niet gelijk zeggen dat het dom is

meer mensen gebruiken anti-biotica niet als principekwestie.
een reden daarvoor kan bv. zijn dat bacteri?n immuun worden voor de antibiotica. Zo maak je - uiteindelijk - de situatie alleen maar erger. In de tweede w. oorlog is er zo'n beetje aan alle soldaten antibiotica toegedient. Iedereen was superblij, o kijk we hebben een wondermiddel gevonden! Maar die bacteri?n ontwikkelen zich ook... Uiteindelijk ben je alleen maar verder van huis. Op de lange termijn.
Ik weet niet of dit de reden van Dhalsim is, maar dit is iig wat veel mensen er tegen hebben.
Maargoed, een oplossing zou zijn om het niet te vaak te gebruiken, alleen in noodgevallen denk ik. Dan kan het weinig kwaad. Stel dat je bv. merkt dat een infectie maar niet weggaat en het gewoon niet lukt door je lichaam alleen. Maar ik weet niks van infecties dus ik heb verder geen idee.
(Eigenlijk hetzelfde principe als bij landbouwgif, waar de insecten immuun voor zijn geworden waardoor ze steeds zwaarder gif moeten gebruiken - waar gaan we dan naartoe?)
(O ja nog een voorbeeld, ze hebben Malaria geprobeerd uit te roeien... Was bijna gelukt, heel Afrika besproeid met gif tegen die muggen... Zag laatst een goede docu over op Discovery... Maar die muggen werden na een tijdje ook gewoon immuun en nu is die ziekte weer gewoon overal.)