Jump to content

Photo

Erik is back in wonderlandmaar even weer voorstellen

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Erik

Erik

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 24 October 2019 - 09:05 AM

Ben lange tijd geleden op dit forum geweest toen het nog Psychonaut heette. Kennelijk stond mijn E-mail adres nog steeds in de database.

Ik kom hier langs om een oude vriend te zoeken die me zo enthousiast over de magische paddestoelen vertelde dat ik ook die wereld wilde ontdekken en daar heb ik nooit spijt van gehad. 

Hij heet H*** en had ook wel de nick name Heart Core.

Weet iemand hoe ik met hem weer in contact zou kunnen komen?
Ik ga ook nog even op dit forum kijken of hij de laatste tijd hier misschien nog actief is geweest.

Hartelijke groet,
Erik

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 25 October 2019 - 07:45 AM

Ik heb de naam van je vriend verwijderd, omdat ik niet weet of hij dat waardeert, dat zijn echte naam aan zijn nickname wordt gekoppeld.

Overigens hebben we geen member hier met die nickname. Misschien is het net iets anders gespeld, of met underscore, ik niets dergelijks. Je kan de zoek functie gebruiken en verschillende combinaties proberen en als je hem gevonden hebt, dan adviseer ik je om hem een persoonlijk berichtje te sturen.

Succes

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1429 posts

Posted 26 October 2019 - 04:34 PM

Je bedoelt waarschijnlijk het forum psychonaut.com, dat is nu vooral Franstalig met een Nederlands subforum. Tijdje met hem samen gewerkt vroeger en weet dat ie daar actief was. Heb verder geen contact met hem. Succes!

Life is too interesting to be bored.

#4 Erik

Erik

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 06 November 2019 - 11:34 AM

tx

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users