Jump to content

Photo

Is daar iemand?Tijd om terug te keren!

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 Unfolder

Unfolder

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 24 May 2022 - 03:28 PM

Dag, reizigers!

Ik weet dat het hier nogal uitgestorven is. 

Maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die hier af en toe met een gevoel van nostalgie een kijkje nemen, wellicht in de hoop dat er weer wat mensen teruggekeerd zijn, of oude discussies weer zijn opgebloeid. Mocht je dit lezen en het leuk vinden om wat vaker te connecten via dit geniale platform, laat dan even van je horen! Misschien kunnen we het samen weer een beetje leven inblazen. Zo niet, dan niet, ook goed. But it never hurts to try! 

Cheerio,

Unfolder

#2 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 24 May 2022 - 06:38 PM

Hell yeah! :woej:

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 03 June 2022 - 11:10 AM

Ik check af en toe eventjes, maar inmiddels is alles wel over drugs gezegd he. En internet-forums doen het over het algemeen niet echt goed in een tijd van andere social media.

(overigens was een tijdje geleden de registratie van nieuwe accounts stuk, dat zou nu weer moeten werken)

#4 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 05 June 2022 - 12:17 AM

Inderdaad jammer dat het hier zo stil is, want hoewel het meeste wel gezegd is, was de community erg leuk.

#5 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 05 June 2022 - 03:15 PM

Ik check af en toe eventjes, maar inmiddels is alles wel over drugs gezegd he. En internet-forums doen het over het algemeen niet echt goed in een tijd van andere social media.

(overigens was een tijdje geleden de registratie van nieuwe accounts stuk, dat zou nu weer moeten werken)

Ik ben het hier niet helemaal mee eens, er is nog genoeg wat hier niet uitgebreid besproken is op dit forum qua psychedelica. Ook denk ik niet dat mensen in plaats van een psychonauten forum nu op social media zitten.  ¯\_(ツ)_/¯

#6 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 06 June 2022 - 12:55 PM

Ik check af en toe ook nog in, vanuit nostalgie of de hoop dat er weer een beetje leven in de brouwerij is. Goed dat nieuwe leden weer een account aan kunnen maken, ben benieuwd of dat ook gaat gebeuren.

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#7 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 14 June 2022 - 03:04 PM

Haha, ik check het ook regelmatig nog hoor, al ben ik meestal niet meer diegene die topics aanzwengelt. Voel me nog wel steeds verbonden genoeg om regelmatig te blijven checken en input te leveren waar mogelijk, maar mijn heavy forum use period ligt een beetje achter me vrees ik (evenals mijn middelengebruik...)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#8 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 257 posts

Posted 15 July 2022 - 08:19 PM

🙋‍♂️

#9 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 24 July 2022 - 04:57 PM

:zwaai:

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 07 August 2022 - 10:41 AM

Ik leef ook nog steeds.  :kidd0:

Ben het denk ik wel eens mee dat het tijdperk van forums een beetje over is en dat de meeste nieuwe (jongere) gebruikers (pun intended), naar plekken zoals Reddit gaan.

Maar voor mij is de sfeer en betrokkenheid daar veel kleiner dan dat het hier op  :dhp: was. Maar misschien is dat omdat ik toen zelf ook jonger was en meer tijd om heel actief te zijn. In mijn huidige leven is daar helaas nauwelijks meer tijd voor.

Maar blij om de te zien dat DHP nog steeds niet helemaal dood is.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 23 February 2023 - 06:00 PM

:zwaai:

Wat een wereld...

#12 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1012 posts

Posted 24 February 2023 - 07:21 PM

Leuk om van jullie te lezen. Ik leef ook nog. Mooie tijden waren dat, een actief DHP. Zoals al bijna 20 jaar, staat de DHP-forum shortcut nog steeds in mijn bladwijzerswerkbalk. Soms klik ik er maanden niet op. Als ik wel klik, is het meestal uit een soort van vermijding/procrastinatie tijdens mijn werk, maar ook nieuwsgierigheid tegelijkertijd. Ik verwacht eigenlijk niets, maar erop klikken voelt gewoon vertrouwd en als een interessante en grappige ervaring. Alsof het nog steeds een beperkte mate van een geconditioneerde dopamine-release kan triggeren in een oud deel van mezelf. Haha.

Hopelijk gaat het goed met jullie allemaal. We leven op een bijzondere planeet en in bizarre tijden :-)

The wisest mind has something yet to learn

#13 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 05 March 2023 - 12:08 PM

Amen, een actief DHP was een mooie tijd! Het zou leuk zijn om een keer een reunie te houden en bij te kletsen :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users