vanaf 95 % is het te doengedumpt??
![]()
en wat noem jij dan pure speed?! speed van 65% of hoger vind je bekant nerges hoor..

mod edit:
GESPLIT TOPIC! meer info -> Svenson
Posted 02 November 2004 - 07:18 PM
vanaf 95 % is het te doengedumpt??
![]()
en wat noem jij dan pure speed?! speed van 65% of hoger vind je bekant nerges hoor..
Posted 02 November 2004 - 08:47 PM
Posted 03 November 2004 - 10:58 AM
Is dus wel degelijk te vinden, iets moeilijker, en bij de kleinere "melkboer" in de buurt zal je het niet vinden. Moet je al personen hebben die in hogere "hoeveelhgeden" koopt, dan heb e veel kans om 65% + te kopen tenzij hij je in de zeik zet maar ja dat is altijd een risico met eender wat, volgens mij dan toch ...gedumpt??
![]()
Posted 19 November 2004 - 07:59 PM
Posted 19 November 2004 - 08:54 PM
Hehehe die speed heb ik dus ook gehad, nog niet verkapt, voor zoverre je niet verkapt kunt hebben, zo goed als vloeibaar, en beste ooit, zeker niet evenveel van kunnen nemen als ik normaal deed vroegerIk heb hier speed liggen die praktisch vloeibaar was (als je het sealtje schuin hield liepen de druppels er gewoon uit) en die kwam dus van een persoon die normaal alleen per kg verkoopt (waar ik een ons van heb kunnen regelen). Anyway, ik heb m niet getest maar kan wel zeggen dat het de beste speed was/is die ik in de afgelopen 5 a 6 jaar heb gehad. Iedereen in mijn omgeving was er dan ook laaiend enthousiast over.
(Ik heb trouwens eens wat ge-experimenteerd met het drogen van deze vorm van speed):
- Met warmte: oven op een lage stand. Werkt niet onaardig...het lijkt me niet verstandig om m helemaal kurkdroog te maken op deze manier, maar als eerste stap werkt het prima. Een magnetron werkt trouwens absoluut niet! 5 seconden en je houdt alleen nog een beetje zwarte blubber over en een stank die 2 dagen later nog niet verdwenen is.
- Met warmte/licht: infarood-lamp (100 watt). Er gaat op deze manier veel werkzame stof verloren en om de een of andere reden vreet het overige gedeeltelijk in het plastic/papier/hout waar je het op legt.
- Met vochtvreters (silica gel): Werkt op zich prima, maar een groot gedeelte van de werkzame stof wordt opgenomen door het zakje met gel. Vochtvreters zijn beter geschikt wanneer de speed alleen nog een beetje vochtig is ipv zo goed als vloeibaar.
- Gewoon uit elkaar leggen bij kamertemperatuur en wachten tot je een ons weegt: Met stip de beste methode. Het duurt vrij lang voordat-ie snuifbaar is maar er gaat geen werkzame stof verloren.
Posted 19 November 2004 - 09:04 PM
Posted 01 December 2004 - 04:54 PM
Posted 01 December 2004 - 07:34 PM
Posted 02 December 2004 - 11:24 AM
Posted 02 December 2004 - 11:33 AM
Posted 02 December 2004 - 11:36 AM
Posted 02 December 2004 - 05:47 PM
*vraagt subtiel om antwoord van de 6e jaars llerling biochemicus...*hoezo zou die niet puurder dan 90 % gaan ?
hoezo zou je het alleen van BMK kunnen maken ?
Posted 02 December 2004 - 08:29 PM
Dag mensen ik zit zo wat te lezen wat hier word verteld over de percentages amphetamine in de speed die op straat word aangeboden nou wil ik wel even een aantal redeneringen neerzetten wat afhangt want de percentage amphetamine die je tegen kan komen in straat hangt dan ook sterk af van welke middellen de amphetamine suflaat word gemaakt.
Bullshit, correcte destillatie van de amphetamine freebase en herkristallisatie is de bepalende factor voor de puurheid en dan kun je een zuiverheid halen van 99% .
Andere routes dan het gebruik van phenyl-2-propanone (bmk zoals dat zo mooi wordt genoemd in nederland) kunnen ook pure amphetamines opleveren. Ooit van grignard reacties gehoord ?Word ie van BMK of andere middellen gemaakt, word ie van BMK gemaakt dan kan je onder de juiste omstandigheden een amphetamine suflaat van 90 % wel bereiken.
Er bestaat geen "juiste" vloeibare vorm voor phenyl-2-propanone, pure p2p is vloeibaar bij kamer temperatuur, period. De prijzen voor p2p hoeven niet hoog te zijn.Alleen zitten daar natuurlijk wel wat adders onder het gras zeg maar en dat is hoofdzakelijk dat de nodige BMK erg duur is in de juiste vloiebare vorm en dat er een behoorlijke kennis laberatorium kennis voor nodig is om het veilig te maken en goed te maken.
Mischien via de leuckart route maar dit kan nog altijd worden gepurificeerd.Het is trouwens nog ook iets dat een amphetamine suflaat die iets roze is uitgeslagen meestal een iets mislukte speed is.
Want wanneer een fout word gemaakt in de produktie of wel genaamd het draaiend van de BMK dan slaat hij meestal wat roze uit, dat is te weiten aan een fout temperatuur proces in de produktie.
Het neemt er niet van af dat het gelijk niet meer goed is, maar het is wellicht iets schadelijker voor je gezondtijd maargoed als je speed gebruikt zelf dan ben je in mijn ogen niet echt op je gezondheid gericht.
En William Tell richt op appels.
Bestaat er ook nep bmk? En als amphetamine naar appels stinkt dan is het impuur. Amphetamine _sulfaat_ heeft geen geur.Nou is het ook redelijk makkelijk een amphetamine suflaat te herkennen die van ?chte'' BMK is gemaakt en dat is best simpel namelijk dat als je eraan ruikt een hele sterke appel lucht aan moet hangen.
hahahahahaDe meeste suflaten van amphetamine die naar sokken en dergelijk ruiken die zijn dus zeker niet van echte bmk gemaakt maar van vervangende middellen om de mollucules nog compleet te maken bij gebrek aan BMK.
Nou hoop toch een beetje nuttig info te hebben gepost zonder al te veel kritiek te krijgen , krijg ik dat welk dan wil er graag mee in discussie.
Greetz een 6e jaars llerlingbiochemicus
Posted 02 December 2004 - 11:33 PM
Posted 02 December 2004 - 11:40 PM
Posted 06 December 2004 - 01:22 AM
Posted 06 December 2004 - 01:50 PM
Posted 18 December 2004 - 07:23 AM
Posted 18 December 2004 - 02:43 PM
Posted 18 December 2004 - 08:17 PM
0 members, 0 guests, 0 anonymous users