Jump to content

Photo

Is daar iemand?Tijd om terug te keren!

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Unfolder

Unfolder

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 24 May 2022 - 03:28 PM

Dag, reizigers!

Ik weet dat het hier nogal uitgestorven is. 

Maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die hier af en toe met een gevoel van nostalgie een kijkje nemen, wellicht in de hoop dat er weer wat mensen teruggekeerd zijn, of oude discussies weer zijn opgebloeid. Mocht je dit lezen en het leuk vinden om wat vaker te connecten via dit geniale platform, laat dan even van je horen! Misschien kunnen we het samen weer een beetje leven inblazen. Zo niet, dan niet, ook goed. But it never hurts to try! 

Cheerio,

Unfolder

#2 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 24 May 2022 - 06:38 PM

Hell yeah! :woej:

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 03 June 2022 - 11:10 AM

Ik check af en toe eventjes, maar inmiddels is alles wel over drugs gezegd he. En internet-forums doen het over het algemeen niet echt goed in een tijd van andere social media.

(overigens was een tijdje geleden de registratie van nieuwe accounts stuk, dat zou nu weer moeten werken)

#4 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2458 posts

Posted 05 June 2022 - 12:17 AM

Inderdaad jammer dat het hier zo stil is, want hoewel het meeste wel gezegd is, was de community erg leuk.

#5 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 05 June 2022 - 03:15 PM

Ik check af en toe eventjes, maar inmiddels is alles wel over drugs gezegd he. En internet-forums doen het over het algemeen niet echt goed in een tijd van andere social media.

(overigens was een tijdje geleden de registratie van nieuwe accounts stuk, dat zou nu weer moeten werken)

Ik ben het hier niet helemaal mee eens, er is nog genoeg wat hier niet uitgebreid besproken is op dit forum qua psychedelica. Ook denk ik niet dat mensen in plaats van een psychonauten forum nu op social media zitten.  ¯\_(ツ)_/¯

#6 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1440 posts

Posted 06 June 2022 - 12:55 PM

Ik check af en toe ook nog in, vanuit nostalgie of de hoop dat er weer een beetje leven in de brouwerij is. Goed dat nieuwe leden weer een account aan kunnen maken, ben benieuwd of dat ook gaat gebeuren.

Life is too interesting to be bored.

#7 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 14 June 2022 - 03:04 PM

Haha, ik check het ook regelmatig nog hoor, al ben ik meestal niet meer diegene die topics aanzwengelt. Voel me nog wel steeds verbonden genoeg om regelmatig te blijven checken en input te leveren waar mogelijk, maar mijn heavy forum use period ligt een beetje achter me vrees ik (evenals mijn middelengebruik...)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users