Jump to content

Photo

medicatieals drugs

• Please log in to reply
44 replies to this topic

#1 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 20 October 2004 - 06:33 PM

Trippen kun je op hoestsiroop. Zolang er maar DXM in zit.
Door code?ne kan je je ook lekker vaag gaan voelen.
Methadon zal ook wel bekend in de oren klinken imo.
Maar iemand die weet of er nog van die leuke medicijnen zijn waarmee je lekker weg bent?
Ik dacht dat pijnstillers het wel goed moeten doen ongeacht de stof die er in zit. Het verdund je bloed en wanneer je een grote dosis pijnstillers zou nemen moet je je toch ook al vaag beginnen voelen.
Corrigeer me moest ik hier verkeerd in zijn.

Ik heb hier momenteel Asp?gic 1000 liggen. Ik wil echter voorzichtig zijn en daarom graag wat feedback hierover en over medicatie als drug in het algemeen.

Greetz

#2 MindRoad

MindRoad

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 239 posts

Posted 20 October 2004 - 07:08 PM

junkiestijl :unsure:

pas maar een beetje op
dit is allesbehalve psychonautische
eerder, zo goedkoop mogenlijk een roes verkrijgen :D

ok, kijk anders eens op de bijsluiter
wat voor dingen er in zitten

#3 BiZaR

BiZaR

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 169 posts

Posted 20 October 2004 - 07:17 PM

K aanrader, ik moet het zelf nemen voor mijn psychose, en ik zal zeggen door het middeltje kom je wel in een roes, maar valt niet te vergelijken met trippen ofzo, meer zoets als rohypnol en die dingen. Moet wel zeggen dat het wel een leuk gevoel is.
Seroquel
J ehbet ze in verschilllende mate enzo geeft je ook wat evenwichtstoornissen enzo...

#4 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 October 2004 - 07:55 PM

Als je vaag wilt voelen moet je es iemand met een hamer op je hoofd laten slaan. Als het echt hard is ga je zelfs out!! vet cool is dat.

Er zijn trouwens erg veel (nu illegale) drugs begonnen als medicijn of ooit/nog steeds gebruikt als medicijn.
voorbeelden genoeg: cocaine, heroine, amphetamine (speed), ketamine om er een paar te noemen.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#5 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 20 October 2004 - 08:15 PM

Vrijwel alle benzodiazipinen (oxazepam, diazepam, aprolazepam etc.) hebben een erg relaxerend effect, net als barburaten (kweenie of die nog voorgeschreven worden). Verder schijnen anti-depressiva (prozac, zoloft etc.) vrij amusant te kunnen zijn.
Dramamine hoort bij een groep (medicijnen) stoffen die in hogere dosissen zeer heftige trips veroorzaken (maar behoorlijk link zijn).

Och, er zijn honderden medicijnen die "geschikt" zouden zijn voor recreatief gebruik.
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 October 2004 - 08:19 PM

het lijkt mij niet verstandig om anti-depressieva te nemen, je wordt er ook niet "high" ofzo van bij mijn weten (de meeste dan).
dramamine om high van te worden is nogal kansloze aangelegenheid imo.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 20 October 2004 - 08:45 PM

Vrijwel alle benzodiazipinen (oxazepam, diazepam, aprolazepam etc.) hebben een erg relaxerend effect

:D ik vind het ook altijd zo'n fijn gevoel als ik ga schijten :unsure:

#8 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 20 October 2004 - 09:38 PM

Terminaal, dit vind ik echt klinken als junkie stijl shit.

mzzl
Dit is dope!

#9 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 20 October 2004 - 09:53 PM

Nou met die aspirine wordt het echt niks qua psychoactieve effecten hoor, haha.
En ga inderdaad voor benzos als je zelfs goed zoekt valt het zelfs te bestellen op het net nu. En anders heeft een familielid ofzo vast iets liggen.
Andere regulars zijn dxm en opiaten ja. Dat zijn z'n beetje wel de meest voorkomende denk ik.

#10 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 20 October 2004 - 10:04 PM

Verder schijnen anti-depressiva (prozac, zoloft etc.) vrij amusant te kunnen zijn.

Inderdaad mind, NOOIT iemand aanraden om zomaar SSRI's te nemen.. Als je dit niet snapt ga dan alsjeblieft lezen!
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#11 Shiva

Shiva

DHP entertainer

• Members
  • PipPip
  • 188 posts

Posted 21 October 2004 - 12:09 AM

Ibuprofen (merk Advil) geeft geloof ik hele lichte eurofie bij hoge dosissen- maar ik weet er verder niks van, ik bedoel alleen dat je eventueel hierover kunt zoeken op Internet, ik weet niet of het geschikt is voor recreatief gebruikt.

#12 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 21 October 2004 - 12:13 AM

Aangezien niemand hier heeft gewezen op het feit dat in hoge dosissen alle NSAA's (de klasse drugs waar aspirine in valt) extreem vernietigend zijn voor de lever = pijnlijke dood.

Het is je eigen keuze maar ik raad niemand aan om zich lekker vaag te gaan voelen van aspirines. Een goede ghetto tip om je wazig te voelen is teveel gesmolten kaas met aardappelsalade eten.

-i't aint easy bein cheesie-'
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#13 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 21 October 2004 - 01:10 AM

Ssssshht, we're going for Darwinism here!
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#14 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 21 October 2004 - 07:08 AM

Ssssshht, we're going for Darwinism here!

:lol:

#15 Quintus

Quintus

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 619 posts

Posted 21 October 2004 - 10:02 PM

Waarom zou je zo junkie stilo willen doen ?
Er zijn genoeg kruiden die enigzins licht recreatief/psychoactief zijn zoals alsem of bijvoet, ginseng.
(deze zijn niet aan te raden maar toch-> beladonna, nootmuskaat.
Zoek verder dan je neus lang is!
maar pas wel op dat je het verstandig gebruikt, want ook kruiden kunnen heel verkeerd uitpakken!!!
minder is meer

#16 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 21 October 2004 - 11:06 PM

Waarom zou je zo junkie stilo willen doen ?
Er zijn genoeg kruiden die enigzins licht recreatief/psychoactief zijn zoals alsem of bijvoet, ginseng.
(deze zijn niet aan te raden maar toch-> beladonna, nootmuskaat.
Zoek verder dan je neus lang is!
maar pas wel op dat je het verstandig gebruikt, want ook kruiden kunnen heel verkeerd uitpakken!!!

hehe, nootmuskaat wil ik wel eens doen maar ik zit alleen in met de verschrikkelijke smaak en het eventuele kotsen achteraf. (Kots je dan die nootmuskaat ook niet weer uit waardoor je eigenlijk al de moeite voor niets gedaan hebt?)

#17 Quintus

Quintus

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 619 posts

Posted 22 October 2004 - 11:32 AM

geloof me, je wilt niet op nootmuskaat trippen. En nee, althans dat denk ik, want je moet kotsen omdat een stof niet in het lichaam thuis hoort. Je lichaam wilt dan de nodige restjes uit het lichaam werken dmv overgeven. Maar de werkzame stoffen van de nootmuskaat zijn al reeds opgenomen in het bloed.
Dit zie je ook bij andere drugs, bijv LSA, mushies, dxm, 2cb etc..
minder is meer

#18 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 22 October 2004 - 03:14 PM

het lijkt mij niet verstandig om anti-depressieva te nemen, je wordt er ook niet "high" ofzo van bij mijn weten (de meeste dan).
dramamine om high van te worden is nogal kansloze aangelegenheid imo.

Misschien heb ik mijn reactie een beetje ongelukkig verwoord (ik was verre van nuchter toen ik die reply maakte - slecht excuus natuurlijk). Het was niet mijn bedoeling om een zooi medicijnen te noemen die ik aan zou raden om recreatief te gebruiken, maar enkel een opsomming te geven van een reeks medicijnen die een duidelijk mentaal beinvloedende werking hebben.

That said, het is ook zeker niet verstandig om anti-depressiva te nemen...het is namelijk nogal rotzooi (vooral de "oudere" middelen zoals imipramine zijn erg slecht voor je gezondheid).
Dramamine om high van te worden is niet alleen een kansloze aangelegenheid...het is gewoon smeken om problemen (en mogelijk blijvende lichamelijke of geestelijke schade).

Ik hoop dat ik mijn statement even duidelijk heb gemaakt...ik ga er (vaak onterecht) vanuit dat iedereen minimaal 100 pagina's aan info heeft gelezen over een bepaalde drug voor 'm te proberen (iets wat ik zelf dus wel doe). Mijn vorige reply was puur informatief bedoeld.

(Note: Het schijnt zo te zijn dat je na 6 weken gebruik van bepaalde anti-depressiva een duidelijke euforie merkt door een chronisch verhoogd serotonine-gehalte...er zijn dan ook veel mensen die niet depressief zijn maar wel aan de Prozac zitten om die reden. Ik persoonlijk wil met anti-depressiva niks te maken hebben. Pijnstillers (paracetamol, ibuprofen) alleen bij hoge noodzaak en anti-biotica alleen als het echt niet anders kan (heb nou al 3 weken luchtweginfectie maar ik verrek het om een anti-biotica-kuur te gaan halen). Dit is een principe-kwestie...)
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#19 Shiva

Shiva

DHP entertainer

• Members
  • PipPip
  • 188 posts

Posted 30 October 2004 - 09:55 PM

Paracetamolletjes versterkt met code?ne, tja ik heb ze gratis gehad van iemand die ze voorgeschreven kreeg maar niet meer nodig had. Die dingen geven wel een beetje euforie, hogere dosissen onverschilligheid. Krap bij kas en t is goedkoper dan wiet dus om in een roes te komen is het prima. Maar meer ook niet! T is nogal sloeber maar zo ben ik.

Zelfde met benzo's maar die geven niet echt euforie, gewoon ontspanning.

En DXM maar daar heb je, naar ik heb gelezen <_< , al ervaring mee. DXM is echt een tripmiddel maar de andere verkrijgbare medicijnen zijn eigenlijkk alleen roesmiddelen (nouja, Risperdal e.d. niet). Dus voor ontspanning maar verder niet nuttig. Cannabiseffecten om te ontspannen zijn veel prettiger.

#20 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 257 posts

Posted 31 October 2004 - 10:29 AM

anti-biotica alleen als het echt niet anders kan (heb nou al 3 weken luchtweginfectie maar ik verrek het om een anti-biotica-kuur te gaan halen). Dit is een principe-kwestie...)

Dat is imho gewoon dom, als jij al 3 weken een infectie heb, kan je lichaam het blijkbaar niet zelf oplossen..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users