Jump to content

Photo

cocaine te duur/overratedgesplit topic

• Please log in to reply
53 replies to this topic

#21 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 256 posts

Posted 29 October 2004 - 08:46 AM

cocaine is gewoon zwaar kut en verslavend
nog nooit geprobeerd en dat houd ik ook mooi zo :unsure:

Zo denk ik er ook over :P.

#22 BiZaR

BiZaR

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 169 posts

Posted 29 October 2004 - 01:40 PM

Nou met mijn eravring naar coke en speed, durf ik gemakkelijk zeggen dat speed voor mij 10x zo verslavend is dan coke, ook van coke heb ik de dag erna niet het kutgevoel van ik moet bijnemen om me terug beter te voelen, bij coke is het eerder ik wil bijnemen omdat het zo goed voelde. Wel goed is natuurlijk relatief, het maakt me rustig en minder agressief, ook doet het me men problemen vergeten, meestal toch, om ehct te trippen of te gaan moet je niet naar coke grijpen dan kan je beter pillen of tripmiddels doen, maar voor rustig te feesten of te chillen, is coke voor mij het beste wat er is. Heb ongeveer een 5 a 7 jaar speed genomen dagelijks en nu al een heele tijd coke dus denk wel dat ik weet waarover ik praat, maar zal ook van persoon tot persoon afhangen, dat de prijs vrij hoog is, dat klopt, zeker als je weet als er op een rustig avondje toch zeker minimum een 1 a 2 gram doorgaat, maar door dat je meer koopt daalt de prijs ook, dus vind het allemaal relatief, geef liever een hogere prijs dan dat ik me lichaam verziek met speed. Maar ja dat is mijn mening.

Just my 2 cents!

#23 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 30 October 2004 - 02:03 PM

tsjonge jonge
mag je geen mening hebben over iets wat je nog nooit gedaan hebt?
aloude voorbeeld, mag je een moord afkeuren of kut vinden?
vast niet of wel ' mod' ? want je hebt zelf nog nooit een moord gepleegd so wtf are you talkin bout.

#24 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 30 October 2004 - 02:14 PM

Vind het persoonlijk een beetje een slechte vergelijking hoor ksi.
Je moet het toch minstens eens geprobeerd hebben voor je erover kan oordelen. Het is over het gevoel dat er gepraat wordt. Als je het dan per se wil vergelijken met een moord moet je ook eerst een moord gepleegd hebben voordat je kan zeggen hoe je je er bij voelt. Je kan dat nu niet met 100% zekerheid zeggen.

Anyway, ontopic; ik heb het een keer gedaan en vond het maar niets. Ik zal het zelf nooit kopen maar moest ik het eens aangeboden krijgen zou ik het mss wel nog eens proberen. Mss bevalt het me dan wel anders.

Greetz

#25 Liquid_Spy

Liquid_Spy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 30 October 2004 - 04:05 PM

hmm als je dr echt een goed oordeel over wil geven moet je gewoon 's een gram of zo kopen met een goeie vriend en r dan een avondje rustig voor gaan zitten en het ervaren =)

het mooie van coke in vergelijking met speed of mdma vond ik dat het een veel subtielere high geeft.

#26 Quintus

Quintus

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 619 posts

Posted 30 October 2004 - 04:24 PM

high?
ik vond mezelf er een beetje arrogant van worden..
minder is meer

#27 Liquid_Spy

Liquid_Spy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 31 October 2004 - 03:52 AM

je gaat je er inderdaad wel verschrikkelijk 'smart' en stoer van voelen. Het boost vooral je ego. Maar de energiekick vond ik ook wel cool.

#28 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 31 October 2004 - 04:27 AM

good point term, maar tsja niet de beste vergelijking maar denk dat het punt wel over komt.

#29 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 01 November 2004 - 11:01 PM

Je moet alles in zn relativiteit zijn, vergelijken met een moord is een loze vergelijking. De sociale gevolgen van coke proberen en een moord plegen ligt wel even iets anders. En voor de kwaliteit van het forum is het ook beter als je je oordeel velt aan de hand van ervaring met een middel als dat je zegt dat iets kut is omdat het in de maatschappij veel gevolgen heeft door overmatig gebruik van sommige mensen

mzzl
Dit is dope!

#30 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 01 November 2004 - 11:11 PM

Inderdaad.. Misschien dat je het wel een heel relaxed gevoel vindt wanneer je het ZELF hebt geprobeerd.. Je kan vooroordelen hebben, maar of die vooroordelen het nou altijd bij het goede eind hebben, dat weet je pas als het geen VOOR-oordelen meer zijn. Of niet?
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#31 slamsjunk

slamsjunk

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 78 posts

Posted 12 November 2004 - 02:51 PM

ik zou nog wel een uitleg willen geven over mijn coke-ervaringen. Ik gebruik zelden coke en probeer het te beperken tot een paar keer per jaar. Dit omdat ik merk dat het echt super verslavend werkt en daar bij is coke inderdaad erg duur. Daaromgebruik ik het af en toe als een soort super kadootje. Ik vind coke namelijk echt super lekker en zie het dan ook als een echt upper-drug. Als ik gebruik varieert dat van een halve tot een hele gram op een avond. Mijn ervaring is dat een halve gram eigenlijk te weinig is voor een echte lekkere coke ervaring en met een hele gram kan ik een hele nacht super snuivend doortrekken.
Coke geeft me een gevoel euforie en macht. Ten eerste het ritueel van een lijntje leggen en dit langzaam naar binnensnuiven. Ten eerste geeft de smaak en de geur het teken dat er iets speciaals staat te gebeuren. Langzaam trekt het in je keel en verdoofd het je keel waardoor slikken lastig wordt. Lichamelijks gebeurt er verder nog niet echt iets, maar in mijn hoofd weet ik dat ik me lekker kan laten gaan op zo'n avond. Het blijft volgens mij een combinatie van de drugs en de psychische ontlading die er voor zorgen dat ik euforisch, eerlijk en energiek wordt. Met coke vind ik het opvallend belangrijk dat ik het pakketje zelf op zak heb en dat ik weet dat ik nog meer heb. Ten tijde van het gebruik ben ik erg egocentrisch gericht op mijn eigen drugs en dit vind ik dan ook een van de nadelen van het gebruik. Als ik beslis om een avond te gaan snuiven vind ik het belangrijk dat iedereen van zijn eigen supply voorzien is, zodat iedereen kwa drugs voor zichzelf kan zorgen. Ik denk dat dit typisch is voor coke. Als ik gebruik geeft de coke me de mogelijkheid om helemaal 'los' te gaan en de rompslomp van alle dag te vergeten (ik gebruik coke eigenlijk alleen op house feesten). Ik snuif en voel me energiek, euforisch, eerlijk en klaar voor de nacht. Het voordeel van coke tegenover mdma is voor mij dat ik er een veel mindere come-down van heb. En de depressies de week erna blijven bijna geheel uit. Ik heb het idee dat ik uit coke net zoveel ontlading kan halen als uit mdma, zonder dat ik te maken krijg met veel negatieve nawerkingen. Dus: coke is inderdaad duur, maar zo nu en dan goed betaalbaar en heeft voor mij minder psychische nawerkingen. Daarbij komt wel dat ik het stofje als erg verslavend ervaar. Dansen op coke......heerlijk!

Greetz

slamsjunk

#32 Iceman

Iceman

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 12 November 2004 - 05:03 PM

Mooi gezegd Slamsjunk :D

Ik ben er echter niet zo'n fan van. Als ik echt een heel feest op de coke zou moeten dansen dan denk ik dat ik wel 2 a 3 gram nodig heb. Ook merk ik altijd heel snel dat ik meer nodig heb de volgende x dat ik wat snuif. En het blijft natuurlijk veel te duur voor dat "ff'tjes" dat je het merkt.

Maja...ik vind dat je uit een halve gram ook maar 3 goede lijnen ofzo haalt....

Als je bij iemand thuis zit of op een zuipfeestje bent is het wel leuk :D . Maar geef mij maar mdma/speed oid op een groot feest.

grz Iceman

#33 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 12 November 2004 - 08:04 PM

Als ik echt een heel feest op de coke zou moeten dansen dan denk ik dat ik wel 2 a 3 gram nodig heb.

Maja...ik vind dat je uit een halve gram ook maar 3 goede lijnen ofzo haalt....

tip: zoek nieuwe dealer.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#34 Iceman

Iceman

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 14 November 2004 - 01:55 AM

Eej Mind, ik verwachtte al zo'n reactie :lol:

Kan best zo zijn dat ik een andere dealer moet zoeken. :P Maar ik denk dat het ook persoonlijk is he. Iedereen is anders.
Mensen om me heen hebben ook een andere mening over bijv: "3 lijnen uit een halve gram halen". Die kunnen een hele avond met een halve gram doen (jaja! dezelfde coke!).

Ik wil alleen maar zeggen dat het relatief kort werkt. En als je dan naar de prijs kijkt dan is gewoon geen ideale PARTY-drug. Voor MIJ dan he! :cigar:

grz ICE

#35 Dennax

Dennax

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 75 posts

Posted 17 November 2004 - 03:33 PM

Voor mij is het de ideale partydrug, alleen door die belachelijke prijs gaan de totale kosten van het feest zo omhoog (drinkt ook nog eens meer dan met bijv. mdma op.)

#36 Trashman

Trashman

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Posted 02 December 2004 - 12:30 PM

waarom ik denk dat het zo duur is:
----------------------------------------
de hype
transport
kan makkelijk genomen worden zonder dat het zichtbaar is
snel uitgewerkt en dus geen lange bijwerkingen (bij kleine dosis)

meer prijs/kwaliteit indien men het "klaarmaakt"

mijn ervaringen:
-------------------
opgepept zonder gefokt te zijn (niet zoals speed waarbij je niet stil kan zitten)
achteraf altijd slecht gevoel --> als het op is

volgens mij: goed om te experimenteren, dan is de pret eraf...
hoge prijs beschermd je ook enigzins om snel verslaafd te raken,
eenmaal dit het geval is zit je wel met een SERIEUS probleem!!!

watchout!!!

#37 BiZaR

BiZaR

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 169 posts

Posted 02 December 2004 - 01:09 PM

waarom ik denk dat het zo duur is:
----------------------------------------
de hype
transport
kan makkelijk genomen worden zonder dat het zichtbaar is
snel uitgewerkt en dus geen lange bijwerkingen (bij kleine dosis)

meer prijs/kwaliteit indien men het "klaarmaakt"

mijn ervaringen:
-------------------
opgepept zonder gefokt te zijn (niet zoals speed waarbij je niet stil kan zitten)
achteraf altijd slecht gevoel --> als het op is

volgens mij: goed om te experimenteren, dan is de pret eraf...
hoge prijs beschermd je ook enigzins om snel verslaafd te raken,
eenmaal dit het geval is zit je wel met een SERIEUS probleem!!!

watchout!!!

Kan ik ongeveer wel akkoord gaan, je geraakt er niet snel verslaafd aan maar 1 maal verslaafd is het een hel. Goed om te experimenten en dan de pret eraf, niet helemaal mee akkooord, wat wel is dat je na een tijd meer en meer moet gaan nemen om zelfde effect te behouden, maar is dit niet bij elke drug?

#38 bluesnomad

bluesnomad

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 26 December 2004 - 08:48 PM

Coke is nog steeds duur maar als je genoeg geld heb koop met z'n 3en 2 gram
en doe net als wij vroeger om de 20 minuten een lijn en na een uurtje ga je sky-high dan is alleen een onderhouds lijntje genoeg om 't uur
zo kom je wel een nachie door!!!

#39 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 31 December 2004 - 03:45 AM

Ik vond coke dus brol. Vandaag kwam er een vriendinnetje met een verassing :D .
Weinig genomen en dit keer werkt het heel goed en lang ! Moet m'n mening herzien, alhoewel het nog altijd belachelijk duur is.

edit; kan nu wel niet slapen natuurlijk :angry:
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#40 Valery

Valery

sosa g!rl

• Members
  • 15 posts

Posted 16 February 2005 - 08:01 PM

nou, probeer maar 's een halve gram weg te snuiven op een avond, dan heb je echt wel ff wat meer effect dan een paar kleine lijntjes : )

mmm, een half gram IS toch een paar kleine lijntjes?

ja idd.. een halve gram zijn maar een paar lijntjes..

maar ik vind coke, zeker in combinatie met alcohol het goed doen voor mij. Ieder zn ding, maar ik houd er gewoon wel van.

Het is trouwens ook het enige wat ik nog doe, met pillen, ghb, pep enz ben ik 2 jaar geleden gestopt, en ik houd het lekker zo.

Maar coke kan je niet echt uitleggen, het is niet echt bewustzijnsveranderend, zoals pillen bijvoorbeeld. Je waarneming zelf verandert niet, maar je perceptie wel. En je voelt je gewoon lekker.
lastig uit te leggen.
Wel hoor ik heel veel van mensen dat de eerste keer is niks aan, dan denk je waarom betaalt iedereen hier zoveel geld voor ! de 2e x is al beter, de 3e is gewoon super.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users