet svenson ?

mod edit:
GESPLIT TOPIC! meer info -> Svenson

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 02 November 2004 - 08:47 PM

Nothing like the pure amps to get me going all night long.
Pure speed vindt je niet snel maar ze is er wel
En ik hou nu eenmaal niet van versnijdingsmiddelen en om dat beetje nou te gaan spoelen had ik ook geen zin in

mzzl
Dit is dope!

#3 BiZaR

BiZaR

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 169 posts

Posted 03 November 2004 - 10:58 AM

gedumpt?? :D

en wat noem jij dan pure speed?! speed van 65% of hoger vind je bekant nerges hoor..

Is dus wel degelijk te vinden, iets moeilijker, en bij de kleinere "melkboer" in de buurt zal je het niet vinden. Moet je al personen hebben die in hogere "hoeveelhgeden" koopt, dan heb e veel kans om 65% + te kopen tenzij hij je in de zeik zet maar ja dat is altijd een risico met eender wat, volgens mij dan toch ...

#4 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 19 November 2004 - 07:59 PM

Ik heb hier speed liggen die praktisch vloeibaar was (als je het sealtje schuin hield liepen de druppels er gewoon uit) en die kwam dus van een persoon die normaal alleen per kg verkoopt (waar ik een ons van heb kunnen regelen). Anyway, ik heb m niet getest maar kan wel zeggen dat het de beste speed was/is die ik in de afgelopen 5 a 6 jaar heb gehad. Iedereen in mijn omgeving was er dan ook laaiend enthousiast over.

(Ik heb trouwens eens wat ge-experimenteerd met het drogen van deze vorm van speed):

- Met warmte: oven op een lage stand. Werkt niet onaardig...het lijkt me niet verstandig om m helemaal kurkdroog te maken op deze manier, maar als eerste stap werkt het prima. Een magnetron werkt trouwens absoluut niet! 5 seconden en je houdt alleen nog een beetje zwarte blubber over en een stank die 2 dagen later nog niet verdwenen is.
- Met warmte/licht: infarood-lamp (100 watt). Er gaat op deze manier veel werkzame stof verloren en om de een of andere reden vreet het overige gedeeltelijk in het plastic/papier/hout waar je het op legt.
- Met vochtvreters (silica gel): Werkt op zich prima, maar een groot gedeelte van de werkzame stof wordt opgenomen door het zakje met gel. Vochtvreters zijn beter geschikt wanneer de speed alleen nog een beetje vochtig is ipv zo goed als vloeibaar.
- Gewoon uit elkaar leggen bij kamertemperatuur en wachten tot je een ons weegt: Met stip de beste methode. Het duurt vrij lang voordat-ie snuifbaar is maar er gaat geen werkzame stof verloren.
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#5 BiZaR

BiZaR

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 169 posts

Posted 19 November 2004 - 08:54 PM

Ik heb hier speed liggen die praktisch vloeibaar was (als je het sealtje schuin hield liepen de druppels er gewoon uit) en die kwam dus van een persoon die normaal alleen per kg verkoopt (waar ik een ons van heb kunnen regelen). Anyway, ik heb m niet getest maar kan wel zeggen dat het de beste speed was/is die ik in de afgelopen 5 a 6 jaar heb gehad. Iedereen in mijn omgeving was er dan ook laaiend enthousiast over.

(Ik heb trouwens eens wat ge-experimenteerd met het drogen van deze vorm van speed):

- Met warmte: oven op een lage stand. Werkt niet onaardig...het lijkt me niet verstandig om m helemaal kurkdroog te maken op deze manier, maar als eerste stap werkt het prima. Een magnetron werkt trouwens absoluut niet! 5 seconden en je houdt alleen nog een beetje zwarte blubber over en een stank die 2 dagen later nog niet verdwenen is.
- Met warmte/licht: infarood-lamp (100 watt). Er gaat op deze manier veel werkzame stof verloren en om de een of andere reden vreet het overige gedeeltelijk in het plastic/papier/hout waar je het op legt.
- Met vochtvreters (silica gel): Werkt op zich prima, maar een groot gedeelte van de werkzame stof wordt opgenomen door het zakje met gel. Vochtvreters zijn beter geschikt wanneer de speed alleen nog een beetje vochtig is ipv zo goed als vloeibaar.
- Gewoon uit elkaar leggen bij kamertemperatuur en wachten tot je een ons weegt: Met stip de beste methode. Het duurt vrij lang voordat-ie snuifbaar is maar er gaat geen werkzame stof verloren.

Hehehe die speed heb ik dus ook gehad, nog niet verkapt, voor zoverre je niet verkapt kunt hebben, zo goed als vloeibaar, en beste ooit, zeker niet evenveel van kunnen nemen als ik normaal deed vroeger ;)

#6 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 19 November 2004 - 09:04 PM

vandaag krijg ik weer wat roze speed ;)
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#7 Shadow Child

Shadow Child

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 01 December 2004 - 04:54 PM

Dag mensen ik zit zo wat te lezen wat hier word verteld over de percentages amphetamine in de speed die op straat word aangeboden nou wil ik wel even een aantal redeneringen neerzetten wat afhangt want de percentage amphetamine die je tegen kan komen in straat hangt dan ook sterk af van welke middellen de amphetamine suflaat word gemaakt.

Word ie van BMK of andere middellen gemaakt, word ie van BMK gemaakt dan kan je onder de juiste omstandigheden een amphetamine suflaat van 90 % wel bereiken.

Alleen zitten daar natuurlijk wel wat adders onder het gras zeg maar en dat is hoofdzakelijk dat de nodige BMK erg duur is in de juiste vloiebare vorm en dat er een behoorlijke kennis laberatorium kennis voor nodig is om het veilig te maken en goed te maken.

Het is trouwens nog ook iets dat een amphetamine suflaat die iets roze is uitgeslagen meestal een iets mislukte speed is.

Want wanneer een fout word gemaakt in de produktie of wel genaamd het draaiend van de BMK dan slaat hij meestal wat roze uit, dat is te weiten aan een fout temperatuur proces in de produktie.

Het neemt er niet van af dat het gelijk niet meer goed is, maar het is wellicht iets schadelijker voor je gezondtijd maargoed als je speed gebruikt zelf dan ben je in mijn ogen niet echt op je gezondheid gericht.

Nou is het ook redelijk makkelijk een amphetamine suflaat te herkennen die van ?chte'' BMK is gemaakt en dat is best simpel namelijk dat als je eraan ruikt een hele sterke appel lucht aan moet hangen.

De meeste suflaten van amphetamine die naar sokken en dergelijk ruiken die zijn dus zeker niet van echte bmk gemaakt maar van vervangende middellen om de mollucules nog compleet te maken bij gebrek aan BMK.

Nou hoop toch een beetje nuttig info te hebben gepost zonder al te veel kritiek te krijgen , krijg ik dat welk dan wil er graag mee in discussie.

Greetz een 6e jaars llerling biochemicus :D

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 01 December 2004 - 07:34 PM

hoezo zou die niet puurder dan 90 % gaan ?
hoezo zou je het alleen van BMK kunnen maken ?

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#9 mdma120

mdma120

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 02 December 2004 - 11:24 AM

BMK = BenzylMethylKeton ?

maar wordt dat dan ook gebruikt voor bv MDMA van te maken? Wat is Safrol dan?
of PMK?

#10 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 02 December 2004 - 11:33 AM

BMK word gebruikt voor de amphetamine productie en Safrole en/of PMK(PiperonylMethylKeton) voor MDMA
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#11 Shadow Child

Shadow Child

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 02 December 2004 - 11:36 AM

Helemaal corect mister candyman jij snapt hem :P

#12 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 02 December 2004 - 05:47 PM

hoezo zou die niet puurder dan 90 % gaan ?
hoezo zou je het alleen van BMK kunnen maken ?

*vraagt subtiel om antwoord van de 6e jaars llerling biochemicus...* :P

#13 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 02 December 2004 - 08:29 PM

Het volgende stond in de DHP mailbox:
(NIET mijn post!)

Dag mensen ik zit zo wat te lezen wat hier word verteld over de percentages amphetamine in de speed die op straat word aangeboden nou wil ik wel even een aantal redeneringen neerzetten wat afhangt want de percentage amphetamine die je tegen kan komen in straat hangt dan ook sterk af van welke middellen de amphetamine suflaat word gemaakt.

Bullshit, correcte destillatie van de amphetamine freebase en herkristallisatie is de bepalende factor voor de puurheid en dan kun je een zuiverheid halen van 99% .

Word ie van BMK of andere middellen gemaakt, word ie van BMK gemaakt dan kan je onder de juiste omstandigheden een amphetamine suflaat van 90 % wel bereiken.

Andere routes dan het gebruik van phenyl-2-propanone (bmk zoals dat zo mooi wordt genoemd in nederland) kunnen ook pure amphetamines opleveren. Ooit van grignard reacties gehoord ?

Alleen zitten daar natuurlijk wel wat adders onder het gras zeg maar en dat is hoofdzakelijk dat de nodige BMK erg duur is in de juiste vloiebare vorm en dat er een behoorlijke kennis laberatorium kennis voor nodig is om het veilig te maken en goed te maken.

Er bestaat geen "juiste" vloeibare vorm voor phenyl-2-propanone, pure p2p is vloeibaar bij kamer temperatuur, period. De prijzen voor p2p hoeven niet hoog te zijn.

Het is trouwens nog ook iets dat een amphetamine suflaat die iets roze is uitgeslagen meestal een iets mislukte speed is.
Want wanneer een fout word gemaakt in de produktie of wel genaamd het draaiend van de BMK dan slaat hij meestal wat roze uit, dat is te weiten aan een fout temperatuur proces in de produktie.

Mischien via de leuckart route maar dit kan nog altijd worden gepurificeerd.

Het neemt er niet van af dat het gelijk niet meer goed is, maar het is wellicht iets schadelijker voor je gezondtijd maargoed als je speed gebruikt zelf dan ben je in mijn ogen niet echt op je gezondheid gericht.

En William Tell richt op appels.

Nou is het ook redelijk makkelijk een amphetamine suflaat te herkennen die van ?chte'' BMK is gemaakt en dat is best simpel namelijk dat als je eraan ruikt een hele sterke appel lucht aan moet hangen.

Bestaat er ook nep bmk? En als amphetamine naar appels stinkt dan is het impuur. Amphetamine _sulfaat_ heeft geen geur.

De meeste suflaten van amphetamine die naar sokken en dergelijk ruiken die zijn dus zeker niet van echte bmk gemaakt maar van vervangende middellen om de mollucules nog compleet te maken bij gebrek aan BMK.

Nou hoop toch een beetje nuttig info te hebben gepost zonder al te veel kritiek te krijgen , krijg ik dat welk dan wil er graag mee in discussie.

Greetz een 6e jaars llerlingbiochemicus :P

hahahahaha

#14 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9410 posts

Posted 02 December 2004 - 11:33 PM

Ghahaha, nou ik ben nog 1e jaars student hbo (vandaag nog les substitutie-reactie gehad :thumbsup:) en zal verder geen 'chemisch-commentaar' geven :thumbsup:

#15 lex

lex

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 58 posts

Posted 02 December 2004 - 11:40 PM

wel vreselijk interessant. :thumbsup:

#16 Trashman

Trashman

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Posted 06 December 2004 - 01:22 AM

heb enkele dagen geleden wat speed gekocht die semi vloeibaar was,

als je erop duwde kwam er vocht uit, het rook wel "lekker", heel moeilijk

te drogen
en had net een vezelachtige structuur(net glaswol). Ik ben wel

gewoon mijn speed in een andere vorm te krijgen, een soort van pasta....

Nu lijk ik er niet echt hard van te gaan maar toch ben ik wakker, echter geen

euforie of goed gevoel als bij de "pasta"...

Benk ik meschien geript of heb ik gewoon teveel gewenning door de "vorige" speed

die ik reeds van in julie wekelijks gebruik '(+- 5g/week)...

Wie kan me helpen?

Grz(a man with a question) :thumbsup:

#17 mdma120

mdma120

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 06 December 2004 - 01:50 PM

Heb dat ook al wel gehad, ik vond dat bijna altijd slechte speed.
Was ook vrij vloeibaar, na 24 uur drogen nog niet "verkapbaar". Heb die smeerlapperij weggesmeten, voelde er toch bijna niets van.

Andere keer ook zo'n vlokkerige speed gehad, en qua effect was dat bijna 100% ephedrine, ook de vuilbak in gekapt.

#18 mdma120

mdma120

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 18 December 2004 - 07:23 AM

Hello DHP'ers :thumbsup:

ik heb een vraagje over een soort speed die ik nu al tientallen keren heb benuttigd. De speed komt van een belgisch labo en heeft altijd dezelfde vorm/geur/effect. Ik vroeg mij af wat jullie denken van de eventuele samenstelling.

Kleur: altijd wit
Type: altijd verse pasta, totaal niet vlokkerig. Je hebt een tijdje nodig met couperen eer je hem in poedervorm krijgt.
Geur: steeds dezelfde ranzige geur, moeilijk te beschrijven, in elk geval geen appeltjesgeur!
Effect: zeer snel overstimulatie, trillen op je benen, trillende handen, heel veel naar toilet lopen, . Zeer sterk, brand heel erg in de neus (tranen staan in je ogen). Duurt veel te lang, 1 lijntje en je bent minstens 8 uur klaarwakker (heb nochtans wat tolerantie, ik gebruik al 10 jaar sporadisch). Overconcentratie: je bent zo opgefucked dat je je moeilijk op iets kan concentreren (lezen, computer, ...) omdat je gewoon overgestimuleerd bent. Ik word na een beetje teveel gebruikt te hebben zeer snel paranoide. Ik zou het niet echt happy speed kunnen noemen. Heb al wat mensen beetje agressief zien doen. Hartslag vrij snel. Als je gaat liggen voel je je hart echt bonken in je borstkas (zeer hoge bloeddruk?). Met andere speed die vrij goed is val ik de volgende dag (zelfs na nog een lijntje gesnoven te hebben) bijna in slaap, bij deze is dit onmogelijk, je kan gewoon blijven gaan bij wijze van spreken. Je hebt er zeer weinig van nodig. Slijmvliezen in de neus raken snel geirriteerd, na een dag of 2 ruik je de ranzige geur soms nog. Voor de rest heb ik bij deze speed veel last van "rillingen", ongecontroleerde samentrekkingen van mijn rugspieren ofzoiets waarbij je je huid precies uitschud, zoals een dier:) Ook wel wat tintelingen in je hoofd (mensen die weinig toleratie hebben zeggen dit ook, aangename warme rushes op de kroon van je hoofd).

Nu had ik graag geweten wat jullie denken over de eventuele samenstelling van deze speed, ik weet dat het niet gemakkelijk is maar kunnen jullie mij zeggen of dit eerder laevo of dextro amphetamine is? of iets anders? of gewoon zeer sterk spul :hippie: ?

Spijtig genoeg kan ik 'em hier in Belgie niet laten testen.

Prijs is duurder dan andere soorten speed, tussen 15 en 20 euro voor 1 gr.

hoop dat dit beetje duidelijk was, ben al tijdje wakker :hippie:

Iemand een idee qua samenstelling?

groetjes,

mdma120

#19 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 18 December 2004 - 02:43 PM

mm dat klinkt niet als gewone amphs..
eerder een soort van nasty meth. Zal die shit niet willen gebruiken, als jij dat toch wilt pak dan voortaan iig minder want dit klinkt niet gezond.

ik hoop voor je dat die cook weet waar die mee bezig is.. (aan jouw verhaal af te leiden echter niet)

#20 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 18 December 2004 - 08:17 PM

zit ook te denken aan meth met seriously nasty side-effects

mzzl
Dit is dope!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users