Jump to content

Photo

ICPR 2020

• Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 07 November 2019 - 10:04 PM

Volgend jaar in het voorjaar is er weer een ICPR.

https://icpr2020.net/

De pre-sale van de tickets is begonnen.

Zijn er nog meer DHPers die al weten of ze gaan of het mogelijk overwegen?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 08 November 2019 - 12:16 AM

Serieus 300eu voor een ticket ??

#3 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 08 November 2019 - 03:12 PM

Inderdaad echt een goedkoop congres. Als je beseft hoeveel tijd en geld er in gaat zitten om een driedaags internationaal congres met tientallen sprekers te organiseren dan vraag ik me af hoe je überhaupt tickets voor zo weinig aan kunt bieden?

Ik heb mijn ticket dus meteen gekocht! :)

The wisest mind has something yet to learn

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 09 November 2019 - 11:19 AM

Ik denk dat ik ook wel ga, ja. :) Poelie ook in the house?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 09 November 2019 - 11:34 AM

Uiteraard wil ik heel graag gaan. Momenteel mijn baas aan het proberen te overtuigen, dat hij de ticket betaald + plus de reis erheen.

Mocht dat niet lukken, dikke kans dat ik alsnog kom.

Weet iemand of er een time limit op de early Bird korting is, of dat het is gebaseerd op een x aantal tickets?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 11 November 2019 - 02:21 PM

Inderdaad echt een goedkoop congres. Als je beseft hoeveel tijd en geld er in gaat zitten om een driedaags internationaal congres met tientallen sprekers te organiseren dan vraag ik me af hoe je überhaupt tickets voor zo weinig aan kunt bieden?

Ik heb mijn ticket dus meteen gekocht! :)

Wat een grap zeg, nooit van m'n leven zal ik zoveel geld uitgeven voor zoiets, maar goed.

Ik ga naar psychedelische festivals die een week duren, met internationale line-ups, en ook sprekers die lezingen geven en daar betaal ik de helft.

Misschien geen vergelijking, maar kwa kosten plaatje vraag ik me af wat meer kost..

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 12 November 2019 - 07:56 AM

Ik denk dat je een wetenschappelijk congres verward met een popular-science seminar. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 12 November 2019 - 02:40 PM

Ik ben er inderdaad niet heel ervaren mee, maar er zijn ook psychedelische festivals waar onder andere Dennis McKenna komen spreken. En dat is toch echt wel de moeite waard.

#9 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 12 November 2019 - 10:45 PM

Inderdaad een rare vergelijking. Er komen toch geen 30.000 mensen naar een wetenschappelijk congres?

The wisest mind has something yet to learn

#10 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 13 November 2019 - 06:48 PM

Persoonlijk ben ik vooral geinteresseerd in de wat hardere wetenschap met betrekking tot psychedelica. Vooral klinische trials en de biologie erachter.

Als ik bijv. de beschrijving van Alexander Belser lees, word ik spontaan depressief omdat ik zwaar tekort schiet qua "woke"-gehalte.

Ik twijfel dus nog.

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted Yesterday, 08:16 AM

Ik heb geen idee van de rest van het programma, maar ik zou ook zeker nog meer enthousiast worden van een flinke chunk of basic science.

Maar het is vooral de klinische wetenschap waar onderzoek naar psychedelica nu groot stappen boekt. Het huidige basic science onderzoek is momenteel vooral veel van hetzelfde, en weinig nieuwe baanbrekende resultaten, helaas.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted Yesterday, 03:21 PM

Inderdaad een rare vergelijking. Er komen toch geen 30.000 mensen naar een wetenschappelijk congres?

Sommige festivals die ik bezoek komen ook bij lange na niet zoveel mensen, geen idee hoe je daar bij komt.

Waarom is het zo'n rare vergelijking als er ook genoeg festivals zijn waar onderzoekers lezingen komen geven over psychedelica.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users