Jump to content

Photo

cocaine te duur/overratedgesplit topic

• Please log in to reply
53 replies to this topic

#1 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 27 October 2004 - 08:10 PM

vele mensen vinden dit over cocaine merk ik. veel geld voor weinig effect ..
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#2 BiZaR

BiZaR

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 169 posts

Posted 27 October 2004 - 09:42 PM

Hm zal van mens tot mens afhangen, en ook wat jezelf verwacht ervan, mensen die echt van trippen enzo houdne zullen cocaine minder vinden :/ Ik zelf ben tevreden met het effect enzo, de eerste keer niet nu ik het langer gebruik wel, mja zal op andere keer wel is uitleggen :bounce:

#3 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 27 October 2004 - 09:43 PM

Het is dan ook een feit. Vraag me af wat sommigen vinden aan die brol.

#4 BiZaR

BiZaR

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 169 posts

Posted 28 October 2004 - 12:06 AM

Het is dan ook een feit. Vraag me af wat sommigen vinden aan die brol.

Wel ik vind aan joints roken ook niks weggesmeten geld en coke niet, is ieder zen ding zeg ik :bounce:

#5 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 28 October 2004 - 12:25 AM

ja cocaine en wiet zijn allebei wel relaxt. (veel gelezen maar nooit echt coke gebruikt maar zal wel zo zijn :bounce:, anders doen mensen het niet).

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 28 October 2004 - 06:17 AM

ja cocaine en wiet zijn allebei wel relaxt. (veel gelezen maar nooit echt coke gebruikt maar zal wel zo zijn :bounce:, anders doen mensen het niet).

ehm.. okay ??
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 28 October 2004 - 08:31 AM

Wel ik vind aan joints roken ook niks weggesmeten geld en coke niet, is ieder zen ding zeg ik :bounce:

Tracht eens voor ?50 coke te gebruiken op een avond en probeer eens hetzelfde met weed.
Wil maar zeggen dat het zo verschrikkelijk duur is.

Maar ja, idd, ieder z'n ding en als je bulkt van het geld, waarom zou je het dan ook laten eh.

Greetz

#8 Liquid_Spy

Liquid_Spy

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 28 October 2004 - 10:01 AM

nou, probeer maar 's een halve gram weg te snuiven op een avond, dan heb je echt wel ff wat meer effect dan een paar kleine lijntjes : )

Heb 't maar 1 keer gedaan (0,5g) en vond 't effect echt wel cool. In 't begin dacht ik ook van: 'is dit het nou?', maar naar mate de avond vorderde begon ik het toch wel steeds bruter te vinden :dhp:

Dus overrated? nee. Te duur? ja, ik vind het zeker te duur. Kga echt geen 50 euro neerleggen voor een avondje snuifplezier. Kan ik wel leukere dingen mee doen =P

Daarom, 1 keer en misschien ooit nog eens, maar 't is nou niet iets dat je me vaak zal zien doen :bounce:

#9 C@ndyman

C@ndyman

paddo-palsy

• Members
  • PipPipPip
  • 365 posts

Posted 28 October 2004 - 03:49 PM

hm t effect opzich is wel ok maar idd veel te duur..
en ik voel me de dag erna altijd zo'n depri zombie, raar tintelend gevoel, nerges meer zin in :bounce:

nee voor mij 10x liever speed!! voel ik me de dag daarna tog n stuk beter :dhp:
==========================
De Hollandse PsychoWausssss!

#10 Kwek

Kwek

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 137 posts

Posted 28 October 2004 - 04:21 PM

hm t effect opzich is wel ok maar idd veel te duur..
en ik voel me de dag erna altijd zo'n depri zombie, raar tintelend gevoel, nerges meer zin in :bounce:

nee voor mij 10x liever speed!! voel ik me de dag daarna tog n stuk beter :dhp:

als ik speed heb genomen voel ik me de dag erna verschrikkelijk...

#11 yoghurt

yoghurt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 143 posts

Posted 28 October 2004 - 04:28 PM

ik heb ook eens een halve gram coke op 1 avond gesnoven maar ik merkte er bijna niets van (!) .. tot nu toe heb ik dit altijd gehad met coke eigenlijk .. : / . Dit in combinatie met zo'n prijs betekent voor mij geen coke.

#12 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 28 October 2004 - 04:34 PM

Bizar, of iemand anders die pos. ervaringen heeft met coke. Kan je es beschrijven wat je dan werkelijk zou moeten voelen onder coke? Want ik voel er niet zo veel van, zelfs bij veel snuiven.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#13 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 28 October 2004 - 05:32 PM

voel lekker veel euforie door me heen stromen na coke. Ook voel je de verdovende effecten na een tijdje (voel je dit meteen dan is het waarschijnlijk erg versnenden met lido). Soms gaat je keel ook helemaal dichtzitten dit is wel een apart gevoel.
Ook merk je stimulatie effecten maar dat is vaak wat subtieler (wordt duidelijker herkenbaar als je meer ervaring hebt met C)

anywayz als je keer goede coke ervaring wilt hebben..
  • probeer aan goede coke te komen!
  • drink zoveel bier dat je op je benen staat te tollen.
  • ga ergens binnen zitten en leg een hele spiegel vol met lijnen.
  • snuif alsof je leven er vanaf hangt.

als de coke is uitgewerkt kan je beter gaan slapen want je bent dan heel moe en snel "pissed of". als je niet kunt slapen heb je te weinig bier gedronken.

De combinatie coke + alcohol maakt coca-ethyl aan, dit is niet echt goed voor je.
Volgende ochtend zal je jezelf ook niet echt lekker voelen maar als je echt een stoere coke bikkel wil zijn moet je niet zeuren maar gewoon even de vinger in de keel doen.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#14 kroznaxsz

kroznaxsz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 161 posts

Posted 28 October 2004 - 06:11 PM

nou, probeer maar 's een halve gram weg te snuiven op een avond, dan heb je echt wel ff wat meer effect dan een paar kleine lijntjes : )

mmm, een half gram IS toch een paar kleine lijntjes?

#15 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 28 October 2004 - 06:19 PM

klein is relatief.

#16 Quintus

Quintus

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 619 posts

Posted 28 October 2004 - 07:24 PM

:Ik vind het op z'n tijd wel een geing stofje. Heb het nu zo'n 2x goed gebruikt en vond het wel enigszins recreatief, het grote nadeel is de prijs, geld dat ook voor andere (leukere) drugs besteed kan worden :bounce:
minder is meer

#17 yoghurt

yoghurt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 143 posts

Posted 28 October 2004 - 07:42 PM

mind : thx voor deze informatieve post .. waarschijnlijk ligt het aan de persoon hoe diegene op coke reageert

#18 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 28 October 2004 - 08:03 PM

mwah er wordt ook heel veel slechte coke verkocht.. en dat je daar niet veel van voelt ligt niet aan de persoon.

#19 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 28 October 2004 - 10:07 PM

Met een kwart gram in een half uur; 2 lijntjes, kreeg ik t alleen warm en de 2e keer ook, voor mij geen coke meer, vind t te duur en heb er weinig van gemerkt

mzzl
Dit is dope!

#20 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 28 October 2004 - 10:20 PM

cocaine is gewoon zwaar kut en verslavend
nog nooit geprobeerd en dat houd ik ook mooi zo :unsure:

Mod edit: hoe kun je dan weten dat het zwaar kut is?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users