Jump to content

Photo

Heroïnehet officiele heroine topic!

• Please log in to reply
343 replies to this topic

Poll: Wat is jou mening over hero?ne en andere soortgelijke opiaten? (228 member(s) have cast votes)

Wat is jou mening over hero?ne en andere soortgelijke opiaten?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#1 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 22 November 2004 - 06:03 PM

Post ook ff een korte motivatie.

Ik heb er absoluut niets tegen. Ik hou er gewoon van om het af en toe eens te doen. Het geeft me een lekker chill gevoel dat met niets te vergelijken is van wat ik ooit al gebruikt heb.
IV'en wil ik ook wel eens doen maar ik wacht daar toch maar nog ff mee.
En nu gebruik ik ook een tijdje zoiezo geen H meer want ben nu al 3 dagen achter elkaar ermee bezig. Ik merk wel dat het zeer verslavend is en wil me van een verslaving vrijwaren. Ik wil het gewoon recreatief houden voor zover dat mogelijk is.
Als het blijkt niet te lukken doe ik er het best aan er gewoon mee te stoppen en het te laten voor wat het is. Maar ik heb het dan toch eens geprobeerd. Ik ben gewoon veel te nieuwsgierig en wil alles eens geprobeerd hebben.

//edit: ik heb "ik wil het wel eens proberen" gestemd, ben vergeten erbij te zetten "ik heb het al gedaan" en kan de poll-keuzes niet meer aanpassen :unsure:
Moderator/admin mss?

#2 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 257 posts

Posted 22 November 2004 - 06:10 PM

Ik zal het nooit proberen.

Ik ben imho te verslavingsgevoelig, en opiaten staan hier bekent om. Het is imho alleen maar verstandig van mij om er niet aan te beginnen.

Ten tweede is het ook niet de soort drugs die i kzoek, ik wil mezelf verkennen en dusdanig nuttige dingen leren van drugs dat ik er ook serieus wat aan heb. Daarom zoek ik het meer in de psychedelica :unsure:.

#3 Liquid_Spy

Liquid_Spy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 22 November 2004 - 06:13 PM

Ik wil 't wel eens proberen, want ik ben bijzonder nieuwsgierig welk hemels effect dit tot de, naar verluid, verslavendste drug die er is maakt. Voorlopig echter niet, dat komt 'later' wel een keer. Over een jaar of 5-10, of misschien pas als ik 50 of zo ben ;)

Ik weet natuurlijk niet hoe ik zou reageren als ik het zomaar (gratis) aangeboden kreeg, waarschijnlijk zou ik dan wel zwichten :unsure: maar ik ga er niet naar op zoek.

#4 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 22 November 2004 - 06:34 PM

heroine begin ik dus NEVER nooit aan he :unsure:

ik hoop voor je dat je het recreatief ken houwe...
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#5 MindRoad

MindRoad

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 239 posts

Posted 22 November 2004 - 07:53 PM

ben ook wel benieuwd naar het effect, hoewel ik ook wel moet oppassen voor die goedjes met hoge "verslavingsfactor".

Ik denk niet dat ik me er ooit aan ga wagen, ook niet als ik het aangeboden krijg. De schrik om verslaafd te worden zit er dik genoeg in om nee te zeggen.

maja
dan nog, zeg nooit nooit

#6 oma

oma

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 757 posts

Posted 22 November 2004 - 07:57 PM

Ik wil het gewoon recreatief houden voor zover dat mogelijk is.
Als het blijkt niet te lukken doe ik er het best aan er gewoon mee te stoppen en het te laten voor wat het is.

Als het niet blijkt te lukken is het toch al te laat. Of zie ik dat nou verkeerd?

Hmz ik ben er wel heel nieuwschierig naar en ik denk dat ik het wel heel relaxt vind, aangezien ik graag verdoofd ben :unsure: Maar aan de andere kant houd me dat dus ook juist weer tegen.
Ik sluit de mogelijkheid iig niet uit.

#7 Quintus

Quintus

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 619 posts

Posted 22 November 2004 - 08:37 PM

hoewel ik niet al te veel weet van opiaten, denk ik dat je toch een grens kan stellen tussen verschillende opiaten, bijvoorbeeld in sterkte van de verslavingsfactor. Voor zover ik dacht te weten, is opium een stuk minder verslavend dan heroine of het potente fentanyl.
Ik ben enigzins geinteresseerd in de werking van opium, In de nabije toekomst doel ik op enkele keren recreatief gebruik, allicht dat wanneer ik een oud man ben, tevreden en wel, dat ik jaarlijks mijn papaverveldje inricht om te genieten van een vande vele nectars van de goden.
Heroine heb ik heel weinig interesse voor, zelfs als ik het aangeboden krijg zou ik het ook zeker niet doen.
minder is meer

#8 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 22 November 2004 - 08:45 PM

Ik wil het wel eens proberen. Poll klopt echt geen donder van trouwens, er missen antwoorden en verder absoluut niet in balans.

Reden waarom ik het wel wil proberen is omdat ik gewoon nieuwsgierig ben. Echter ik heb er nog nooit echt research naar gedaan, dus dat zal eerst moeten gebeuren :book:

En een leverancier vinden :lol:
Aleyhup

#9 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 22 November 2004 - 08:57 PM

Best wel jammer als iemand stemt maar het niet wil motiveren. Of ie wil anoniem blijven omdat hero?ne een taboe zou zijn en er niet mee geassocieerd wil worden uit angst om anders bekeken te worden hier op het forum. Ben eigenlijk aangenaam verrast door de reacties, ik dacht dat deze topic heel anders zou uitlopen en dat niemand eerlijk zou durven zijn.
DUS laat jullie horen mensen, schaam je toch niet! :unsure:

(shiva zou vanavond nog een reactie plaatsen iig)

#10 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 22 November 2004 - 09:16 PM

Best wel jammer als iemand stemt maar het niet wil motiveren. Of ie wil anoniem blijven omdat hero?ne een taboe zou zijn en er niet mee geassocieerd wil worden uit angst om anders bekeken te worden hier op het forum. Ben eigenlijk aangenaam verrast door de reacties, ik dacht dat deze topic heel anders zou uitlopen en dat niemand eerlijk zou durven zijn.
DUS laat jullie horen mensen, schaam je toch niet! :unsure:

(shiva zou vanavond nog een reactie plaatsen iig)

Toch post ik hier niet alles, ik heb op elk forum dezelfde naam en let er toch nog wel enigzins op ;)
Aleyhup

#11 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 22 November 2004 - 09:45 PM

zie net dat er geen optie is voor mensen die al H gedaan hebben..

anywayz, ik zou het opzich nog wel een keer willen proberen in de juiste omstandigheden/tijd.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#12 Morrighan

Morrighan

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 79 posts

Posted 22 November 2004 - 09:51 PM

Zal ik nooit doen..
Directe familie is verslaafd en ik weet al van jongs af aan dat daar mijn grens ligt..
Ook totaal niet nieuwsgierig naar!

#13 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 22 November 2004 - 09:58 PM

zie net dat er geen optie is voor mensen die al H gedaan hebben..

Heb m'n eerste post ook ge-edit...
Ik kan blijkbaar geen andere dingen meer toevoegen aan de poll...

mind edit: optie voor je toegevoegd

Edited by mind, 22 November 2004 - 09:59 PM.

#14 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 22 November 2004 - 10:03 PM

Thx, maar nu zal de poll niet meer volledig kloppen h?.
Ik heb gestemd voor het 2de terwijl ik nu eigenlijk voor het 4de zou hebben moeten stemmen.

Achja, toch bedankt voor de moeite! :unsure:

#15 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 22 November 2004 - 10:35 PM

ik wil het zeker wel eens proberen. heb gehoord dat fentanyl relaxter is als hero omdat het euforischer werkt. en ik wil gewoon wel eens een heel klein beetje ervaren van hetgene waaraan redelijk wat mensen verslaafd raken, verder denk ik dat je je grens moet kennen voor je grenzen gaat stellen en je kent je grens pas als je m ervaren hebt.

mzzl
Dit is dope!

#16 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 22 November 2004 - 11:07 PM

Ik denk dat ik vandaag zowat mijn grens bereikt heb.
Als ik nu opnieuw wat H zou gaan chinezen (waar ik atm wel enorm veel zin in heb) zou ik wss al serieus geestelijk verslaafd zijn imo. Daarom dat ik het nu best ff laat rusten.

Dit wil ik er toch nog ff bij vermelden:
De combo met benzo's vond ik ook wel heel speciaal en freaky (op een leuke manier) maar het is wel erg gevaarlijk!

#17 yoghurt

yoghurt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 143 posts

Posted 23 November 2004 - 06:16 PM

ik ben ook redelijk nieuwsgierig maar ik ga er niet naar op zoek .. wss later nog is

#18 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 23 November 2004 - 09:41 PM

Wie heeft er voor het 4de gestemd?
Ik was het niet iig en shiva had ook al op de 2de gestemd...

#19 Chris

Chris

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 201 posts

Posted 23 November 2004 - 10:50 PM

Ik heb geen behoefte aan een middel wat alles onderdrukt wat ik voel.

#20 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 24 November 2004 - 01:15 AM

Heroine onderdrukt niet wat je voelt
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users