Jump to content

Photo

ICPR 2020

• Please log in to reply
28 replies to this topic

#21 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 28 January 2020 - 08:56 AM

Ik heb nog niet voor 100% besloten of ik ga komen. Ik moet namelijk mijn eigen ticket kopen, want het was of op kosten van de baas hierheen, of naar Seatle, in het najaar. Dat was makkelijke keuze.

Ben nu rekensommetje aan het maken, wat ticket, hotel, vliegtuig, etc bij elkaar gaat kosten. Maar gaat zeker geen goedkoop reisje worden. Aan de andere wil ik dit zeker niet missen...

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#22 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 25 February 2020 - 06:56 PM

Zijn er andere DHPers die ook gaan, in de buurt wonen en mij mogelijk een bank om te crashen kunnen aanbieden? :dhp:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#23 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7688 posts

Posted 26 February 2020 - 03:04 PM

Zijn er andere DHPers die ook gaan, in de buurt wonen en mij mogelijk een bank om te crashen kunnen aanbieden? :dhp:

Ik kan je vraag wel ergens in de groep gooien - gezien de activiteit hier op DHP verwacht ik niet belachelijk veel reacties. :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#24 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7688 posts

Posted 17 March 2020 - 11:30 AM

Voor wie het nog niet had meegekregen: ICPR 2020 is precies 5 maanden uitgesteld - tot 24 t/m 26 september!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#25 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2424 posts

Posted 17 March 2020 - 10:13 PM

Komen er dan ook weer early bird tickets beschikbaar? :D

#26 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7688 posts

Posted 18 March 2020 - 11:36 AM

Dat niet nee... maar je kan altijd proberen om de organisatie te paaien. Wie weet of het iets oplevert. ;) Voor meer vragen, zie: https://icpr2020.net/covid19-faq/

Thank you, the mdgt.

#27 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 19 March 2020 - 11:33 AM

Dit zat er natuurlijk aan te komen. Jammer, maar gelukkig is het niet volledig afgelast, maar enkel verplaatst.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#28 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7688 posts

Posted 20 March 2020 - 08:05 PM

Ja, holy fuck, wat ging dat snel ineens. Ben heel blij dat we het hebben weten te verplaatsen (en hopen dat alles in september weer gekalmeerd is). Tot dan DHP'ers (Die Hard Psychedelicists)!

Thank you, the mdgt.

#29 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9417 posts

Posted 07 April 2020 - 09:06 AM

Fijn dat jullie het hebben kunnen verplaatsen zeg. Nu maar hopen dat de boel in september daadwerkelijk weer gekalmeerd is en het door kan gaan ..

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users