Jump to content

Photo

Heroïnehet officiele heroine topic!

• Please log in to reply
343 replies to this topic

Poll: Wat is jou mening over hero?ne en andere soortgelijke opiaten? (228 member(s) have cast votes)

Wat is jou mening over hero?ne en andere soortgelijke opiaten?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#41 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 09 December 2004 - 05:10 PM

De enige mensen die ik ken die heroine gebruiken zijn allemaal verslaafd of verslaafd geweest.

Oh, ik ken er wel een die het eenmaal geprobeerd heeft, maar heel zijn vriendenkring ten onder zag gaan.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#42 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 10 December 2004 - 05:49 AM

Pfff, 'k wou hier de nieuwe reacties lezen na m'n afwezigheid maar ik moet echt zeggen dat ik het er moeilijk mee heb.
Vooral toen Shiva begon over dat zilverpapier moest ik er weer aan denken.

Hij zei ook dat de eerste keren niet lekker voelen maar van mij voelde het de eerste keer w?l direct goed aan. Mss afhankelijk van persoon tot persoon, ik weet het niet.

Welnu, ik ben ermee gestopt. Ik heb niet veel last gehad van lichamelijke afkick (toch wel een beetje) maar de geestelijke afkick speelt me nu nog altijd parten.

Wie het wilt proberen, ik zou zeggen, doe gerust, maar ga niet (meteen) IV'en. Chinezen is ook lekker! (de smaak ervan ook trouwens, dat vond ik de eerste keren NIET)

Maar als je het zou gaan gebruiken: BE AWARE!!!

Nog een tip die ik kan meegeven: gebruik nooit meer dan (max.) 3 dagen na elkaar want dan ben je echt totaal verkeerd bezig. Neem dan een "pauze" van min. enkele dagen. Dit om een ernstige verslaving te voorkomen.

Mvg, T3RM!N4T0R

#43 MindRoad

MindRoad

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 239 posts

Posted 15 December 2004 - 05:06 PM

nou, lekkur
laaste tijd een vriend van me zwaar ten onder zien gaan door de hero
toch maar lekker afblijven mss?
de jongen was zoiezo al iemand die niet goed tegen de verslaving kon maar toch...

pfff kut

#44 mr waus

mr waus

Silent one

• Members
  • 10 posts

Posted 22 December 2004 - 10:22 AM

nooit nooit nooit

als ik echt ver ten einde raad ben zal het misschien gaan gebeuren maar dan zal anarchy en chaos wel aan de orde van de dag moeten zijn.

liedje van een H junkie

"hij is jimmel gek
gin taand mir in zn bek
jil den dag aan de crack
zn naam is adje smack"

#45 BiZaR

BiZaR

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 169 posts

Posted 22 December 2004 - 01:36 PM

Pfff, 'k wou hier de nieuwe reacties lezen na m'n afwezigheid maar ik moet echt zeggen dat ik het er moeilijk mee heb.
Vooral toen Shiva begon over dat zilverpapier moest ik er weer aan denken.

Hij zei ook dat de eerste keren niet lekker voelen maar van mij voelde het de eerste keer w?l direct goed aan. Mss afhankelijk van persoon tot persoon, ik weet het niet.

Welnu, ik ben ermee gestopt. Ik heb niet veel last gehad van lichamelijke afkick (toch wel een beetje) maar de geestelijke afkick speelt me nu nog altijd parten.

Wie het wilt proberen, ik zou zeggen, doe gerust, maar ga niet (meteen) IV'en. Chinezen is ook lekker! (de smaak ervan ook trouwens, dat vond ik de eerste keren NIET)

Maar als je het zou gaan gebruiken: BE AWARE!!!

Nog een tip die ik kan meegeven: gebruik nooit meer dan (max.) 3 dagen na elkaar want dan ben je echt totaal verkeerd bezig. Neem dan een "pauze" van min. enkele dagen. Dit om een ernstige verslaving te voorkomen.

Mvg, T3RM!N4T0R

In mijn meninng hangt dit nog steeds avn jezelf af, hoe sterk je in je schoenen staat, hero is verslavend, coke, speed xtc alcohol alles is evrslavend, ik ken mensen waar seed evrslavender voor is dan hero (ze gebruiken het alle2 dus) Maar het grootste stuk is de verslavings factor voor iedereen evrschillend, ik ken mensen die 2 weken op reis gaan elke dag constant hero nemen die weken en na die 2 weken er zonder probleem af kunnen blijven ...
Snap je wat ik bedoel? Hero heeft gewoon een grote en slechte naam gekregen van het verslavendste middel door de media enzo en films ... inn mijn mening dan toch, en ja heb zelf ook al hero geprobeerd, maar is helemaal mijn drugs niet, en denk net dat ik err ooit verslaafd aan zou kunnen geraken aangezien ik die roes niet vind :zwaai:

#46 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 22 December 2004 - 04:32 PM

BizaR.. lees dit topic nog eens goed door, dan zie je dat het ECHT wel zeer verslavend is!

http://www.bluelight...did=171246&r=25

en btw, ik heb wel een keer Codeine op en weet nu ECHT WEL ZEKER dat ik NOOIT Heroine probeer... kreeg er echt een heel lekker golvend gevoel van in me maag en ik verkeerde in een halve droomtoestand die ZEER aangenaam was, dus nee voor mij absoluut NO hero!
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#47 BiZaR

BiZaR

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 169 posts

Posted 22 December 2004 - 04:42 PM

BizaR.. lees dit topic nog eens goed door, dan zie je dat het ECHT wel zeer verslavend is!

http://www.bluelight...e...71246&r=25

en btw, ik heb wel een keer Codeine op en weet nu ECHT WEL ZEKER dat ik NOOIT Heroine probeer... kreeg er echt een heel lekker golvend gevoel van in me maag en ik verkeerde in een halve droomtoestand die ZEER aangenaam was, dus nee voor mij absoluut NO hero!

Wel ik geloof nog steeds niet alles wnat men schrijft, heel veel dings worden zeer hard overdreven, cerslaving hangt van mens tot mens af, en hoe je je erbij voelt, zoals ik al zei ik ken mensen die nooit verslaafd aan hero zouden kunnen geraken maar wel aan speed enzovoort ... Iedereen zal wel aan iets verslaafd kunnen geraken, maar de eene zal aan dat geraken en een andere aan hero, denk niet dat er zoveel verschil tussen zit ligt gewoon hoe je je voelt bij dat product ...

my 3 cents

btw No thread found.

If you followed a link, the thread has probably been purged or deleted because of guidelines. Sorry.

#48 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 22 December 2004 - 09:00 PM

Wel ik geloof nog steeds niet alles wnat men schrijft, heel veel dings worden zeer hard overdreven, cerslaving hangt van mens tot mens af, en hoe je je erbij voelt, zoals ik al zei ik ken mensen die nooit verslaafd aan hero zouden kunnen geraken maar wel aan speed enzovoort ... Iedereen zal wel aan iets verslaafd kunnen geraken, maar de eene zal aan dat geraken en een andere aan hero, denk niet dat er zoveel verschil tussen zit ligt gewoon hoe je je voelt bij dat product ...

dat denk ik ook wel alleen vraag ik me dat tog wel af na dit topic (goeie link :zwaai:)

http://www.bluelight...ighlight=opiate
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#49 Jos

Jos

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 59 posts

Posted 23 December 2004 - 02:20 PM

Ik ga het wel een keer proberen.

#50 BiZaR

BiZaR

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 169 posts

Posted 23 December 2004 - 07:19 PM

Ik ga het wel een keer proberen.

Leuke eerste post, ...
no offense ;)

#51 timecats

timecats

Silent one

• Members
  • 15 posts

Posted 23 December 2004 - 07:24 PM

haha echt wel :)
ikzelf wil H wel een keer proberen maar woon nu nog thuis dus nog ff niet. als ik op mezelf woon doe ik het denk ik wel een een keer. gewoon om het meegemaakt te hebben. ik denk zelf dat ik sterk genoeg ben om niet verslaafd te geraken. en anders ga ik gewoon langs bij het KENTRON ;)

#52 JaapVerstraete

JaapVerstraete

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 29 January 2005 - 04:47 PM

volgens mij is drugs wel verslavend en het is gewoon niet zo verstndig om er mee te beginnen .
doe gerust je krijgt een massa's kik maar daar achter voel je ,je toch verschrikkelijk
kweetnie oor
mischien is het wel de goesting .
ik heb zeker niets tegen drugs maar hou het bij soft drugs
[FONT=Geneva] :love: B) hp:

#53 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 19 February 2005 - 12:14 PM

ooit misschien, maar nu nog niet.
"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

#54 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 20 February 2005 - 03:08 AM

happy smack happy smack
als ik aan de je denk krijg ik al trek
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#55 bonobo

bonobo

forum muts

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 569 posts

Posted 20 February 2005 - 05:08 AM

Giechel :huh: :wacko:

#56 Valery

Valery

sosa g!rl

• Members
  • 15 posts

Posted 23 February 2005 - 01:40 AM

never nooit !!!!!!
absoluut niet!!!!!!!!
Zeer directe familie er helemaal aan kapot zien gaan.
Belachelijk ook dat er mensen hier zo na?ef over Hero?ne kunnen praten.

"Nee het is niet zo verslavend, blabla, je moet gewoon weten wat je doet, en ik ken zoveel mensen die het thuis doen en een goeie baan hebben etc etc."

HALLO GOEIEMORGEN !!! :baby: Wat denk je dat een nog-niet-hero?neverslaafde dacht voordat hij eraan begon? precies hetzelfde als jullie zeggen !!! Niemand begint omdat 'ie denkt "Goh ja laat ik eens lekker verslaafd worden aan Hero?ne en mijn huur opzeggen en achter het CS in een kartonnen doos gaan wonen en me laten neuken voor 25 eu-tjes!"

Ik wil de mensen heel erg veel plezier wensen die eraan beginnen, en er nooit meer afkomen. Tuurlijk heb je er mensen bij die sterk genoeg zijn om het bij de eerste keer te kunnen houden. Uiteraard.
Maar denk alsjeblieft niet "Ik ben niet zo, ik houd het wel in de hand, etc."
Alle junks gingen je voor met deze gedachte.

#57 Shiva

Shiva

DHP entertainer

• Members
  • PipPip
  • 188 posts

Posted 23 February 2005 - 02:09 PM

Ik post hier eigenlijk nooit meer, maar toch wil ik even melden dat ik het eens ben met bovenstaande post.

Er wordt veeeel te lichtzinnig over bruin gedaan in dit topic.

Jullie weten het, fentanyl wou ik een keer proberen, pure nieuwsgierigheid, en natuurlijk gecombineerd met een portie na?viteit, die ene keer proberen leidde tot een opiaatverslaving waarin ik ongeveer een gram hero?ne per dag rookte en er geld voor steelde van familie.

Opiaten zijn gewoon veel te gevaarlijk, want natuurlijk zijn er (weinig) mensen die het psychologische verslavende effect wel onder controle kunnen houden, maar dan is er nog de fysieke drang: je lichaam blijft erom vragen, en d?t heb je echt niet onder controle, en daarin onderscheid de opiaatverslaving zich van bv. een amfetamineverslaving.

Dan zullen er nog wel mensen zijn die zowel de fysieke als psychologische, bewuste en onbewuste drang kunnen controleren, maar dat zullen er minder dan 10% zijn van de mensen die in dit topic hebben gereageerd hebben met 'ik wil het wel eens proberen'.

Ik weet dat er op dit forum ook mensen zijn die het sporadisch gebruiken en onder controle hebben, daar doel ik ook niet op met deze post, maar wat ik probeer te zeggen is dat er veel te lichtzinnig over wordt gedaan door de meeste, en eigenlijk dus de post hierboven wil bevestigen, en dan door iemand die ook zelf ervaring heeft.

Verder niet erg relevant, maar de opiaten die ik gebruikt heb tijdens de verslaving: code?ne, fentanyl, hero?ne, methadon, buprenorfine. Wanneer ik geen opiaten kon of wou nemen nam ik zeer grote hoeveelheden benzodiazepines: diazepam/Valium, alprazolam/Xanax, oxazepam/Seresta, temazepam/Restoril, flunitrazepam/Rohypnol. Verder gebruikte ik er ook veel coca?ne-base (crack) bij als ik extra geld had, voor de heftige kick. Het gebruik van bovenstaande stoffen was allemaal niet gebeurd als ik nooit een opiaat had geprobeerd. Het is ook mn eigen schuld. Maar ik schrok gewoon van al die reacties van 'ik wil wel eens hero?ne proberen' en wil bij deze met klem aanraden om dat maar niet te doen.

#58 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 23 February 2005 - 05:11 PM

Hey Shiva, idd lang niet gezien, hoe gaat het nu met je ? Ik neem aan dat je na een zware periode nu helemaal clean bent ? (en blijft !!!)

#59 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 23 February 2005 - 08:32 PM

@shiva:

Tuurlijk gaat het fout, maar volgens mij zijn er rond de tijd dat je begon met opiaten en benzo's ook dingen bij jou voorgevallen die emotioneel zwaar en beproevend zijn, ik ken het bij mezelf ook, als ik in een emotioneel zware periode zit is het makkelijk en aantrekkelijk om drugs te gebruiken en moeilijk te weerstaan. En hero?ne is een zwaar verslavende drug, maar er zijn er zo velen. En niet iedereen die hier zegt dat ie t wil proberen gaat het ook proberen. En eigenlijk moeten ze het zelf weten, het aantal recreatief gebruikers van opiaten wordt volgens mij geschat op iets van 20 a 30000 maar die zijn ook niet allemaal junk. Ieder moet het voor zichzelf weten, en als het fout gaat, zullen ze ook zelf moeten proberen er uit te komen.
Dit is dope!

#60 bonobo

bonobo

forum muts

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 569 posts

Posted 24 February 2005 - 08:59 AM

To shiva <_<

Leuk dat je er weer bent!!!! En blij om te horen dat het weer beter met je gaat.

Hoop dat je weer eens vaker langs komt.

XXX Bonobo

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users