vanacht acid + keta + lachgas gedaanoeeh, acid+mdma+lachgas... volgens mij echt een meesterlijke combo

Posted 01 January 2005 - 05:55 PM
vanacht acid + keta + lachgas gedaanoeeh, acid+mdma+lachgas... volgens mij echt een meesterlijke combo
Posted 02 January 2005 - 12:00 PM
Posted 04 January 2005 - 12:34 PM
Posted 16 November 2018 - 11:28 AM
Wow, dit is echt een ancient topic... en het enige topic dat over candy flips gaat. Bizar.
Anyway, korte vraag: ik wil binnenkort een keer LSD en MDMA combineren. Vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met dosering en timing van beide middelen. Mijn gevoel zegt: eerst acid nemen (gewone dosering - aka 1 papertrip), en dan na op het plateau te zijn beland (na een uur of anderhalf, twee) de MDMA bijnemen. Ik dacht er zelf aan ook een redelijke dosering MDMA te nemen (ongeveer 100 mg), maar kan me voorstellen dat het entactogene van de MDMA de psychedelische aspecten overheerst... not sure. Tot slot: denken jullie dat de comedown van de mdma-ervaring het einde van de trip eventueel negatief beïnvloedt? Of valt dat wel mee...
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 16 November 2018 - 09:07 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 17 November 2018 - 12:08 PM
Ook even gezocht naar topic over Candy-flips. Inderdaad is dit het enigste topic, wel hebben we een aantal tripreports waar wordt ge-snoep-draaid.
Ook vond ik een aantal andere Hippy-flip topics, waar ook de Candy-flip wordt besproken;
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 21 November 2018 - 02:49 PM
Thanks P. Verder niemand anders met een mening? Heb ook een beetje op Bluelight gecruised en de meeste meningen (althans, die waar ik waarde aan hecht en die overeenkomen met mijn eigen ideeën) zeggen zo'n 3 a 4 uur na inname van LSD de MDMA innemen. Zoveel mensen zoveel meningen enzo, maar dat lijkt mij persoonlijk ook wel een interessante manier.
Idee is vooral dat je dan eerst de LSD volledig tot z'n recht laat komen en wacht tot je al een tijdje op je plateau zit alvorens de synergie met MDMA te creëren. Idealiter verminderen dan de effecten van LSD en MDMA ook zo ongeveer tegelijkertijd (misschien daardoor juist wel een extra heftige landing?).
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
0 members, 0 guests, 0 anonymous users