St. Janskruidgevaarlijke combo's?
Posted 29 November 2004 - 12:47 AM
Maar heeft iemand enig idee of het al dan niet schadelijk is met een drug.
Zoja welke?
St. Janskruid zou nl. tot de groep van MAOI's horen heb ik eens gehoord...
Posted 29 November 2004 - 01:37 AM
'T gaat inderdaad de afbraak van serotonine tegen. Dat klinkt positief , maar kan tot een hyper-allergische reactie leiden, wat dan weer niet zo positief is

Voor de rest geen echte gevaren bekend, behalve dat t de werking van de (ac) pil kan beinvloeden bij vrouwen.
Posted 29 November 2004 - 08:46 AM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 29 November 2004 - 10:07 AM
zie de DXM FAQ voor precieze tijden
Posted 29 November 2004 - 03:48 PM
Niet tegelijk tijdens, of minder dan 4 uur voor gebruik xtc nemen.
kun je st. Janskruid niet beter NA XTC nemen?? dat doe ik namelijk altijd (een dag erna dan)
dan merk ik iig dat mn serotonine weer op pijl komt

De Hollandse PsychoWausssss!
Posted 29 November 2004 - 08:40 PM
Yep dat is ook wanneer 't het best werktNiet tegelijk tijdens, of minder dan 4 uur voor gebruik xtc nemen.
kun je st. Janskruid niet beter NA XTC nemen?? dat doe ik namelijk altijd (een dag erna dan)
dan merk ik iig dat mn serotonine weer op pijl komt![]()

Posted 10 December 2004 - 06:18 AM
Voel je je dan ook minder mottig?Niet tegelijk tijdens, of minder dan 4 uur voor gebruik xtc nemen.
dan merk ik iig dat mn serotonine weer op pijl komt![]()
Posted 10 December 2004 - 12:36 PM
dat verdwijnt dan bij mij als sneeuw voor de zon

Posted 10 December 2004 - 12:59 PM
Omdat op de bijsluiter staat dat je het een paar weken dagelijks moet gebruiken om de antidepressieve werking te ervaren.
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 10 December 2004 - 01:42 PM
bleek dat ik een overgevoelige huid heb (ik verbrand snel in de zon + lichte zonne-allergie).
Dus als je wat gevoelig bent voor licht, niet nemen.
groetjes,
mdma
Posted 10 December 2004 - 02:57 PM
Omdat op de bijsluiter staat dat je het een paar weken dagelijks moet gebruiken om de antidepressieve werking te ervaren.
hm meestal een half uur na inname ervan merk ik het al dus hoe ze daar bij komen???
Posted 10 December 2004 - 03:13 PM
Posted 10 December 2004 - 03:13 PM
5. Hoe moet ik dit middel gebruiken?
Kijk voor de juiste dosering in de bijsluiter. Wanneer? Verdeel uw doses zo goed mogelijk over de dag. Het beste kunt u vaste innamentijdstippen kiezen, om de kans op vergeten zo klein mogelijk te houden. Hoe lang? Na twee tot drie weken kunt u een verbetering van de stemming verwachten. Merkt u na die periode te weinig effect dan heeft voortzetting van het gebruik waarschijnlijk geen zin.
vandaar..
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 10 December 2004 - 04:42 PM
Anyway, ik heb "REVIVA" en op de bijsluiter staat:
Wat ik daaruit afleid is dat het dus niet meteen helpt...Gebruiksaanwijzing :
Reviva wordt gebruikt bij volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar.
Neem 1 capsule 2 x daags.
Reeds na 14 dagen merkt U de positieve invloed op uw humeur. Een kuur van vier ? vijf maanden wordt aanbevolen. Reviva mag gedurende langere tijd genomen worden.
Posted 10 December 2004 - 05:36 PM
naar mijn mening kun je wel beter dat st. janskruid gebruiken dan ssri's vanwege de bijwerkingen.. vond trouwes dat dat st. janskruid minimaal net zo goed helpt als ssri's voor je stemming

Posted 19 December 2004 - 05:50 AM
maar toe ik een dag ephedra slikte toen ik aan dit goedje zat, leken de effecten versterkt op een niet prettige manier: luid kloppend hart en weid opengesperde ogen en ga zo maar door. later las ik dat het een MAO remmer was. wat waarschijnlijk de oorzaak was van de fucked up staat die ik voelde in me lijf.
zelf zou ik aanraden st jans kruid in ieder geval niet met stimulanten en mdma te combineren. hoe lang st jans kruid in het bloed blijft zou ik ook even uitzoeken mocht je het willen proberen.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users