Jump to content

Photo

Lsd

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 schranzrr

schranzrr

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 41 posts

Posted 10 September 2019 - 02:11 PM

Hallo ik wil vrijdag weer eens Lsd gaan doen, heb dit al een aantal keer eerder gedaan maar merkte er toen niet veel van. Dit omdat ik al andere middelen op had denk ik dat ik niks voelde. Maar nu is mijn vraag ken ik gewoon een hele zegel nemen of beter een halfje? Heb ervaring met hoge dossissen 2cb, rook regelmatig dmt en veel ervaring met paddos en truffels. Greetings

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 10 September 2019 - 09:11 PM

LSD is wel een ander beestje hoor. Duurt sowieso een stuk langer.

Waren je eerdere ervaring met dezelfde batch? Ik raad je toch echt aan om eerst een keer een halve te doen (ik neem ook wel eens een kwart zegel voor een 'gezellige' trip waarbij je nog sociaal kan doen).
Een andere keer een hele nemen kan altijd nog!

#3 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1429 posts

Posted 10 September 2019 - 09:21 PM

Hangt er vanaf hoe sterk ze zijn. Ik vind 100ug een goede dosis, waarbij je nog redelijk normaal kunt functioneren, maar wel behoorlijk in een trip zit.

Neem je 50ug of minder, dan zit je wel safe, maar dan kan je eerste kennismaking met lsd wat mild zijn. Hangt er ook vanaf wat je wilt. Eerst met je tenen in het water, of meteen door tot aan je zwembroek? 😂

Life is too interesting to be bored.

#4 schranzrr

schranzrr

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 41 posts

Posted 11 September 2019 - 09:51 AM

Ok thanks dan ga ik eerst voor een halve!

#5 schranzrr

schranzrr

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 41 posts

Posted 11 September 2019 - 06:41 PM

Nee die eerdere ervaringen waren niet van de zelfde batch, is al een hele tijd geleden. 1x op ruigoord maar toen had ik ook flink wat pep en een paar pillen op, en een keer met de kermis hier in het dorp ook icm met keta, paddos en nog meer was toen een erg gekke nacht maar of ik iets van die lsd heb gevoeld weet ik niet echt! Ik heb ook een keer lsd via een collega geregeld en toen had ik het wel nuchter gedaan maar merkte toen ook niks, dus denk dat die gewoon oud waren en er gewoon geen lsd meer op zat. Het lijkt mij toch echt niet kennen dat iemand immuun zou zijn voor lsd. Greets

#6 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 19 September 2019 - 12:28 AM

Een vriend van mij heeft een erg hoge maar volledig natuurlijke tolerantie voor psychedelica, dus dat kan wel. Heb je van 2C-B en truffels toevallig ook meer nodig dan anderen?

#7 schranzrr

schranzrr

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 41 posts

Posted 23 September 2019 - 11:41 AM

Ik heb al heel lang geen truffels meer gedaan, omdat ik daar 2x mee out ben gegaan dus daar ben ik een beetje bang voor. Maar ik nam altijd gewoon een heel portie. En met 2cb neem ik meestal tussen de 30 en 40mg voor een goede trip. En heb nu 2 weken achter elkaar lsd gedaan vorige week 1 zegel, dat viel me tegen! En afgelopen vrijdag had ik er ander half genomen en moet zeggen dat ik heerlijk getript heb. Was me alleen een beetje snel uitgewerkt na 5 a 6 uur. Denk dat ik volgende keer gewoon bij ga nemen om langer te kunnen trippen.

#8 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 23 September 2019 - 03:56 PM

Sommige antihistaminica antagoniseren de 5-HT2A receptor en kunnen trips ernstig verkorten. Gebruik je toevallig anti-allergiepillen, zoals bijvoorbeeld hydroxyzine?

#9 schranzrr

schranzrr

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 41 posts

Posted 23 September 2019 - 09:05 PM

Nee ik gebruik helemaal geen medicijnen eigenlijk. Ik had wel wat zoetigheid gegeten tijdens me trip, verse fruit salade en m&m's, en blowen doe ik er ook bij. Zou het misschien door de zoetigheid komen? En hoe lang ben jij aan het trippen dan als je lsd neemt?

#10 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 25 September 2019 - 01:41 PM

Ik heb nooit LSD gebruikt als ik last van allergieen had, maar bij LSD is bij mij het meeste wel over na een uur of 7 en als ik geluk heb, kan ik slapen na een uur of 8.

Edit: de testservice heeft geverifieerd dat het inderdaad om LSD ging.

#11 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 26 September 2019 - 09:00 PM

LSD is wel een ander beestje hoor. Duurt sowieso een stuk langer.

Waren je eerdere ervaring met dezelfde batch? Ik raad je toch echt aan om eerst een keer een halve te doen (ik neem ook wel eens een kwart zegel voor een 'gezellige' trip waarbij je nog sociaal kan doen).
Een andere keer een hele nemen kan altijd nog!

In de meeste gevallen wordt LSD toch als " milder" of "makkelijker" dan truffels of paddo's ervaren? Als men de wat hogere dosissen paddo aankan, dan moet een gemiddelde dosis LSD makkelijk te doen zijn. Wel voorbereiden op de werkingsduur inderdaad.

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users