Jump to content

Photo

Hellohello kitty?

sup?

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 13 June 2019 - 12:21 AM

Hello, I'm not new but since I was away so long I'm just re-introducing myself. It's me, Static Search. You may remember me. Have forgotten me or never even heard of me.

I know nobody missed me but I'm just taking a look around since a really long time. Seeing what's up...

Now show me some love, muh'fuckaz xD

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9414 posts

Posted 13 June 2019 - 11:16 AM

Dat is lang geleden.

#3 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 13 June 2019 - 01:38 PM

Some love to you, Static! :elmo:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#4 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 14 June 2019 - 02:56 PM

Yeah! First question that pops to my mind: how's your updated list like? ;)

omgekeerd gaat ook

#5 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 16 June 2019 - 03:02 AM

Only a few updates really, I spent 8 years in psychiatry mostly, Four because my parents had enough of my drug abuse since I experienced psychosis, then they kicked me out of the home and stayed another four years because i was homeless.

I got sick of how they treated people like shit and choose to be rather homeless, which lasted another year. Now I barely have any money. door bewindvoering ook al heb ik geen schulden. hoe vertaal je dat? maar het is echt klote. Probeer van me benzo tolerantie af te graken met middel van dissociatieven. PTSD heeft gans me leven verpest en nu bouw ik alles terug op. Me eigen appartement en niemand die me zomaar moet lastig vallen. Ik heb eigenlijk zowat alles op twee jaar tijd geprobeerd. van me 18 tot 20. Ik zie genoeg nieuws op de markt maar geld en betalingsmogelijkheden zijn beperkt helaas :/ Ah, komt wel goed. Alles beetje bij beetje.

#6 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2410 posts

Posted 18 June 2019 - 05:37 PM

Hoi Static, dat is inderdaad lang geleden!

Een oprecht vraagje: als je lijst zo lang is en de hoeveelheden zo groot, gaat de nieuwigheid er dan niet vanaf en wordt gebruik op een gegeven moment niet saai?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users