Jump to content

Photo

Deoxymethoxetamine

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 29 December 2022 - 10:31 PM

Deoxymethoxetamine, een analoog van MXE, waarvan ik met de jaarwisseling wat wil snoepen.

Iemand hier ervaring mee?

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#2 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 02 January 2023 - 09:04 AM

jeetje, als je holed met deze, dan hole je diep....geen kattenpis, oppassen met deze, kinders!

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#3 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 14 January 2023 - 12:53 AM

Ik had dus de extreem paranoïde ervaring dat mijn brein gehacked was door designerdrugsontwikkelaars....wat dacht je daarvan? En in zekere zin klopt het ook.

Haha, nouja, goed, oke, even meer subjectief, het is wel een fijn goedje, in lagere doseringen voelt het wat nostalgisch, alsof je oude connecties weer wilt herstellen, ideeën en mensen wilt verbinden, nadenken over heden verleden en toekomst, zoals altijd maar vanuit een ander perspectief. In hogere doseringen kom je in een hole, waarbij je je mee laat voeren door abstracte landschappen, tot je ergens warm en comfortabel diep door de diepe zwarte modder zakt en hoopt dat je maar weer bij bewustzijn en je normale zelf komt. Zoiets.

#4 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 16 January 2023 - 06:02 PM

Hoeveel had je genomen?

#5 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 17 January 2023 - 12:12 AM

Heb twee avonden gesnoept van een zakje van 0,3 gram. Begonnen met zo'n 20mg, daarna wat lijntjes gelegd en telkens wat bijgenomen. De eerste ervaring was het meest intens, 130mg is er die avond wel doorheen gegaan maar dan verspreid over een uur of 5, waardoor ik aan het eind in bed wel in een diepe hole kwam die me eigenlijk behoorlijk overviel, want het was voor mij lang geleden dat ik zo diep ging met dissociatieven. De tweede ervaring was ook intens, maar ik wist meer wat ik kon verwachten en heb het daarom wat kalmer aan gedaan.

Niet te onderschatten dus, hangt uiteraard af van de dossering. Maar wel weer erg bijzonder. Zeker vergelijkbaar met MXE, toch wat warmer, met eveneens behoorlijke mindfucks. Zoals belanden in 'ruimtes' waarvan je het idee hebt dat je er wel of juist niet moet zijn. Of denken dat je brein gehacked is. De comedown duurde ook lang en was behoorlijk visueel, alsof al die vreemde ruimtes waar je was beland nog dwars door je kamer heenkwamen, alsof je midden tussen twee werelden stond. Ik had tevens het idee dat dit middel, ookal warm, wat meer 'high tech' aanvoelde dan ketamine.

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 February 2023 - 09:05 AM

Deoxymethoxetamine, een analoog van MXE, waarvan ik met de jaarwisseling wat wil snoepen.

Iemand hier ervaring mee?

Ik ben helemaal uit de RC scène, maar van de naam begrijp ik dat dit stofje in plaats van een methoxy group op MXE, deze een methyl groep heeft?

Waarschijnlijk lastig in te schatten, aangezien je het meerdere malen had bij genomen, maar hoe lang werkt dit stofje ongeveer. Van je beschrijving, klinkt het korter als MXE en meer vergelijkbaar met ketamine?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 10 February 2023 - 10:45 PM

Ja dat klopt.

De werkingsduur is wel langer dan ketamine, 6 a 7 uur ook als je niet bij neemt, zegt men.

Ben zelf ook niet onwijs op de hoogte van wat er gaande is in de RC wereld, maar wilde mezelf weer eens trakteren op een dissosiatief en kwam uiteindelijk bij deze terecht vanwege een online winkel. Ben er wel weer even van genezen maar kan niet zeggen dat het hoewel intens geen interessante ervaring was. Achteraf gezien die eerste avond toch wat te bont gemaakt, ik zou aanraden kalmer te beginnen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users